slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Is het pest-wolfrolf-vrijdag ofzo?Winter zuigt aars.
EN NU GA IK SLAPEN EN HEEL HARD HUILEN
bye bye man bye bye of toch tot zoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Fok liep hier te bokken, nu heb ik je geen goed nacht kunnen wensen... Ik denk dat ik morgen een lawine aan sneeuw te verwerken krijg, als straf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
quote:
Iedereen weg...quote:
Je verwart hem met Dagoduckquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bye bye man bye bye of toch tot zo
Welnee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Fok liep hier te bokken, nu heb ik je geen goed nacht kunnen wensen... Ik denk dat ik morgen een lawine aan sneeuw te verwerken krijg, als straf.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welnee.
Ik ben echt erg. Nu wel slapen hoor. Kus
quote:
nee hoorquote:
ze gaan een soort soos houden begrijp ik uit de hints.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:23 schreef FZN05 het volgende:
Wat zal er volgende week veranderen in de grote Barend en Wijnandshow?
zegt een eend die zonder broek door duckstad heen looptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Ik citeer:twitter:DonaldDuckNL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 10:25:52Het is niet koud, je bent gewoon een watje ;-) reageer retweet
vooral die slagroomspuit vind ik eng....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:34 schreef TheZapster het volgende:
Wat een vage droom had ik vannacht
Ik was terug op mijn middelbare school en rende door het gebouw, achtervolgd door de CIA,FBI en negers met paars haar.Ik was bewapend met een hamer en een slagroomspuit en probeerde me een weg te banen naar de uitgang. Het meest bizarre was nog dat op elke etage van het schoolgebouw er een lerares genaamd Jetje van Potje rondliep ,die luid verkondigde dat de les Maatschappijleer over 5 minuten zou beginnen.
Ik weet dat mensen dat hier weten, het is iets met een hele moeilijke naam, Gerard Ekdom vindt het tof, volgens mij is het iets uit India of die streken...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:56 schreef knep het volgende:
Hoe heet dat muziekje ook al weer dat Giel nu onder dat gebazel draait?
Ik vind het ook leuk, daaromquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen dat hier weten, het is iets met een hele moeilijke naam, Gerard Ekdom vindt het tof, volgens mij is het iets uit India of die streken...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoi![]()
Ik heb ff snel een vraagje.
Hoe heet dat nr van that pussy that pussy that pussy?
Of is het my pussy of your pussy?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:17 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is dit hem
Mahala Rai Banda - Mahalageasca
Hier ligt al 5 cmquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
Goedemiddag.
Verdomme nu begint het hier ook te sneeuwen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |