Moge de force met ze zijn.quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
mods zijn oerbeer, mirjam en rubber
NEEN.quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Sersjee het volgende:
Zo, m'n eerste en waarschijnlijk ook laatste post in een SR-topic. Het gehalte halve zolen ligt me veel te hoog (evenals het tempo, ik heb nog iets van een leven ook...) gedurende deze week.
Veel plezier allemaal!
Thanksquote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
mods zijn oerbeer, mirjam en rubber
Ik snap je. Vind het wel jammer!quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Sersjee het volgende:
Zo, m'n eerste en waarschijnlijk ook laatste post in een SR-topic. Het gehalte halve zolen ligt me veel te hoog (evenals het tempo, ik heb nog iets van een leven ook...) gedurende deze week.
Veel plezier allemaal!
Ik ben een kwaliteitsuser hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Sersjee het volgende:
Veel plezier allemaal!
Die FOK! acties kop kan er wel uit..quote:
Tot over een week dan maar?quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Sersjee het volgende:
Veel plezier allemaal!
Ik wist het al, maar als ik nou niet wilde wat de tussenstanden waren, heb je dat mooi verpest voor die mensenquote:
Krijgen we dat weerquote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
Kan natuurlijk ook maar van één user zijn, die OP.
<--
Oh, was dat een voetbaluitslag? Als je darts had gezegd had ik het ook geloofdquote:
Van Paul?quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef BBQSausage het volgende:
Kan natuurlijk ook maar van één user zijn, die OP.
<--
quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is een topic over donaties, wat is je punt?
laat maar...quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is een topic over donaties, wat is je punt?
Darts is vanavond weer. Met onze ouwe postbode Barneyquote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, was dat een voetbaluitslag? Als je darts had gezegd had ik het ook geloofd
Anderhalf a 2.quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Pino, Hoeveel uren heb je gewerkt aan de Openingspost?
Die stompe zat ook te janken laatst.quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darts is vanavond weer. Met onze ouwe postbode Barney
Ja hoor, hoogtepuntjequote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tot over een week dan maar?
Oh en munttheetje, liefje, leuk he SR
Mooi werkquote:
Begreep het ook niet zoquote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die stompe zat ook te janken laatst.
Denk eerder dat het buiten bewolkt is.quote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef Rainesz het volgende:
Wat heeft Frank het trouwens donker gemaakt in de studio?
Dan voelt hij zich niet zo alleen, hij gelooft in spoken!quote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef Rainesz het volgende:
Zucht dat 3FM die aanvragen überhaupt behandelt.quote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef Cee het volgende:
Nog altijd. Mensen die liedjes aanvragen die al 3897 keer per dag worden gedraaid. Zucht.
Viel me ook al op.quote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef Rainesz het volgende:
vinden de meeste DJ's fijn geloof ik. Meeste zijn natuurlijk ook begonnen op de zolder met de gordijnen dichtquote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef Rainesz het volgende:
En een fapstaaf in de hand.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vinden de meeste DJ's fijn geloof ik. Meeste zijn natuurlijk ook begonnen op de zolder met de gordijnen dicht
Ik vond Lakeside vroeger leuk om te volgen, toen zat ik altijd met m'n vlaggetje voor de tv. Sinds de boel is opgesplitst in meerdere bonden vind ik er niet zoveel meer aan...quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darts is vanavond weer. Met onze ouwe postbode Barney
Je word oud, ik leefde toen nog niet.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond Lakeside vroeger leyk om te volgen, toen zat ik altijd met m'n vlaggetje voor de tv. Sinds de boel is opgesplitst in meerdere bonden vind ik er niet zoveel meer aan...
Nee dat ben jij alleen Dago.quote:
Leef je nu wel dan?quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je word oud, ik leefde toen nog niet.
Het zijn nu 2 bonden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond Lakeside vroeger leyk om te volgen, toen zat ik altijd met m'n vlaggetje voor de tv. Sinds de boel is opgesplitst in meerdere bonden vind ik er niet zoveel meer aan...
eigenlijk is het niet meer leuk sinds dat al die dronken Nederlanders in het publiek er bij kwamen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 18-12-2011 om 13:00:16Laatste 'vrije' uurtjes thuis. Cd koffer inpakken (omdat het kan) nog effe wat ETEN (omdat het kan) en dan... Serious Request 2011! #3fm reageer retweet
Het zelfde hier.quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vond Lakeside vroeger leuk om te volgen, toen zat ik altijd met m'n vlaggetje voor de tv. Sinds de boel is opgesplitst in meerdere bonden vind ik er niet zoveel meer aan...
Ik BEN oud...quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je word oud, ik leefde toen nog niet.
Dan zijn toch meerdere?quote:
Ja, best wel "I'm alive"quote:
Ik kijk al 5 dagen geen Pr0n meer..quote:
Hij is leuk.quote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
Oh ja even overschakelen op mijn SR UI.
Ja! Ik zat gezellig met m'n ex op de bank te hangen en te vloeken en te tieren. Goede oude tijdquote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zelfde hier.Was altijd vaste prik rond de jaarwisseling, met m'n pa darts kijken en tussen de wedstrijden door wat pijltjes gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |