Koelkast!quote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef djkoelkast het volgende:
Haha die gast met die paarse muts vorig jaar
Had je wat?quote:Op zondag 18 december 2011 13:20 schreef djkoelkast het volgende:
Haha die gast met die paarse muts vorig jaar
Nee.quote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef Paul het volgende:
Zijn de dj's nog wakker gemaakt met een fanfare?
Neequote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef Paul het volgende:
Nee, Frank heeft het toch maar neit gedaan dit jaar, Gerard was uit voorzorg al in een hotel gaan slapenquote:Op zondag 18 december 2011 13:21 schreef Paul het volgende:
Ik herhaal: de geit is gemolkenquote:Op zondag 18 december 2011 13:24 schreef wolfrolf het volgende:
Jongens, nog even ter herinnering: DE GEIT IS GEMOLKEN
* Cee gaat zich meldenquote:Op zondag 18 december 2011 13:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
[..]
voor de fans: Het grote Timur Perlin topic
mmmhhhhmm eerhm nee man, veel te plat. Het is wel een Jensen hèquote:
lijkt me tof, maar ik denk dat hij nog wat moet groeien in populariteitquote:
quote:
Nee Barendquote:Op zondag 18 december 2011 13:30 schreef Rainesz het volgende:
[..]![]()
Nee,daarvoor vind ik hem toch niet goed genoeg.
Sander Hoogendoorn ofzo
Laten we er een verzinnen en hem dan na 1 dag al beu zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 13:31 schreef henkde_j het volgende:
Wat wordt trouwens de nieuwe Maja de Bij hype?
Zie OP.quote:Op zondag 18 december 2011 13:34 schreef Cee het volgende:
Even een vraagje, wie had hier ook alweer de kennis & kunde om bij te houden wiens nummer wanneer werd gedraaid? Misschien leuk om daar een apart topic van te maken?
Het stond er sowieso al in. Ik maak die OP niet voor niets, dus lezen aub.quote:Op zondag 18 december 2011 13:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Pino, wa bende gij toch een snel bontje.
Denk dat je de streamlink van de tv beelden kan aanpassen naar http://livestream.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb want daar zal het vast wel op komen. Brievenbus cam etc. weten alleen nog een paar mensen in Leiden denk ikquote:
Ik las er overheen.quote:Op zondag 18 december 2011 13:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het stond er sowieso al in. Ik maak die OP niet voor niets, dus lezen aub.
Ik heb onze Sirolf al gepmt, die weet ze.quote:Op zondag 18 december 2011 13:36 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk dat je de streamlink van de tv beelden kan aanpassen naar http://livestream.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb want daar zal het vast wel op komen. Brievenbus cam etc. weten alleen nog een paar mensen in Leiden denk ik.
Sirolf is een 'ze'?quote:Op zondag 18 december 2011 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb onze Sirolf al gepmt, dit weet ze.
Ja, stiekem is het een ontzettend lekker blond wijf met dikke tettenquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 13:41 schreef gerbenp het volgende:
Zou Hans ook dit jaar ergens meeluisteren naar Serious Request en aan ons liggen denken?
Wat doe je nou domquote:Op zondag 18 december 2011 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Paul in VBL gezien?Da's pas erg
ik krijg er zo wel rare beelden bijquote:Op zondag 18 december 2011 13:41 schreef gerbenp het volgende:
Zou Hans ook dit jaar ergens meeluisteren naar Serious Request en aan ons liggen denken?
ah thanksquote:Op zondag 18 december 2011 13:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Bij Ziggo is hij al opengesteld op kanaal 13.
zie je hem fappen, klaarkomen etc?quote:Op zondag 18 december 2011 13:43 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik krijg er zo wel rare beelden bij
quote:Op zondag 18 december 2011 13:19 schreef rubbereend het volgende:
oke, voor het overzicht: [SR @ 3FM #3137] Om 21u begint het lijden in Leiden!
de livereeks vanaf nu
Koelkastquote:Op zondag 18 december 2011 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
3e Dreambox - check
1TB harddisk - check
bekabeling - check
nu alles testen
Beter..quote:Op zondag 18 december 2011 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Besloten door Mirjam en Rubber + Ambrosius
Voetbalquote:Op zondag 18 december 2011 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je Paul in VBL gezien?Da's pas erg
Dat is nummer 3.quote:Op zondag 18 december 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem dit jaar, als het lukt, 100% op
Nee, daarvoor ga je maar naar ONZ.quote:Op zondag 18 december 2011 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een vraagje aan de mods, Kermit goatse mag toch wel?
Woon je nog steeds hier in de buurtquote:Op zondag 18 december 2011 13:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik neem dit jaar, als het lukt, 100% op
Opzoutenquote:Op zondag 18 december 2011 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Vedankt voor de tipoquote:Op zondag 18 december 2011 13:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, daarvoor ga je maar naar ONZ.
Nee, is niet meer nodig, er is dit jaar een ander anthem..quote:Op zondag 18 december 2011 13:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog altijdquote:Op zondag 18 december 2011 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Woon je nog steeds hier in de buurt
Denk dat hij wel de beste beeldkwaliteit zal hebben, gezien hij 101tv gaat opnemen en TwitWouter en 3FMVid het maar van de 3fm-webcam stream capturen.quote:
GoedeMIDDAG!quote:Op zondag 18 december 2011 13:47 schreef Metalbas het volgende:
Goedemiddag! Ik heb er weer zin in dit jaar!
Ja ik pak rechtstreeks de kabel en die neem ik ook nog eens PDTV opquote:Op zondag 18 december 2011 13:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk dat hij wel de beste beeldkwaliteit zal hebben, gezien hij 101tv gaat opnemen en TwitWouter en 3FMVid het maar van de 3fm-webcam stream capturen.
Ja, daarom luisteren we radio.quote:Op zondag 18 december 2011 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie de OP. Zijn jullie blind ofzo?
rustig man,quote:Op zondag 18 december 2011 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie de OP. Zijn jullie blind ofzo?
Goed bezigquote:Op zondag 18 december 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ik pak rechtstreeks de kabel en die neem ik ook nog eens PDTV op
quote:Op zondag 18 december 2011 13:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Klaas van Kruistum en Miranda van Holland
Pino, misschien is het ook leuk om een overzicht te hebben met speciale acties voor SR.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit zinloos te trollen.quote:Op zondag 18 december 2011 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig man. Wat doe ik nou verkeerd?
quote:Op zondag 18 december 2011 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Pino, misschien is het ook leuk om een overzicht te hebben met speciale acties voor SR.Acties vanuit FOK? Die zijn er niet. Kan het kopje net zo goed weghalen, was vorig jaar ook leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, hier komt nu iets in de lucht aangewandeld in de verte dat er donkerblauw uit ziet. Is dat 'm?quote:Op zondag 18 december 2011 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier in Leiden is het al geweest + fikse hagelbui
Ik ruik de dennennaalden al!quote:
Ik denk het niet, want er is gewoon school.quote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Swomp het volgende:
Ik denk dat de piek dit jaar weer overtroffen gaat worden...
[ afbeelding ]
Nee, want ik heb geen tijd om te posten, daar gaat het btw niet om..quote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Swomp het volgende:
Ik denk dat de piek dit jaar weer overtroffen gaat worden...
[ afbeelding ]
Neen, dat is een vliegtuig.quote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, hier komt nu iets in de lucht aangewandeld in de verte dat er donkerblauw uit ziet. Is dat 'm?
Volgens mij wel. Toen hier de hagelbui viel. Werd het opeens een stuk donkerder. En nu straalt de zon na zo´n 2 uur dat de bui viel.quote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, hier komt nu iets in de lucht aangewandeld in de verte dat er donkerblauw uit ziet. Is dat 'm?
Ik moet ook gewoon nog werken tot donderdagquote:Op zondag 18 december 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want er is gewoon school.
Helaas wel jaquote:Op zondag 18 december 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, das wel waar ja.quote:Op zondag 18 december 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het smiddags-savonds gewoon wat drukker is,quote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah, das wel waar ja.
Maar van de ene kant krijgt deze reeks wat meer aandacht vanwege het subforum.
En ik zal geen postdiarree meer hebben.
Daar zijn genoeg anderen voor.quote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah, das wel waar ja.
Maar van de ene kant krijgt deze reeks wat meer aandacht vanwege het subforum.
En ik zal geen postdiarree meer hebben.
Moet de hele week werken maar gelukkig staat 3fm altijd aan. Tenzij m'n snel-door-muziek-afgeleide-collega weer eens besluit de radio uit te rammen en vervolgens hardop meeleest met wat ze aan het typen is.quote:Op zondag 18 december 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kantoorvolkquote:Op zondag 18 december 2011 13:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet de hele week werken maar gelukkig staat 3fm altijd aan. Tenzij m'n snel-door-muziek-afgeleide-collega weer eens besluit de radio uit te rammen en vervolgens hardop meeleest met wat ze aan het typen is.
Ervoor, deurtje op slot, erna.quote:Op zondag 18 december 2011 13:59 schreef Mirjam het volgende:
zeg, snowpatrol gaat toch pas optreden nadat de dj's zijn opgesloten?
Alleen nog even door het uurtje Frank Dane heenbijtenquote:Op zondag 18 december 2011 13:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerste keer dat wel massaal zitten te wachten op Bart Arens.
Nee service monteur. Heb regelmatig te maken met kantoorhuilies die moord en brand schreeuwen als ze 1 geluidje horen.quote:
vorig jaar was dat wel wat minder.quote:Op zondag 18 december 2011 13:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Bart de Statiegeld man!quote:Op zondag 18 december 2011 13:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets met een treksok en "houd hem tussen de lijntjes met de glimmende kant boven"...quote:Op zondag 18 december 2011 13:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben een vrachtwagenchauffeur, ik heb altijd een goed humeur...
Dit.quote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Alleen nog even door het uurtje Frank Dane heenbijten
quote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee service monteur. Heb regelmatig te maken met kantoorhuilies die moord en brand schreeuwen als ze 1 geluidje horen.
Oh, dat zo. Nou, dan ben ik het met je eens.quote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee service monteur. Heb regelmatig te maken met kantoorhuilies die moord en brand schreeuwen als ze 1 geluidje horen.
Hij gaat een sms sturen. Meer nietquote:Op zondag 18 december 2011 14:01 schreef Piles het volgende:
Stenders gaat een week later pas wat doen zeker?
Stenders komt pas weer terug in 2012quote:Op zondag 18 december 2011 14:01 schreef Piles het volgende:
Stenders gaat een week later pas wat doen zeker?
Hoe gaan jullie (als in mod's) daarmee om dit jaar? Toen het topic in FTR stond werd er amper gemod vorig jaarquote:
Waar zie jij een tweede topic?quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef miieejj het volgende:
waarom zijn er nou 2 topics over serious request.. deze en die van 3fm.. kan er toch 1tje een slotje krijgen..?
stomme vraag maar goed
Ik kreeg wel een ban hoorquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie (als in mod's) daarmee om dit jaar? Toen het topic in FTR stond werd er amper gemod vorig jaar
huh?quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef miieejj het volgende:
waarom zijn er nou 2 topics over serious request.. deze en die van 3fm.. kan er toch 1tje een slotje krijgen..?
stomme vraag maar goed
Ik ben hier geen mod, hoop dat er keihard wordt gemod.quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie (als in mod's) daarmee om dit jaar? Toen het topic in FTR stond werd er amper gemod vorig jaar
Neeejoh jongehquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef miieejj het volgende:
En die kwaliteit ga ik proberen te overtreffen dit jaarquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet zeker van Dominique Weeesie
Dat gaat over wie er doneren?quote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
[3FM Serious Request] Wie doneert er dit jaar?
deze..
Oh, sorry. Ik weet nooit welke mod's bij welk subforum horenquote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, hoop dat er keihard wordt gemod.
Dat is een topic over donaties, wat is je punt?quote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
[3FM Serious Request] Wie doneert er dit jaar?
deze..
Useless Girl.quote:
Moge de force met ze zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
mods zijn oerbeer, mirjam en rubber
NEEN.quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Sersjee het volgende:
Zo, m'n eerste en waarschijnlijk ook laatste post in een SR-topic. Het gehalte halve zolen ligt me veel te hoog (evenals het tempo, ik heb nog iets van een leven ook...) gedurende deze week.
Veel plezier allemaal!
Thanksquote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
mods zijn oerbeer, mirjam en rubber
Ik snap je. Vind het wel jammer!quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Sersjee het volgende:
Zo, m'n eerste en waarschijnlijk ook laatste post in een SR-topic. Het gehalte halve zolen ligt me veel te hoog (evenals het tempo, ik heb nog iets van een leven ook...) gedurende deze week.
Veel plezier allemaal!
Ik ben een kwaliteitsuser hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Sersjee het volgende:
Veel plezier allemaal!
Die FOK! acties kop kan er wel uit..quote:
Tot over een week dan maar?quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Sersjee het volgende:
Veel plezier allemaal!
Ik wist het al, maar als ik nou niet wilde wat de tussenstanden waren, heb je dat mooi verpest voor die mensenquote:
Krijgen we dat weerquote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
Kan natuurlijk ook maar van één user zijn, die OP.
<--
Oh, was dat een voetbaluitslag? Als je darts had gezegd had ik het ook geloofdquote:
Van Paul?quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
Kan natuurlijk ook maar van één user zijn, die OP.
<--
quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is een topic over donaties, wat is je punt?
laat maar...quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is een topic over donaties, wat is je punt?
Darts is vanavond weer. Met onze ouwe postbode Barneyquote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, was dat een voetbaluitslag? Als je darts had gezegd had ik het ook geloofd
Anderhalf a 2.quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Pino, Hoeveel uren heb je gewerkt aan de Openingspost?
Die stompe zat ook te janken laatst.quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darts is vanavond weer. Met onze ouwe postbode Barney
Ja hoor, hoogtepuntjequote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tot over een week dan maar?
Oh en munttheetje, liefje, leuk he SR
Mooi werkquote:
Begreep het ook niet zoquote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die stompe zat ook te janken laatst.
Denk eerder dat het buiten bewolkt is.quote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef Rainesz het volgende:
Wat heeft Frank het trouwens donker gemaakt in de studio?
Dan voelt hij zich niet zo alleen, hij gelooft in spoken!quote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef Rainesz het volgende:
Zucht dat 3FM die aanvragen überhaupt behandelt.quote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef Cee het volgende:
Nog altijd. Mensen die liedjes aanvragen die al 3897 keer per dag worden gedraaid. Zucht.
Viel me ook al op.quote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef Rainesz het volgende:
vinden de meeste DJ's fijn geloof ik. Meeste zijn natuurlijk ook begonnen op de zolder met de gordijnen dichtquote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef Rainesz het volgende:
En een fapstaaf in de hand.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vinden de meeste DJ's fijn geloof ik. Meeste zijn natuurlijk ook begonnen op de zolder met de gordijnen dicht
Ik vond Lakeside vroeger leuk om te volgen, toen zat ik altijd met m'n vlaggetje voor de tv. Sinds de boel is opgesplitst in meerdere bonden vind ik er niet zoveel meer aan...quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darts is vanavond weer. Met onze ouwe postbode Barney
Je word oud, ik leefde toen nog niet.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond Lakeside vroeger leyk om te volgen, toen zat ik altijd met m'n vlaggetje voor de tv. Sinds de boel is opgesplitst in meerdere bonden vind ik er niet zoveel meer aan...
Nee dat ben jij alleen Dago.quote:
Leef je nu wel dan?quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je word oud, ik leefde toen nog niet.
Het zijn nu 2 bonden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond Lakeside vroeger leyk om te volgen, toen zat ik altijd met m'n vlaggetje voor de tv. Sinds de boel is opgesplitst in meerdere bonden vind ik er niet zoveel meer aan...
eigenlijk is het niet meer leuk sinds dat al die dronken Nederlanders in het publiek er bij kwamen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 18-12-2011 om 13:00:16Laatste 'vrije' uurtjes thuis. Cd koffer inpakken (omdat het kan) nog effe wat ETEN (omdat het kan) en dan... Serious Request 2011! #3fm reageer retweet
Het zelfde hier.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond Lakeside vroeger leuk om te volgen, toen zat ik altijd met m'n vlaggetje voor de tv. Sinds de boel is opgesplitst in meerdere bonden vind ik er niet zoveel meer aan...
Ik BEN oud...quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je word oud, ik leefde toen nog niet.
Dan zijn toch meerdere?quote:
Ja, best wel "I'm alive"quote:
Ik kijk al 5 dagen geen Pr0n meer..quote:
Hij is leuk.quote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
Oh ja even overschakelen op mijn SR UI.
Ja! Ik zat gezellig met m'n ex op de bank te hangen en te vloeken en te tieren. Goede oude tijdquote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zelfde hier.Was altijd vaste prik rond de jaarwisseling, met m'n pa darts kijken en tussen de wedstrijden door wat pijltjes gooien.
Even aanvragen:quote:Op zondag 18 december 2011 14:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ik wil ook een SR UI
Kan iemand voor mij een leuke Timur UI maken?Ben een animated gif n00b
![]()
![]()
5 dagen geen porno, hartstikke makkelijk man.quote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk al 5 dagen geen Pr0n meer..
De grote Porn-Off deel 5
Ja he.quote:
Ik kan veel langer zonder porno, makkiequote:Op zondag 18 december 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
5 dagen geen porno, hartstikke makkelijk man.
Ik gebruik dan gewoon mijn fantasie.
Tuurlijk is het makkelijkquote:Op zondag 18 december 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
5 dagen geen porno, hartstikke makkelijk man.
Ik gebruik dan gewoon mijn fantasie.
Ik hoor je hier altijd komen idd.quote:
Gat-ver-dammequote:Op zondag 18 december 2011 14:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hoor je hier altijd komen idd.
Kan je nagaan op 10KM afstand!quote:
quote:he was really really smelling good, you know
he looked good too
you know he came in and put his herb
on the table and, whatever
i'm just reading my little punk magazine
not really paying attention
and then he says, uh, he says hey dave
and i look up
and he's standing there with his dick
in his hand
and he's kinda got it like lifted up so
he's looking at the head of his dick
he kinda pointed it at me
i didnt know what to think
he said does that look like pus to you
i said no i think its lint
quote:Op zondag 18 december 2011 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je nagaan op 10KM afstand!
Briliante songtekst btw:
Late! - Just another story about Skeeter Thompson:
[..]
quote:
Dat is toch helemaal geen swingende plaatquote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
Bouncer zal het wel worden. zet ik 1 euri op.
Die gaat niemand 8 keer op een dag nog willen horen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:34 schreef wolfrolf het volgende:
Bouncer zal het wel worden. zet ik 1 euri op.
Daarvan zou m'n ma dolgelukkig wordenquote:Op zondag 18 december 2011 14:37 schreef Rainesz het volgende:
Misschien iets onmogelijk en ongewoons doen oude Anthem gebruiken.
Fake Blood - I think i like it.
Edit bedenk me net volgens mij nooit SR Anthem geweest
nee, maar hij wel!quote:Op zondag 18 december 2011 14:38 schreef Evertjan het volgende:
heeft Jordy van Loon nog een nieuwe single uit??
het wordt na de tijd megahit en het is echt nooit een oude plaat gewordenquote:Op zondag 18 december 2011 14:37 schreef Rainesz het volgende:
Misschien iets onmogelijk en ongewoons doen oude Anthem gebruiken.
Fake Blood - I think i like it.
Edit bedenk me net volgens mij nooit SR Anthem geweest
DOoeeei Everjanquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef Evertjan het volgende:
nou mensen ben er vandoor tot vanavond!
quote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef Evertjan het volgende:
nou mensen ben er vandoor tot vanavond!
Irene Moors denk ikquote:Op zondag 18 december 2011 14:47 schreef JaneDoe het volgende:
wie is de eerste slaapgast, gokken/hopen jullie?
Ancilla?quote:Op zondag 18 december 2011 14:47 schreef JaneDoe het volgende:
wie is de eerste slaapgast, gokken/hopen jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |