met watquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, valt best met. Weest moar niet bange
Das bij ons "mee"quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Das bij ons "mee"![]()
Als je dialect wilt praten, moet je het wel kunnen volgen, hè??
niet weer zo'n topic...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!!!
Trouwens:
[ afbeelding ]
Voor meer info zie Oom Donalds Brievenbus
Ik lees de Donald Duck elke weekquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!!!
Trouwens:
[ afbeelding ]
Niets vermoedend zit jij een brief van een ONZ'er te lezen in je DDquote:
Omg...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niets vermoedend zit jij een brief van een ONZ'er te lezen in je DD
Das juist hartstikke gezondquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
-12Waarom wordt je daar blij van. Dat is niet gezond hoor
ik heb de gelekte cd al bijna helemaal gehoord. vetquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]!!!
Trouwens:
[ afbeelding ]
WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
Wolfje, de liefste ben jij!!![]()
En het is vrijdag![]()
Ja klopt, een hele lange. Ik heb maandag ook nog vrijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDD
Jij bent dan ook ge ONZ-rolledquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:05 schreef borisz het volgende:
[..]
*donaldduckabonee sinds 1994 meldt zich
nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
Ik vind dit dus niks aan... Mag ik dat zeggen?
braaf ±'quote:
Ja... Ik word nog wel eens als harde tante beschouwd, ik kreeg gister de term "ijskonijn" voor de kaken.quote:
maar dan wel een lief zacht ijskonijntjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Ik word nog wel eens als harde tante beschouwd, ik kreeg gister de term "ijskonijn" voor de kaken.
Valt best mee, ik heb mijn toffe kanten
Van 1.80mquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar dan wel een lief zacht ijskonijntje
Correct. Verder is het best lekker. Of dat komt door de tig bier in m'n mik is een punt van discussie.quote:
Je bedoelt dat het misselijk walgelijk kansloos steenkoud is buiten?quote:
Ik gok dat laatste, al heb ik hier ook geen moeite mee (zonder bier). Alleen dat haar...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. Verder is het best lekker. Of dat komt door de tig bier in m'n mik is een punt van discussie.
Nee. Ik citeer:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het misselijk walgelijk kansloos steenkoud is buiten?
twitter:DonaldDuckNL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 10:25:52Het is niet koud, je bent gewoon een watje ;-) reageer retweet
Nou Wolfje, nog iemand die het zegtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Ik citeer:twitter:DonaldDuckNL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 10:25:52Het is niet koud, je bent gewoon een watje ;-) reageer retweet
post report gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou Wolfje, nog iemand die het zegt
fijn dat je pino's post ff vertaald, had nl geen ideequote:
Winter roeleert. Hard. Er is geen mooier weer dan -5 met een zonnetje (en naar keuze een dun windje uit het oosten).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
post report gedaan![]()
Winter is stoM!!!!11
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fijn dat je pino's post ff vertaald, had nl geen idee
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Is het pest-wolfrolf-vrijdag ofzo?Winter zuigt aars.
EN NU GA IK SLAPEN EN HEEL HARD HUILEN
bye bye man bye bye of toch tot zoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Fok liep hier te bokken, nu heb ik je geen goed nacht kunnen wensen... Ik denk dat ik morgen een lawine aan sneeuw te verwerken krijg, als straf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
quote:
Iedereen weg...quote:
Je verwart hem met Dagoduckquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bye bye man bye bye of toch tot zo
Welnee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Fok liep hier te bokken, nu heb ik je geen goed nacht kunnen wensen... Ik denk dat ik morgen een lawine aan sneeuw te verwerken krijg, als straf.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welnee.
Ik ben echt erg. Nu wel slapen hoor. Kus
quote:
nee hoorquote:
ze gaan een soort soos houden begrijp ik uit de hints.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:23 schreef FZN05 het volgende:
Wat zal er volgende week veranderen in de grote Barend en Wijnandshow?
zegt een eend die zonder broek door duckstad heen looptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Ik citeer:twitter:DonaldDuckNL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 10:25:52Het is niet koud, je bent gewoon een watje ;-) reageer retweet
vooral die slagroomspuit vind ik eng....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:34 schreef TheZapster het volgende:
Wat een vage droom had ik vannacht
Ik was terug op mijn middelbare school en rende door het gebouw, achtervolgd door de CIA,FBI en negers met paars haar.Ik was bewapend met een hamer en een slagroomspuit en probeerde me een weg te banen naar de uitgang. Het meest bizarre was nog dat op elke etage van het schoolgebouw er een lerares genaamd Jetje van Potje rondliep ,die luid verkondigde dat de les Maatschappijleer over 5 minuten zou beginnen.
Ik weet dat mensen dat hier weten, het is iets met een hele moeilijke naam, Gerard Ekdom vindt het tof, volgens mij is het iets uit India of die streken...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:56 schreef knep het volgende:
Hoe heet dat muziekje ook al weer dat Giel nu onder dat gebazel draait?
Ik vind het ook leuk, daaromquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen dat hier weten, het is iets met een hele moeilijke naam, Gerard Ekdom vindt het tof, volgens mij is het iets uit India of die streken...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja hoi![]()
Ik heb ff snel een vraagje.
Hoe heet dat nr van that pussy that pussy that pussy?
Of is het my pussy of your pussy?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:17 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is dit hem
Mahala Rai Banda - Mahalageasca
Hier ligt al 5 cmquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef wolfrolf het volgende:
Goedemiddag.
Verdomme nu begint het hier ook te sneeuwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |