GoedeMIDDAG!quote:Op zondag 18 december 2011 13:47 schreef Metalbas het volgende:
Goedemiddag! Ik heb er weer zin in dit jaar!
Ja ik pak rechtstreeks de kabel en die neem ik ook nog eens PDTV opquote:Op zondag 18 december 2011 13:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk dat hij wel de beste beeldkwaliteit zal hebben, gezien hij 101tv gaat opnemen en TwitWouter en 3FMVid het maar van de 3fm-webcam stream capturen.
Ja, daarom luisteren we radio.quote:Op zondag 18 december 2011 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie de OP. Zijn jullie blind ofzo?
rustig man,quote:Op zondag 18 december 2011 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie de OP. Zijn jullie blind ofzo?
Goed bezigquote:Op zondag 18 december 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ik pak rechtstreeks de kabel en die neem ik ook nog eens PDTV op
quote:Op zondag 18 december 2011 13:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Klaas van Kruistum en Miranda van Holland
Pino, misschien is het ook leuk om een overzicht te hebben met speciale acties voor SR.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit zinloos te trollen.quote:Op zondag 18 december 2011 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens rustig man. Wat doe ik nou verkeerd?
quote:Op zondag 18 december 2011 13:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Pino, misschien is het ook leuk om een overzicht te hebben met speciale acties voor SR.Acties vanuit FOK? Die zijn er niet. Kan het kopje net zo goed weghalen, was vorig jaar ook leeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, hier komt nu iets in de lucht aangewandeld in de verte dat er donkerblauw uit ziet. Is dat 'm?quote:Op zondag 18 december 2011 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier in Leiden is het al geweest + fikse hagelbui
Ik ruik de dennennaalden al!quote:
Ik denk het niet, want er is gewoon school.quote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Swomp het volgende:
Ik denk dat de piek dit jaar weer overtroffen gaat worden...
[ afbeelding ]
Nee, want ik heb geen tijd om te posten, daar gaat het btw niet om..quote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Swomp het volgende:
Ik denk dat de piek dit jaar weer overtroffen gaat worden...
[ afbeelding ]
Neen, dat is een vliegtuig.quote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, hier komt nu iets in de lucht aangewandeld in de verte dat er donkerblauw uit ziet. Is dat 'm?
Volgens mij wel. Toen hier de hagelbui viel. Werd het opeens een stuk donkerder. En nu straalt de zon na zo´n 2 uur dat de bui viel.quote:Op zondag 18 december 2011 13:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, hier komt nu iets in de lucht aangewandeld in de verte dat er donkerblauw uit ziet. Is dat 'm?
Ik moet ook gewoon nog werken tot donderdagquote:Op zondag 18 december 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want er is gewoon school.
Helaas wel jaquote:Op zondag 18 december 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, das wel waar ja.quote:Op zondag 18 december 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar ik denk dat het smiddags-savonds gewoon wat drukker is,quote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah, das wel waar ja.
Maar van de ene kant krijgt deze reeks wat meer aandacht vanwege het subforum.
En ik zal geen postdiarree meer hebben.
Daar zijn genoeg anderen voor.quote:Op zondag 18 december 2011 13:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah, das wel waar ja.
Maar van de ene kant krijgt deze reeks wat meer aandacht vanwege het subforum.
En ik zal geen postdiarree meer hebben.
Moet de hele week werken maar gelukkig staat 3fm altijd aan. Tenzij m'n snel-door-muziek-afgeleide-collega weer eens besluit de radio uit te rammen en vervolgens hardop meeleest met wat ze aan het typen is.quote:Op zondag 18 december 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |