braaf ±'quote:
Ja... Ik word nog wel eens als harde tante beschouwd, ik kreeg gister de term "ijskonijn" voor de kaken.quote:
maar dan wel een lief zacht ijskonijntjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Ik word nog wel eens als harde tante beschouwd, ik kreeg gister de term "ijskonijn" voor de kaken.
Valt best mee, ik heb mijn toffe kanten
Van 1.80mquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar dan wel een lief zacht ijskonijntje
Correct. Verder is het best lekker. Of dat komt door de tig bier in m'n mik is een punt van discussie.quote:
Je bedoelt dat het misselijk walgelijk kansloos steenkoud is buiten?quote:
Ik gok dat laatste, al heb ik hier ook geen moeite mee (zonder bier). Alleen dat haar...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Correct. Verder is het best lekker. Of dat komt door de tig bier in m'n mik is een punt van discussie.
Nee. Ik citeer:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het misselijk walgelijk kansloos steenkoud is buiten?
twitter:DonaldDuckNL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 10:25:52Het is niet koud, je bent gewoon een watje ;-) reageer retweet
Nou Wolfje, nog iemand die het zegtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. Ik citeer:twitter:DonaldDuckNL twitterde op woensdag 01-02-2012 om 10:25:52Het is niet koud, je bent gewoon een watje ;-) reageer retweet
post report gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou Wolfje, nog iemand die het zegt
fijn dat je pino's post ff vertaald, had nl geen ideequote:
Winter roeleert. Hard. Er is geen mooier weer dan -5 met een zonnetje (en naar keuze een dun windje uit het oosten).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
post report gedaan![]()
Winter is stoM!!!!11
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fijn dat je pino's post ff vertaald, had nl geen idee
slaap lekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Is het pest-wolfrolf-vrijdag ofzo?Winter zuigt aars.
EN NU GA IK SLAPEN EN HEEL HARD HUILEN
bye bye man bye bye of toch tot zoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Fok liep hier te bokken, nu heb ik je geen goed nacht kunnen wensen... Ik denk dat ik morgen een lawine aan sneeuw te verwerken krijg, als straf.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
quote:
quote:
Iedereen weg...quote:
Je verwart hem met Dagoduckquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bye bye man bye bye of toch tot zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |