Oh, dat zo. Nou, dan ben ik het met je eens.quote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee service monteur. Heb regelmatig te maken met kantoorhuilies die moord en brand schreeuwen als ze 1 geluidje horen.
Hij gaat een sms sturen. Meer nietquote:Op zondag 18 december 2011 14:01 schreef Piles het volgende:
Stenders gaat een week later pas wat doen zeker?
Stenders komt pas weer terug in 2012quote:Op zondag 18 december 2011 14:01 schreef Piles het volgende:
Stenders gaat een week later pas wat doen zeker?
Hoe gaan jullie (als in mod's) daarmee om dit jaar? Toen het topic in FTR stond werd er amper gemod vorig jaarquote:
Waar zie jij een tweede topic?quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef miieejj het volgende:
waarom zijn er nou 2 topics over serious request.. deze en die van 3fm.. kan er toch 1tje een slotje krijgen..?
stomme vraag maar goed
Ik kreeg wel een ban hoorquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie (als in mod's) daarmee om dit jaar? Toen het topic in FTR stond werd er amper gemod vorig jaar
huh?quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef miieejj het volgende:
waarom zijn er nou 2 topics over serious request.. deze en die van 3fm.. kan er toch 1tje een slotje krijgen..?
stomme vraag maar goed
Ik ben hier geen mod, hoop dat er keihard wordt gemod.quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie (als in mod's) daarmee om dit jaar? Toen het topic in FTR stond werd er amper gemod vorig jaar
Neeejoh jongehquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef miieejj het volgende:
En die kwaliteit ga ik proberen te overtreffen dit jaarquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet zeker van Dominique Weeesie
Dat gaat over wie er doneren?quote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
[3FM Serious Request] Wie doneert er dit jaar?
deze..
Oh, sorry. Ik weet nooit welke mod's bij welk subforum horenquote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik ben hier geen mod, hoop dat er keihard wordt gemod.
Dat is een topic over donaties, wat is je punt?quote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
[3FM Serious Request] Wie doneert er dit jaar?
deze..
Useless Girl.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |