Hij is al zoveel gedraaid afgelopen week dat ie niet echt meer nieuw te noemen is of een duwtje nodig heeft. Niet dat ik de megahit niet tof vind, maar dit vind ik eigenlijk nog harder falen dan de zoveelste hit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
leuke megahit jaiig iets nieuws en niet de zoveelste van trein of kevin de kraai.
zo moet een megahit zijn: nieuwe, onbekende artiest die ff een duwtje nodig heeft. en dan vind ik het niet erg als t een kutnummer is
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik zing mee met ms montreal. zal ik branden in de hel?
Absoluut. Wel een lekker mokkeltje hoor die Sannequote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:35 schreef 3rdRock het volgende:
kak, ik zing mee met ms montreal. zal ik branden in de hel?
mmmm, die redenatie volg ik wel. maar toch heb ik dit liever dan Train of Coldplayquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij is al zoveel gedraaid afgelopen week dat ie niet echt meer nieuw te noemen is of een duwtje nodig heeft. Niet dat ik de megahit niet tof vindt, maar dit vind ik eigenlijk nog harder falen dan de zoveelste hit.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absoluut. Wel een lekker mokkeltje hoor die Sanne
Durf/ven ze niet. No way.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmmm, die redenatie volg ik wel. maar toch heb ik dit liever dan Train of Coldplay
t zou pas echt lef zijn als ze Die Antwoord megahit maken
nieuwe album is vet. is al op te vissen hier en daar. aanradertjequote:
thanks, but no thanks.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwe album is vet. is al op te vissen hier en daar. aanradertje
Ik ga even zoeken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwe album is vet. is al op te vissen hier en daar. aanradertje
IJsbaan zoeken, dan kun je schaatsen. Enige reden dat ik dit weekend naar m'n ouders ga.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:39 schreef alors het volgende:
sneeuwbedankt weer voor het verpesten van schaatshoop.
Nou ik hoef niet te schaatsen, maar schaatstochten op open water zit er hier iig nu niet meer in, inc elfstedentocht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
IJsbaan zoeken, dan kun je schaatsen. Enige reden dat ik dit weekend naar m'n ouders ga.
Oh, zo. Neuh, maar daar had ik sowieso al niet op gerekend.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:41 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik hoef niet te schaatsen, maar schaatstochten op open water zit er hier iig nu niet meer in, inc elfstedentocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |