SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Laten we gaan staken!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
Nog meer gelazer op Windesheim??
Moet ik m'n tentamens nog maken of zal ik er maar gewoon mee kappen?
Strak plan, ik hang al voor de tvquote:
Het is wel telkens de opleiding journalistiek. Zal ik die P maar van m'n CV afhalen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
Nog meer gelazer op Windesheim??
Moet ik m'n tentamens nog maken of zal ik er maar gewoon mee kappen?
Gaan ze de rest van de opleidingen ook scannen? Hoorde ik gisteren ergens...quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wel telkens de opleiding journalistiek. Zal ik die P maar van m'n CV afhalen?
Zonder P had ik ook mogen beginnen, gewoon andere hbo-opleiding hè. Ik heb m'n P overigens wel gebruikt om als minor in te zetten. Ben gewoon bang dat het een nare bijsmaak gaat hebben als ik ga solliciteren, of er nou wel of niet wat mis is met het propedeusejaarquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaan ze de rest van de opleidingen ook scannen? Hoorde ik gisteren ergens...
Mooi laten staan, op basis van die P mocht je starten met deze opleiding, toch? En met het Propedeusejaar zal wel niet zoveel mis zijn, zal vast in de verdieping zitten
is hij ditquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef CindieY het volgende:
Eigenlijk ook niet zo verwonderlijk, van journalistiek eigenlijkIk zit m'n e-mail op te ruimen en ik heb echt nog allemaal troep uit die tijd. Had in m'n tweede jaar Teun van de Keuken als docent en die maakte het echt wel bont. Ik zie een mail staan waarin ie me vraagt of een bepaalde leerling nog leeft
En ik kan me een bericht op blackboard herinneren waarin ie ons allemaal domme koeien vond ofzo. Jammer dat ik niet meer op die oude blackboard kan inloggen.
[..]
Zonder P had ik ook mogen beginnen, gewoon andere hbo-opleiding hè. Ik heb m'n P overigens wel gebruikt om als minor in te zetten. Ben gewoon bang dat het een nare bijsmaak gaat hebben als ik ga solliciteren, of er nou wel of niet wat mis is met het propedeusejaar
Bedoelde dat je overgestapt bent, ik ben niet meer zo helder rond dit tijdstipquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zonder P had ik ook mogen beginnen, gewoon andere hbo-opleiding hè. Ik heb m'n P overigens wel gebruikt om als minor in te zetten. Ben gewoon bang dat het een nare bijsmaak gaat hebben als ik ga solliciteren, of er nou wel of niet wat mis is met het propedeusejaar
Jep. Heeft oa in de nacht gezeten van 3FM en natuurlijk de Keuringsdienst van Waren gepresenteerd.quote:
Wat een hork...quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:24 schreef CindieY het volgende:
Oh en rondom Pasen noemde hij ons eens 'Lieve paaseieren' in de mail. Ik lig nu achteraf eigenlijk dubbel om die vent, alhoewel ik me toen rot geërgerd heb
We mochten ook eens niet mee naar Den Haag van hem omdat we één of ander loos interviewtje niet af hadden. Hebben we dat onderling georganiseerd en heel leuk staan zwaaien in Den Haag toen. Echt, ik lig compleet dubbel om al die domme dingen van toenquote:
op de LLink site stond die klein geschaald blijkbaarquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo'n grote foto man.
Geeft vast een goed saamhorigheidsgevoel in een klasquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
We mochten ook eens niet mee naar Den Haag van hem omdat we één of ander loos interviewtje niet af hadden. Hebben we dat onderling georganiseerd en heel leuk staan zwaaien in Den Haag toen. Echt, ik lig compleet dubbel om al die domme dingen van toen
Wij tegen zijquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft vast een goed saamhorigheidsgevoel in een klas
Groepsdynamisch gezien is dat erg logisch, je zat als groep in hetzelfde schuitje. Merk ik ook tijdens het uitvoeren van projecten die voor alle stamgroepen erg onduidelijk waren, je krijgt een soort wij-zij tegenover de docenten/tutoren. Communicatie bij ons in de klas is compleet ruk, maar binnen een half uur hadden we 4 stamgroepen compleet om de problemen te inventariseren en terug te koppelen. Dan heb je echt een groepsgevoelquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wij tegen zijIk zie dat ik letterlijk heb gemaild: We zullen die Teun wel eens laten zien dat we het ook best zelf kunnen. Maar toch, ik mis die klas wel
Toen was er nog saamhorigheidsgevoel, dat is bij m'n huidige opleiding totaal niet en ook nooit geweest.
Trustenquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:44 schreef minthy het volgende:
Als ik moe ben, worden mijn verhalen langer. Zo te zien wordt het tijd om mijn mandje in te duiken![]()
Truste
twitter:PatrickWobben twitterde op donderdag 12-01-2012 om 02:27:50Zo kan je je vriend dus ook ten huwelijk vragen: om half 3 's nachts op #3FM bij @sander3fm. reageer retweet
Ik verwijder nooit emails. Sinds 2007 al 20k ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:51 schreef CindieY het volgende:
Sentimentele en luie trut die ik benIk heb net ruim 2000 e-mails verwijderd.
Sinds 2005 zit ik nu op nog net geen 1000. Als ik klaar ben met stage, gaat die zooi er ook uit. Heb nu alleen nog wat andere sentimentele shit en belangrijke dingen overquote:Op donderdag 12 januari 2012 03:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verwijder nooit emails. Sinds 2007 al 20k ofzo.
blijkbaar genoeg mensen en hopelijk komt er wat origineels uit in de toekomst.quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een Birdy-gezeik. Wie zit op deze ellende te wachten?
gielquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een Birdy-gezeik. Wie zit op deze ellende te wachten?
Hoe laat kunnen we aan tafel?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:09 schreef borisz het volgende:
Mogge. Al het snijwerk is klaar. Tijd om een flinke pan bolognesesaus te maken.
Lasagna?quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:09 schreef borisz het volgende:
Mogge. Al het snijwerk is klaar. Tijd om een flinke pan bolognesesaus te maken.
18.30quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe laat kunnen we aan tafel?
Neuh gewoon tagliatellequote:
quote:
Lijkt me gezellig!quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Roel, ontmoeten wij elkaar ook eens
Wijn = fijnquote:Op donderdag 12 januari 2012 10:32 schreef borisz het volgende:
De wijn is bij het vlees en groente.
Like a bauss!quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:24 schreef SilentChaos het volgende:
Vroegah, toen ik 16 was, in de discotheek stond, vrouwen schuren
Wtf jonguh, die foto zou je voor jezelf houden!!quote:
quote:
Vergeleken met afgelopen dagen waait het erg lekker hier. Niet bezopen hard maar de bomen doen *swoesh*quote:
quote:
Dat klopt maar vergeleken met vorige week is dit een briesjequote:Op donderdag 12 januari 2012 11:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Vergeleken met afgelopen dagen waait het erg lekker hier. Niet bezopen hard maar de bomen doen *swoesh*
Toen viel het hier (op een paar rukwinden na) wel mee...quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:49 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat klopt maar vergeleken met vorige week is dit een briesje
De stormen pakken we hier wel mee, onweer slaat hier gelukkig vaak overquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Toen viel het hier (op een paar rukwinden na) wel mee...
Weertechnisch gezien is wonen in het binnenland niet zoveel aan helaas, alleen met sneeuw hebben we vaak mazzel. En meer onweer, maar dat haat ik
Volgens mij is dit gewoon Domien en Gerard is meestal vroegquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:50 schreef themauster het volgende:
Ik hoor Gerard en Michiel op de radio klopt er iets niet?
Van mij mag je dat onweer van hier hebben, brrr...quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:53 schreef themauster het volgende:
[..]
De stormen pakken we hier wel mee, onweer slaat hier gelukkig vaak over
Ik hoorde toch echt die Badeendbril?quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij is dit gewoon Domien en Gerard is meestal vroeg
Dan heb ik die ws gemistquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt die Badeendbril?
Ik ben het net voor de helft kwijt, laten we het daar maar bij houdenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:06 schreef CindieY het volgende:
Laat dat goede ook maar even weg trouwens, ik ben stikchagrijnig
Ik ga zo even douchen, als dat tenminste kan... Straks even frustraties uiten bij opleider in de school en dan zal ik 't ook wel weer kwijt zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het net voor de helft kwijt, laten we het daar maar bij houden![]()
Straks werken, gaat vanzelf de andere helft weg
Het hielp voor mij aardig om hier wat afleiding te zoekenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga zo even douchen, als dat tenminste kan... Straks even frustraties uiten bij opleider in de school en dan zal ik 't ook wel weer kwijt zijn.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:11 schreef borisz het volgende:
Bolognesesaus heeft zijn eerste uur pruttelen gehad.. Nog minimaal twee uur pruttelen te gaan
Je bent er maar druk meequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:11 schreef borisz het volgende:
Bolognesesaus heeft zijn eerste uur pruttelen gehad.. Nog minimaal twee uur pruttelen te gaan
Ik ben niet direct een koningshuis fan, maar ben wel blij dat we Bea hebben als koningin.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:05 schreef themauster het volgende:
Beatrix die Wilders even op zijn nummer zet!
Het is nu gewoon de saus in de gaten houdenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee
Wat heb je "on the side"?
Gelukkig ga ik zo naar boven even de administratie doen van die afdeling dus ga de lunchbox gelukkig missen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
Meh, wat mij betreft slaan ze beide lunchboxen over
Een salad on the sidequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is nu gewoon de saus in de gaten houden. Verder tagliatelle, pandano en een groene salade
Geen muziek erbij? Als ik straks op m'n werk kom, staat de radio op Q (collega is daar helemaal gek van). Zij vertrekt om 3u, dan issie mooi voor mijquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik zo naar boven even de administratie doen van die afdeling dus ga de lunchbox gelukkig missen.
Zijn we het nu weer niet eens?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een salad on the side
Verder:
Wiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoe
Normaal staat'ie hier op dinsdag en donderdag op 538, maar ik kom altijd als eerste op kantoor om 8:00... Schakel hem altijd stiekem omquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen muziek erbij? Als ik straks op m'n werk kom, staat de radio op Q (collega is daar helemaal gek van). Zij vertrekt om 3u, dan issie mooi voor mij
Ik vrees hetquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn we het nu weer niet eens?
Ace of base
Nee enige muziek wat ik daar hoor zijn bejaarden die oud-Hollandse liedjes zingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen muziek erbij? Als ik straks op m'n werk kom, staat de radio op Q (collega is daar helemaal gek van). Zij vertrekt om 3u, dan issie mooi voor mij
Ik doe dat niet stiekem, we hebben meer 3fm-fans in het team! Eerder werd er nog weleens geschakeld naar Kink, maar dat kan niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Normaal staat'ie hier op dinsdag en donderdag op 538, maar ik kom altijd als eerste op kantoor om 8:00... Schakel hem altijd stiekem om
Kut, wat een waardeloze rotdag is het ook!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vrees het
Maar idd:
Ace of Base![]()
![]()
Toen was ik 8 ofzo, vakantie in Frankrijk met m'n ouders en m'n zus
Hou op schei uit, die heb ik allemaal moeten leren toen ik nog in de ouderenzorg werktequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee enige muziek wat ik daar hoor zijn bejaarden die oud-Hollandse liedjes zingen
Ah, bagger!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef CindieY het volgende:
Zo, ik ben klaar voor vanavond. En ik heb me door de directie en coach laten overhalen om morgen toch een uurtje les te geven, dus nog geen weekend zo.
Van 9 tot kwart voor 10. Dat wordt echt m'n bed uit rollen, heen gaan voor dat ene uurtje en dan peer ik em weer. Ik doe het voor de leerlingen. Gelukkig was m'n coach zo lief om wat materiaal aan te dragen, dus voorbereiden hoeft niet meerquote:
No more tears??quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks Blue Monday in 1 ga ik voor de lunchbox van maandag voor keuze 2. Ozzy!
Jakkes! Je hebt wel een toffe coachquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van 9 tot kwart voor 10. Dat wordt echt m'n bed uit rollen, heen gaan voor dat ene uurtje en dan peer ik em weer. Ik doe het voor de leerlingen. Gelukkig was m'n coach zo lief om wat materiaal aan te dragen, dus voorbereiden hoeft niet meer
Vind ik logischquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:04 schreef minthy het volgende:
"Steeds minder succesvolle rockbandjes in Nederland".
Vind ik jammer...
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef CindieY het volgende:
Oh, wisten jullie al dat het morgen vrijdag de 13de is? Daar moesten de leerlingen me even aan herinneren
Yup, al geloof ik niet dat die datum meer beroerd gaat zijn dan alle anderequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef CindieY het volgende:
Oh, wisten jullie al dat het morgen vrijdag de 13de is? Daar moesten de leerlingen me even aan herinneren
Niet boos doen op Editorsquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vind ik logisch
Allemaal zelfde slappe aftreksels van die indie/britrock... Moke, Editors, etc etc
Dit. Mijn favoriete band.quote:
Alvast veel plezier vanavondquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit. Mijn favoriete band.
Zo, ik ga weer. Ik blijf heen en weer vliegen vandaag![]()
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
Was dit de SR reeks? Want anders geen idee hoe dit topic in my active topics komt
lang geleden inderdaad!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ontzettend gaaf om dit weer eens terug te horen!
Ik had de uitvoerende artiest ook echt niet meer gewetenquote:
zo te zien ook voor het eerst gedraaid (vanaf de 3FM computer)quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had de uitvoerende artiest ook echt niet meer geweten. Grappige plaat, dat nog altijd!
Hoe is het vannacht gegaan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo te zien ook voor het eerst gedraaid (vanaf de 3FM computer)
Stress zie je toch ook niet altijd aan de bloeddruk ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef minthy het volgende:
Bloeddruk goedgekeurd![]()
Misschien ben ik toch niet zo'n stresskip als ik dacht![]()
Er zijn meerdere factoren die bij mij meespelen, stress is bij mij een van de grootste triggers waardoor hij standaard veel te hoog zat. Goede medicatiequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stress zie je toch ook niet altijd aan de bloeddruk ?
Ahzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zijn meerdere factoren die bij mij meespelen, stress is bij mij een van de grootste triggers waardoor hij standaard veel te hoog zat. Goede medicatie![]()
operatie geslaagd, tumor verwijderd. Nu afwachten hoe het herstel gaat, en of het kwaadaardig is.quote:
Fijn, tot dusver goed dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
operatie geslaagd, tumor verwijderd. Nu afwachten hoe het herstel gaat, en of het kwaadaardig is.
Niet een stresskip maar wel een stoeipoesquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef minthy het volgende:
Bloeddruk goedgekeurd![]()
Misschien ben ik toch niet zo'n stresskip als ik dacht![]()
Truequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet een stresskip maar wel een stoeipoes
Dat dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja bedankt, nu heb ik nog uuuuuuren dat Tetris deuntje in mn hoofd
![]()
Je leeft nogquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:19 schreef 3rdRock het volgende:
ik lees dat Ace of Base is gedraaid??? vet! had ik een heuptasje, en hitkranten met interviews en de cd. Malin Berggren
natuurlijk. ik luister alleen doordeweeks niet zoveel, eigenlijk luister ik Ekstra, Stenders en Timurquote:
ik heb geen 101tvquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:41 schreef Evertjan het volgende:
goedeavond!!!! vanavond allemaal 101tv koekeloeren en kijken of we Holletje1988 zien bouncen
Ik kan u verzekeren, dit was een goede editie bolognesesaus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is nu gewoon de saus in de gaten houden. Verder tagliatelle, pandano en een groene salade
mijn net-niet-aangebrande stukkie vlees was ook best okquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan u verzekeren, dit was een goede editie bolognesesaus.
Mijn opgewarmde nasi met eiersalade is wat minder... Ligt vooral aan de combi, was een complete misvatting dat dit lekker zou smakenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn net-niet-aangebrande stukkie vlees was ook best ok
wehehe....je had een gebakken ei over je nasi moeten gooien. mutsquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn opgewarmde nasi met eiersalade is wat minder... Ligt vooral aan de combi, was een complete misvatting dat dit lekker zou smaken
Had heel lekker geweest, of sate! Zit op werk en helaas lag dat niet meer in de koelingquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe....je had een gebakken ei over je nasi moeten gooien. muts
die eiersalade had je beter op n kadetje kunnen doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Had heel lekker geweest, of sate! Zit op werk en helaas lag dat niet meer in de koeling
Het is dat ik al een bankhangavond heb ingelast, want anders was ik op de fiets gesprongen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan u verzekeren, dit was een goede editie bolognesesaus.
plage?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema bij Youtubenl EditieNL over de 'zomerhit' van afgelopen jaar.
Zomer? Wasda?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema bij Youtubenl EditieNL over de 'zomerhit' van afgelopen jaar.
Geen kadetjes aanwezig en maar 1 man aanwezig... Toffe gast maar niet om af te lebberen. Haske getrouwd ook, dus voor mij no-goquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die eiersalade had je beter op n kadetje kunnen doenof op die leuke mannelijke collega
Daar is een gezegde over: "Daar voel je niets van."quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen kadetjes aanwezig en maar 1 man aanwezig... Toffe gast maar niet om af te lebberen. Haske getrouwd ook, dus voor mij no-go
Die mag van mij ook wegblijven, heb nu de lentekolder al in de kop!quote:
Klopt, maar ik ben gezegend met een naar iets; een geweten...quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar is een gezegde over: "Daar voel je niets van."
Het scheelt dan wel weer dat ie Lindsey heet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:37 schreef minthy het volgende:
Fleetwood Mac![]()
Gezongen door een man, vind het nog raar...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het scheelt dan wel weer dat ie Lindsey heet.
Nee, dat Braziliaanse vehikel dat nu en masse door een pallet F-, G- en H-artiesten wordt gekopieerd.quote:
Ah van mijn zoon zijn er 13 andere jongens met dezelfde naam geborenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Evertjan het volgende:
http://www.svb.nl/Images/Kindernamen%202011%20-%20populair.pdf
Maar 1 Evertjan afgelopen jaar
Ik wens de 133 Boris'sen die er bij zijn gekomen een goed leven toe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Evertjan het volgende:
Lekker wijntjes drinken met een bomvolle studioquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:48 schreef gerbenp het volgende:
Ekdom zit trouwens live op de 3e verdieping in de peperbus, voor Radio 6
0 Remco'squote:Op donderdag 12 januari 2012 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wens de 133 Boris'sen die er bij zijn gekomen een goed leven toe.
Ik zie Remco 28 staan, beter zoekenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
0 Remco'swel 1 neppert met een k ipv een c
Ik heb er 7 naamgenoten bijquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Evertjan het volgende:
mmm...die zoekfunctie werkte dan ook voor geen meter.....of ik kan niet typenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zie Remco 28 staan, beter zoeken
Mijn naam 11x, valt mee![]()
ctrl+F in chromequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...die zoekfunctie werkte dan ook voor geen meter.....of ik kan niet typen
omdat piemels en zoquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef miieejj het volgende:
hey
jongens/mannen .. waarom zijn jullie zo'n grote sukkels
ik had gewoon het losse pdf-bestand geopend. en ik had control-f gedaan, maar blijkbaar te laag in het document en alleen omlaag gezochtquote:
er zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef miieejj het volgende:
hey
jongens/mannen .. waarom zijn jullie zo'n grote sukkels
ja dat weet ik .. maar d'r zijn van die sommige figuren..quote:
dat zou je bij mij nooit overkomenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja dat weet ik .. maar d'r zijn van die sommige figuren..
dan denk je.. jaah die is leuk..(ontmoeting in de kroeg) maar dan krijg jij niet... maar een vriendin van je een berichtje van hem op fb.. (van die jongen..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou je bij mij nooit overkomen
ik zal je dan ook nooit tegenkomen ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
je komt me hier toch tegen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zal je dan ook nooit tegenkomen ....
Verrek!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je komt me hier toch tegen?op Fok! kun je ook heren/dames oppikken
tis zelfs mij gelukt
en nu ga ik mol kijken
ben zelf ook geen groot fan van al die festivals op 3FM maar dit festival is wel erg leuk om te volgenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat? Naar een festival in Amerika?
En dan weer niks live uitzenden zeker![]()
Mag toch hopen van wel. SWSX is wel the place to be qua muziek.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat? Naar een festival in Amerika?
En dan weer niks live uitzenden zeker![]()
heb ik je nou gehosseld?quote:
Nu kan ik een ontzettend stoer verhaal gaan vertellen dat dat er een van mij is. Helaas kan ik niet liegen, lukt me niet...quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
omg ook 1 Minthy
Waag er eens een pm aan, je weet het maar nooit!quote:
Ervaring mee?!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Relaties met foksters zijn goed, die relatie vervolgens uitgebreid bespreken op FOK! wat minder...
Remi?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
Verder nog meer mensen aanwezig vanavond? Of ga ik me binnen nu en een half uur weer net zo Remi voelen als vanmiddag...
Deadlinesquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
Verder nog meer mensen aanwezig vanavond? Of ga ik me binnen nu en een half uur weer net zo Remi voelen als vanmiddag...
Trustequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deadlines![]()
Nu pitten, want morgen weer om 6.45 op.
![]()
.
Gelukkig dat je het antwoord al hebt gevonden, ik had je niet kunnen helpen... Druk met het posten van mijn voet op Twitterquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Elektro Guzzi dus...En zometeen AGT
Welke voet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het antwoord al hebt gevonden, ik had je niet kunnen helpen... Druk met het posten van mijn voet op Twitter
Mijn linker, met die teen eruitquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn linker, met die teen eruit![]()
Ik dacht bij mezelf; leuk voor de voetfetisjisten onder mijn volgers
Ja, ik hou zelf helemaal niet van voeten, maar ik ben ook de beroerdste nietquote:
dat durf ik helemaal niet johquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Waag er eens een pm aan, je weet het maar nooit!
irl al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet. komt omdat ik een lelijke brildrager benquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je het online al niet durft...
Zo genegeerd voelde ik me vanmiddag ook!quote:
krassen is stoer!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo genegeerd voelde ik me vanmiddag ook!![]()
Veel meiden zouden gaan krassen, ik niet. Ik ben stoer
hoe spreek ik hoi uit? is dat "hoj" of "hwa" net als in voila? of is dat ook vojla?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met "Hoi"
Voila, eerste stap
Helemaal niet stoer!! Als je zo graag streepjes ziet ga je maar naar de zebra's in de dierentuinquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
krassen is stoer!
[..]
hoe spreek ik hoi uit? is dat "hoj" of "hwa" net als in voila? of is dat ook vojla?
Kijk Rock, dat is nou een hosselmeneer met een ferme "hoi"quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi.
Ik moet toch eik wel gaan pitten jonge morgen een "training" op the job. Maar eerst even mintepint begroeten (en de rest ook hoorrr)![]()
![]()
ander keertje misschien. zit nu in mijn onzekere fasequote:Op donderdag 12 januari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal niet stoer!! Als je zo graag streepjes ziet ga je maar naar de zebra's in de dierentuin![]()
En je hoeft het niet eens uit te spreken, typen is voldoende
*kuch*overboordgooien*eindvankuch*quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ander keertje misschien. zit nu in mijn onzekere fase
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk Rock, dat is nou een hosselmeneer met een ferme "hoi"
Groetjes terug
nah, nee.....laat maarquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
*kuch*overboordgooien*eindvankuch*
Slaap lekker en uitkijken vandaag!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nah, nee.....laat maar
welterusten allemaal
daarom waag ik me er ook niet aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en uitkijken vandaag!!
Volgens Briggy is het vandaag de 13e (lees ik net)
Moet werken tot 22uquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
HARTELIJK VRIJDAG zou Claudia nu zeggen
over 22 uur Stenders Late Vermaak
Dan kan je je daaraan niet wagen, voor de rest klinkt het aardig gewaagd!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarom waag ik me er ook niet aanen ik doe voorzichtig. ga lekker onder ladders doorrennen, zwarte katten mogen pad kruisen en ik breek een spiegel!
ESNS12 is top man!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
OH NEE een kut festival!!!!!!!!!!!!!!!!
Die bolus die ik vanmorgen draaide is boeiender op de radio.quote:
Geen Stenders morgenavond ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Wen er maar aan, gaat het hele jaar door...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee Eurosonic likmereet is er morgen
Ook geen EW?? Zou mooi zijn, mis ik eens een keertje niets en staat het topic stil. Scheelt in teruglezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee Eurosonic likmereet is er morgen
Beter zijn Michiel Hans en Tjibbe er wel?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook geen EW?? Zou mooi zijn, mis ik eens een keertje niets en staat het topic stil. Scheelt in teruglezen
Ik heb geen idee... Heb niet eens het idee dat het morgen alweer vrijdag is! Weer een saai weekend voor de deurquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beter zijn Michiel Hans en Tjibbe er wel?
Vind je, ik vind al die veelbelovende artiesten anders top. Grote kans dat je veel wat hier staat dit jaar en wellicht de komende jaren nog heel veel zult horen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die bolus die ik vanmorgen draaide is boeiender op de radio.
Laat ze het lekker op de 3FM live thema stream gooien. Ik wil Stendersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je, ik vind al die veelbelovende artiesten anders top. Grote kans dat je veel wat hier staat dit jaar en wellicht de komende jaren nog heel veel zult horen.
Autist.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat ze het lekker op de 3FM live thema stream gooien. Ik wil Stenders
Ja, het lijkt erop dat je slecht om kan gaan met veranderingenquote:
Nee. Maar ik geef persoonlijk gewoon niets om die radioverslagen van live festivals.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, het lijkt erop dat je slecht om kan gaan met veranderingen
Don't take me too seriouslyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Maar ik geef persoonlijk gewoon niets om die radioverslagen van live festivals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |