Mja bij een 6-0 stand mogen invallen en enkel omdat Sanchez geblesseerd is...quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij speelt iig weer eens, daar waar andere hem al hadden afgeschreven.
Was ie alsnog wel ingevallen denk ik hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:42 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Mja bij een 6-0 stand mogen invallen en enkel omdat Sanchez geblesseerd is...
Valt ook niet meer over te zeggen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Veel meer dan:
"Nou dan"
"Komt nu de 9e?"
"Nou, weer een aanval"
En dat een keer in de twee of drie minuten komt die commentator ook niet..
Die statistiekjes van net waren wel leukquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Valt ook niet meer over te zeggen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Affy staat erin en gelijk 8-0. Wat een wereldspelerPff weer maar 10 minuten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen 10-0![]()
Nee, halfuur.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pff weer maar 10 minuten?
Geen 10-0
4quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Ascendancy het volgende:
Deze competitie
Er zijn maar 2 wedstrijden per jaar die er toe doen
Valencia-Real Madrid lijkt me ook wel wat....quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Ascendancy het volgende:
Deze competitie
Valencia krijgt ook gewoon kletsen van Real of Barca. Ik heb ze deze week tegen Genk gezien, dat was niet bepaald indrukwekkend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Valencia-Real Madrid lijkt me ook wel wat....
Kan Real en Barça niet meedoen met de Eredivisie? Zie je ineens dat Barça 1 punt pakt in Venlo en Real verliest van Roda. Is alleen mogelijk in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:49 schreef Ascendancy het volgende:
Deze competitie
Vandaag hebben ze dan wel weer met 1-0 gewonnen en Soldado lijkt in erg goede doen te zijn. Ik verwacht wel dat Barcelona of Real Madrid van ze zou winnen maar niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Valencia krijgt ook gewoon kletsen van Real of Barca. Ik heb ze deze week tegen Genk gezien, dat was niet bepaald indrukwekkend.
En dan komen Venlo en Roda naar Barça en Real voor een veegpartij...quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan Real en Barça niet meedoen met de Eredivisie? Zie je ineens dat Barça 1 punt pakt in Venlo en Real verliest van Roda. Is alleen mogelijk in de Eredivisie.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |