Programmaquote:Staking Spaans voetbal afgewend na knieval bond
25/08/2011 14:39
De Spaanse competitie gaat dit weekeinde alsnog van start. De aangekondigde staking is afgeblazen, nadat de voetbalbond de eisen van de spelers grotendeels heeft ingewilligd.
De spelersvakbond (AFE) heeft tijdens de onderhandelingen met de Spaanse profliga (LFP) belangrijke winst behaald. Niet alleen wordt het achterstallige loon van vijftig miljoen euro aan zo'n tweehonderd spelers uitbetaald, maar ook komt er een garantiefonds dat kan worden aangewend als clubs in de financiële problemen geraken.
Bovendien kunnen spelers eenvoudiger onder hun contract uitkomen, als niet is voldaan aan de betalingsverplichtingen. Dat zou onder meer kunnen gelden voor Vitesse-doelman Piet Velthuizen, die nog steeds wacht op vrijgave door Hércules Alicante.
Met het inwilligen van deze eisen is er voor de AFE geen reden meer de staking voort te zetten. Het nieuwe seizoen in de Primera en de Segunda División gaat komend weekeinde met de geplande tweede speelronde van start. Het programma van de eerste speeldag, dat in zijn geheel geen doorgang vond, wordt waarschijnlijk ingehaald op 28 december
Bron: ww.vi.nl.
En in de laatste 2 minuten nog 4-3quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:17 schreef chufi het volgende:
En Santander zelfs op voorsprong met 1-2
Cool !!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:51 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
En in de laatste 2 minuten nog 4-3
Helemaal vergetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef Nober het volgende:
@ Trystar
29 Augustus
FC Barcelona - Villarreal
Voor de veranderingquote:Op zondag 28 augustus 2011 21:46 schreef Pedroso het volgende:
Gaat lekker bij Real dus. Ben bang dat Real en Barca dit seizoen al hun wedstrijden makkelijk winnen (op een enkele na). Mickey Mouse competitie !
Transavia vliegt niet op Zaragoza ....quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:08 schreef Dark_Prince het volgende:
Waar was Sierd bij Zaragoza tegen Madrid?
ja dat zal het zijn ....quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Transavia vliegt niet op Zaragoza ....
PSV - Exelsior 6-1quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:52 schreef Masterboy het volgende:
Aardige score trouwens: Tottenham- City 1-5, United-Arsenal 8-2, Zaragoza-Real 0-6.
3 duels op 22 goals.
Om de 6-1 nou op naam van Manolev te zetten vind ik wel ver gaan hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV - Exelsior 6-1
4 duels op 28 goals.
Maar voetbal is steeds aanvallender geworden. Hoe vaak gaan de backs niet mee. Marcelo (een vleugel verdediger) heeft weer een doelpunt gemaakt.
Het is Villarreal, dubbel l en dubbel r.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vanavond Barca - Villareal, 9 uur sport1.
Nee. Vertelquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:33 schreef Nober het volgende:
Tsja... als Real Madrid al met 0-6 wint bij Zaragoza, en Malaga verliest meteen, dan weet je wel hoe laat het is?
Prima wedstrijd zonder al die basisspelers, maar Villarreal staat met 7 tot 9 man te verdedigen en dat maakt score lastig.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:02 schreef TheFatLady het volgende:
Geen al te beste wedstrijd, maar toch "gewoon" 2-0 voor.
Villarreal had ik sterker verwacht....
5-0 Messiquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef Masterboy het volgende:
Waarschijnlijk blijft het 4-0 of misschien nog 5-0.
Is niet zijn eerste vanavondquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef Tallie1982 het volgende:
Die pass van te voren van Messi met de buitenkant
Nou ja, dit is ook een veredeld oefenpartijtje wat Barcelona laat zien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:38 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom heeft Villarreal een omgekeerd SBS6 logo op hun mouw. Is het een camperclub ofzo!!!11
Alleen Zlatan was een miskoop. Dat had ie van te voren kunnen weten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet nog dat ooit eens iemand schreef dat het aankoopbeleid van Pep faalde.
Diegene die dat heeft gepost faalt hard.
Beiden kregen alle hoeken van het veld te zienquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:41 schreef Nober het volgende:
Napoli en Villarreal dus aanelkaar gewaagd, beide 5-0 verlies in Camp Nou.
Victor?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:47 schreef Nober het volgende:
Waar is die V. bij Valdes voor? Hebben ze er twee? Zelfde bij A. Iniesta...
Ja snap ik, maar er is maar één Valdes net als dat er maar één Iniesta is dus die V. en A. voor hun achternaam snap ik niet.quote:
Moet je nagaan dat Villarreal nummer 3 van Spanje is, wat een verschil zeg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef Masterboy het volgende:
Afgelopen... Barca wint vrij gemakkelijk met 5-0.
Ik denk dat het iets Spaans is ofzo net als die Zuid Amerikanen die allemaal bijnamen op hun rug hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar er is maar één Valdes net als dat er maar één Iniesta is dus die V. en A. voor hun achternaam snap ik niet.
Misschien is het een keuze van de club..? Zodat ze hun voornaam toch misschien vermeld zien, ipv altijd alleen bij de achternaam genoemd te worden ...quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat het iets Spaans is ofzo net als die Zuid Amerikanen die allemaal bijnamen op hun rug hebben.
quote:'Barcelona en Real zullen de Primera División verlaten'
De Spaanse Primera División is pas één speelronde onderweg, maar zorgt nu al voor een hoop discussie. Real Madrid won met 6-0 van Real Zaragoza, terwijl Barcelona subtopper Villarreal met 5-0 aan de kant schoof. De verschillen tussen de twee grootmachten en de rest van de competitie worden alsmaar groter en Jorge Valdano vreest voor het Spaanse voetbal.
De voormalig algemeen directeur van Real, die in mei vertrok na een ruzie met José Mourinho, verwacht dat Barcelona en zijn ex-werkgever de Primera División uiteindelijk zullen verlaten. “In de toekomst zullen Barcelona en Real op zoek moeten gaan naar tegenstanders die net zo snel gaan als zij zelf. Dat zal uiteindelijk tot een Europese competitie gaan leiden”, voorspelt Valdano in gesprek met Cadena Ser. Hij denkt niet dat de andere Spaanse clubs nog kunnen aanhaken.
“Ik verdedigde de belangen van Real Madrid, maar nu zie ik alles in een ander perspectief”, vervolgt Valdano. “Het gat tussen de top-twee en de rest wordt ieder jaar groter en de toekomst ziet er dan ook niet goed uit voor het Spaanse voetbal. Je hebt twee clubs die interessant zijn voor de hele wereld, terwijl de rest het moet doen met de inkomsten uit de regio. Er komt een tijd dat dit ook voor de twee grote clubs niet meer interessant is en dat zij de competitie zullen verlaten.”
Heb je ook clubs als Manchester United, Chelsea, Liverpool, Internazionale, AC Milan, Bayern München, FC Porto, Benfica voor nodig.quote:
praten we hier over een club die de laatste 8 jaar 7x werd uitgeschakeld in de 1/8 finales van de Champions League ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef Doublepain het volgende:
kan niet wachten
Gaan ze maar lekker me zijn 2en de wereld over en zoeken het maar lekker uit
Het meest frappante is dat Barcelona en Real die elk een half miljard euro in het rood zitten mogen doorspelen, terwijl een club als Hercules die 14 miljoen moet inhalen gedreigd wordt met het afpakken van de licentie...quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:25 schreef DJWeisz het volgende:
Van mij mogen ze een hele schoonmaak houden in de competitie met al die schulden van de clubs en die maar voor miljoenen spelers blijven kopen.
Dit werd tijd.quote:Clubs met schulden riskeren mislopen prijzengeld
08/09/2011 10:43
De belangenvereniging voor Europese voetbalclubs (ECA) wil hard optreden tegen clubs met schulden. Deze krijgen in de toekomst mogelijk geen prijzengeld meer uitgekeerd.
De UEFA kondigde al aan te komen met Financial Fair Play-regels, maar de sancties waren vooralsnog onduidelijk. De ECA heeft het voorstel gedaan om het prijzengeld van de overtreders in te houden. Ook het opleggen van een transferverbod voor clubs met een grote schuldenlast behoort tot de mogelijkheden.
'We staan volledig achter de maatregelen van de UEFA', reageert Ernesto Paolillo, directeur van Internazionale en lid van het ECA-bestuur. 'Het Europese voetbal moet op de schop. Vorig seizoen maakten we in totaal meer dan één miljard euro verlies, actie is nodig. Wij zijn ervan overtuigd dat een transferverbod en het inhouden van prijzengeld passende maatregelen zijn.'
De Europese voetbalbond speelt met de gedachte om clubs die de financiële regels overtreden, uit te sluiten van deelname aan de Europese toernooien. Door zelf voorstellen voor nieuwe regels aan te dragen, hoopt de ECA deze maatregel te voorkomen.
De grootte van de schuld zegt natuurlijk niet alles over je financiële situatie.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het meest frappante is dat Barcelona en Real die elk een half miljard euro in het rood zitten mogen doorspelen, terwijl een club als Hercules die 14 miljoen moet inhalen gedreigd wordt met het afpakken van de licentie...
Die shirts zijn prachtigquote:Op zaterdag 10 september 2011 18:03 schreef Gramulanion het volgende:
Gaan de spelers van Barça gelijk door naar een begrafenis hierna ofzo?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:10 schreef FireFox1 het volgende:
Sierd komt klaar
Gaat wel erg hard zo
Net even. Ongeveer 20 seconden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:12 schreef Ayreon84 het volgende:
Is Real Sociedad al aan de bal geweest?
twitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 18:13:29Zoals altijd is het weer eens ontzettend slim om tegen Barcelona om buitenspel te gaan spelen #tactischeonbenullen #sport1 reageer retweet
twitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 18:10:37Gool Barcelona! 2-0 door Fabregas #wegaanhardwegaanlekker #socbar reageer retweet
Rustig wachten op de knokpartijen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:19 schreef jepperdeprep het volgende:
Volgens mij vind die Pinto het helemaal prima om altijd maar op de bank te zitten.
Denk niet dat het een officieel account is van Sport1. Weet het eigenlijk wel zeker..quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:15 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 18:13:29Zoals altijd is het weer eens ontzettend slim om tegen Barcelona om buitenspel te gaan spelen #tactischeonbenullen #sport1 reageer retweet
twitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 18:10:37Gool Barcelona! 2-0 door Fabregas #wegaanhardwegaanlekker #socbar reageer retweet
Is het wel want dat is de enige account van Sport1 op Twitter...quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:47 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Denk niet dat het een officieel account is van Sport1. Weet het eigenlijk wel zeker..
Dat is 100% zeker het echte account.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:47 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Denk niet dat het een officieel account is van Sport1. Weet het eigenlijk wel zeker..
Verschil tussen @Sport1_nl en @Sport1_nl, wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:06 schreef Nober het volgende:
Volgens mij is er wel verschil met deze http://twitter.com/#!/sport1_nl
Maar er deden een hoop spelers niet mee, las ik...quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:16 schreef Confetti het volgende:
Eerste tekenen van verslapping van een team dat alles al heeft gewonnen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:19 schreef jepperdeprep het volgende:
Held he die Busquets met z'n hands.
Nee ik ook niet echtquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij ging wat makkelijk maar werd wel degelijk geraakt. Vond het geen gele kaart.
twitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 19:40:18Alexis Sanchez ligt er waarschijnlijk zes tot acht weken uit. Afellay weer fit, dus: #deeenzijndoodisdeanderzijnbrood reageer retweet
Nog maar 36 wedstrijden, dan is 2 punten voorsprong wel heel erg veel ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:09 schreef inZanity het volgende:
Real vanavond al op voorsprong?Sneller dan ik had verwacht, op naar de titel!
Dus rentenieren vanaf je 25ste of zo ..? Wat doe je met je geld en je tijd ? leven kost ook wel wat en leuke dingen nog meer..quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:02 schreef TLC het volgende:
Als ik bv een Messi was van Barca zou ik het ook wel goed vinden, je hebt immers al alles gewonnen met je club wat er te winnen valt en voor je bankrekening hoef je het ook niet te doen.
Messi en co die hebben al zoveel geld die krijgen dat heus nooit in hun leven opgemaaktquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus rentenieren vanaf je 25ste of zo ..? Wat doe je met je geld en je tijd ? leven kost ook wel wat en leuke dingen nog meer..
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Messi en co die hebben al zoveel geld die krijgen dat heus nooit in hun leven opgemaakt![]()
Dus ja, ik zou het er lekker van nemen
en staat nu 2e achter Realquote:Op zondag 11 september 2011 00:07 schreef chufi het volgende:
Valencia wint met 1-0 tegen Athletico Madrid
Joh ?quote:Op zondag 11 september 2011 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
Als Real nu alles wint zijn ze Campeon!!!1!!11
Dat was ook zo geweest als Barcelona ook gewonnen had gisteren..quote:Op zondag 11 september 2011 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
Als Real nu alles wint zijn ze Campeon!!!1!!11
Madrid fanboy?quote:Op zondag 11 september 2011 10:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was ook zo geweest als Barcelona ook gewonnen had gisteren..
Nog steeds als ze alles winnen dan worden ze kampioen .....quote:Op zondag 11 september 2011 10:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was ook zo geweest als Barcelona ook gewonnen had gisteren..
Het was idd een heel trieste wedstrijd... Ik hoop dat Osasuna wat meer pit heeftquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:56 schreef Trystar het volgende:
Ik heb een stuk van de eerste helft van Mallorca - Malaga gezien, maar dat was niet om aan te zien. Jammer genoeg Van Nistelrooy nog niet gescoord.
Serie A volgen danquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:45 schreef Decrease het volgende:
Lekker competitieve liga toch, daar
Mickey Mouse competitiequote:Op zaterdag 17 september 2011 20:45 schreef Decrease het volgende:
Lekker competitieve liga toch, daar
Net ook leuk ''4-0 40 minuten'', halve minuut later ''5-0 40 minuten''.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:37 schreef RemcoW23 het volgende:
7-0.. Ziek. Die loopt zo door die hele verdediging heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Affy staat erin en gelijk 8-0. Wat een wereldspelerHij speelt iig weer eens, daar waar andere hem al hadden afgeschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel erg simpel zo.. Niet leuk meer ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Tsja, en zo scoor je dus elk seizoen 30+ doelpunten.
Mja bij een 6-0 stand mogen invallen en enkel omdat Sanchez geblesseerd is...quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij speelt iig weer eens, daar waar andere hem al hadden afgeschreven.
Was ie alsnog wel ingevallen denk ik hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:42 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Mja bij een 6-0 stand mogen invallen en enkel omdat Sanchez geblesseerd is...
Valt ook niet meer over te zeggen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Veel meer dan:
"Nou dan"
"Komt nu de 9e?"
"Nou, weer een aanval"
En dat een keer in de twee of drie minuten komt die commentator ook niet..
Die statistiekjes van net waren wel leukquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Valt ook niet meer over te zeggen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Affy staat erin en gelijk 8-0. Wat een wereldspelerPff weer maar 10 minuten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen 10-0![]()
Nee, halfuur.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pff weer maar 10 minuten?
Geen 10-0
4quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Ascendancy het volgende:
Deze competitie
Er zijn maar 2 wedstrijden per jaar die er toe doen
Valencia-Real Madrid lijkt me ook wel wat....quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Ascendancy het volgende:
Deze competitie
Valencia krijgt ook gewoon kletsen van Real of Barca. Ik heb ze deze week tegen Genk gezien, dat was niet bepaald indrukwekkend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Valencia-Real Madrid lijkt me ook wel wat....
Kan Real en Barça niet meedoen met de Eredivisie? Zie je ineens dat Barça 1 punt pakt in Venlo en Real verliest van Roda. Is alleen mogelijk in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Ascendancy het volgende:
Deze competitie
Vandaag hebben ze dan wel weer met 1-0 gewonnen en Soldado lijkt in erg goede doen te zijn. Ik verwacht wel dat Barcelona of Real Madrid van ze zou winnen maar niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Valencia krijgt ook gewoon kletsen van Real of Barca. Ik heb ze deze week tegen Genk gezien, dat was niet bepaald indrukwekkend.
En dan komen Venlo en Roda naar Barça en Real voor een veegpartij...quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan Real en Barça niet meedoen met de Eredivisie? Zie je ineens dat Barça 1 punt pakt in Venlo en Real verliest van Roda. Is alleen mogelijk in de Eredivisie.![]()
![]()
![]()
Ja, hier ook.quote:Op zondag 18 september 2011 20:06 schreef Paul-89 het volgende:
Op de achtergrond aanstaan, 20;45 ga ik weer 'actief' voetbal kijken, Napoli-Milan.
0-0 wedden?quote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef TheFatLady het volgende:
Tis wachten op de 1e goal.
Real veel sterker.
Nee die vindt dat altijd geweldig.quote:Op zondag 18 september 2011 20:46 schreef TheFatLady het volgende:
Volgens mij is Sierd niet vies van een opstootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |