Ja ik weet het. Het viel eerst mee, toen begon het harder te hagelen. Inmiddels alweer voorbij hier. Klein hagelbuitjequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:00 schreef byah het volgende:
In mijn stad, denk dat ik wel even ga kijken komende week.
Dit is de laatste vandaag hier (10 kilometer van Leiden). Dadelijk ff naar de kerstmarkt hier met een amusetocht van alle restaurants met een deel van de opbrengst die naar Serious Request gaat.quote:Op zondag 18 december 2011 12:32 schreef StephanL het volgende:
lekkere buien weer. Beter neemt het wel af vanavond
Fonsquote:Op zondag 18 december 2011 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ArnieLang niet gezien gast. Gaan we nog Fons de Baksteen dopen?
Ik kan wel effe gaan, Hoef 10 minuten e fietsenquote:Op zondag 18 december 2011 12:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
FonsEcht wel, iemand moet gewoon een baksteen door het glazen huis goiirn
Ze moeten SR eens in Den Bosch houden, ben ik ook eens blij met dit kutweer.quote:Op zondag 18 december 2011 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan wel effe gaan, Hoef 10 minuten e fietsen
Pff, idd zegquote:Op zondag 18 december 2011 11:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ze hadden het dit jaar beter zonder slaapgasten kunnen doen (WaylonJan Kooijman
![]()
Britt
![]()
![]()
)
We knowquote:Op zondag 18 december 2011 13:13 schreef Swomp het volgende:
Fons de baksteen gaat hem dit jaar weer niet worden denk ik
Dat vinden de diehards niet zo fijn.quote:Op zondag 18 december 2011 13:15 schreef rubbereend het volgende:
Is het misschien een ideetje om één live topic te gaan voeren nu de 3FM reeks, normaal gesproken de 3fm live reeks, hierheen is gekomen? Dan zou hier een slotje op gaan.
Gewoon doen ja.quote:Op zondag 18 december 2011 13:15 schreef rubbereend het volgende:
Is het misschien een ideetje om één live topic te gaan voeren nu de 3FM reeks, normaal gesproken de 3fm live reeks, hierheen is gekomen? Dan zou hier een slotje op gaan.
tijdens SR is het sowieso altijd druk met meer users in die reeks. En voor het overzicht is het gewoon makkelijker. Anders hebben we dadelijk 5 live reeksen lopenquote:Op zondag 18 december 2011 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat vinden de diehards niet zo fijn.
quote:Op zondag 18 december 2011 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
er gaan problemen komen hoor als je dat doet.
zoek het maar uit. Ik ga nu lekker een ovenschotel etenquote:Op zondag 18 december 2011 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijdens SR is het sowieso altijd druk met meer users in die reeks. En voor het overzicht is het gewoon makkelijker. Anders hebben we dadelijk 5 live reeksen lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |