Maar er deden een hoop spelers niet mee, las ik...quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:16 schreef Confetti het volgende:
Eerste tekenen van verslapping van een team dat alles al heeft gewonnen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:19 schreef jepperdeprep het volgende:
Held he die Busquets met z'n hands.
Nee ik ook niet echtquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij ging wat makkelijk maar werd wel degelijk geraakt. Vond het geen gele kaart.
twitter:SPORT1_nl twitterde op zaterdag 10-09-2011 om 19:40:18Alexis Sanchez ligt er waarschijnlijk zes tot acht weken uit. Afellay weer fit, dus: #deeenzijndoodisdeanderzijnbrood reageer retweet
Nog maar 36 wedstrijden, dan is 2 punten voorsprong wel heel erg veel ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:09 schreef inZanity het volgende:
Real vanavond al op voorsprong?Sneller dan ik had verwacht, op naar de titel!
Dus rentenieren vanaf je 25ste of zo ..? Wat doe je met je geld en je tijd ? leven kost ook wel wat en leuke dingen nog meer..quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:02 schreef TLC het volgende:
Als ik bv een Messi was van Barca zou ik het ook wel goed vinden, je hebt immers al alles gewonnen met je club wat er te winnen valt en voor je bankrekening hoef je het ook niet te doen.
Messi en co die hebben al zoveel geld die krijgen dat heus nooit in hun leven opgemaaktquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus rentenieren vanaf je 25ste of zo ..? Wat doe je met je geld en je tijd ? leven kost ook wel wat en leuke dingen nog meer..
quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:08 schreef TLC het volgende:
[..]
Messi en co die hebben al zoveel geld die krijgen dat heus nooit in hun leven opgemaakt![]()
Dus ja, ik zou het er lekker van nemen
en staat nu 2e achter Realquote:Op zondag 11 september 2011 00:07 schreef chufi het volgende:
Valencia wint met 1-0 tegen Athletico Madrid
Joh ?quote:Op zondag 11 september 2011 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
Als Real nu alles wint zijn ze Campeon!!!1!!11
Dat was ook zo geweest als Barcelona ook gewonnen had gisteren..quote:Op zondag 11 september 2011 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
Als Real nu alles wint zijn ze Campeon!!!1!!11
Madrid fanboy?quote:Op zondag 11 september 2011 10:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat was ook zo geweest als Barcelona ook gewonnen had gisteren..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |