SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!
Laten we gaan staken!quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
Nog meer gelazer op Windesheim??
Moet ik m'n tentamens nog maken of zal ik er maar gewoon mee kappen?
Strak plan, ik hang al voor de tvquote:
Het is wel telkens de opleiding journalistiek. Zal ik die P maar van m'n CV afhalen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:04 schreef minthy het volgende:
Nog meer gelazer op Windesheim??
Moet ik m'n tentamens nog maken of zal ik er maar gewoon mee kappen?
Gaan ze de rest van de opleidingen ook scannen? Hoorde ik gisteren ergens...quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wel telkens de opleiding journalistiek. Zal ik die P maar van m'n CV afhalen?
Zonder P had ik ook mogen beginnen, gewoon andere hbo-opleiding hè. Ik heb m'n P overigens wel gebruikt om als minor in te zetten. Ben gewoon bang dat het een nare bijsmaak gaat hebben als ik ga solliciteren, of er nou wel of niet wat mis is met het propedeusejaarquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaan ze de rest van de opleidingen ook scannen? Hoorde ik gisteren ergens...
Mooi laten staan, op basis van die P mocht je starten met deze opleiding, toch? En met het Propedeusejaar zal wel niet zoveel mis zijn, zal vast in de verdieping zitten
is hij ditquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef CindieY het volgende:
Eigenlijk ook niet zo verwonderlijk, van journalistiek eigenlijkIk zit m'n e-mail op te ruimen en ik heb echt nog allemaal troep uit die tijd. Had in m'n tweede jaar Teun van de Keuken als docent en die maakte het echt wel bont. Ik zie een mail staan waarin ie me vraagt of een bepaalde leerling nog leeft
En ik kan me een bericht op blackboard herinneren waarin ie ons allemaal domme koeien vond ofzo. Jammer dat ik niet meer op die oude blackboard kan inloggen.
[..]
Zonder P had ik ook mogen beginnen, gewoon andere hbo-opleiding hè. Ik heb m'n P overigens wel gebruikt om als minor in te zetten. Ben gewoon bang dat het een nare bijsmaak gaat hebben als ik ga solliciteren, of er nou wel of niet wat mis is met het propedeusejaar
Bedoelde dat je overgestapt bent, ik ben niet meer zo helder rond dit tijdstipquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zonder P had ik ook mogen beginnen, gewoon andere hbo-opleiding hè. Ik heb m'n P overigens wel gebruikt om als minor in te zetten. Ben gewoon bang dat het een nare bijsmaak gaat hebben als ik ga solliciteren, of er nou wel of niet wat mis is met het propedeusejaar
Jep. Heeft oa in de nacht gezeten van 3FM en natuurlijk de Keuringsdienst van Waren gepresenteerd.quote:
Wat een hork...quote:Op donderdag 12 januari 2012 01:24 schreef CindieY het volgende:
Oh en rondom Pasen noemde hij ons eens 'Lieve paaseieren' in de mail. Ik lig nu achteraf eigenlijk dubbel om die vent, alhoewel ik me toen rot geërgerd heb
We mochten ook eens niet mee naar Den Haag van hem omdat we één of ander loos interviewtje niet af hadden. Hebben we dat onderling georganiseerd en heel leuk staan zwaaien in Den Haag toen. Echt, ik lig compleet dubbel om al die domme dingen van toenquote:
op de LLink site stond die klein geschaald blijkbaarquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo'n grote foto man.
Geeft vast een goed saamhorigheidsgevoel in een klasquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
We mochten ook eens niet mee naar Den Haag van hem omdat we één of ander loos interviewtje niet af hadden. Hebben we dat onderling georganiseerd en heel leuk staan zwaaien in Den Haag toen. Echt, ik lig compleet dubbel om al die domme dingen van toen
Wij tegen zijquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Geeft vast een goed saamhorigheidsgevoel in een klas
Groepsdynamisch gezien is dat erg logisch, je zat als groep in hetzelfde schuitje. Merk ik ook tijdens het uitvoeren van projecten die voor alle stamgroepen erg onduidelijk waren, je krijgt een soort wij-zij tegenover de docenten/tutoren. Communicatie bij ons in de klas is compleet ruk, maar binnen een half uur hadden we 4 stamgroepen compleet om de problemen te inventariseren en terug te koppelen. Dan heb je echt een groepsgevoelquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wij tegen zijIk zie dat ik letterlijk heb gemaild: We zullen die Teun wel eens laten zien dat we het ook best zelf kunnen. Maar toch, ik mis die klas wel
Toen was er nog saamhorigheidsgevoel, dat is bij m'n huidige opleiding totaal niet en ook nooit geweest.
Trustenquote:Op donderdag 12 januari 2012 01:44 schreef minthy het volgende:
Als ik moe ben, worden mijn verhalen langer. Zo te zien wordt het tijd om mijn mandje in te duiken![]()
Truste
twitter:PatrickWobben twitterde op donderdag 12-01-2012 om 02:27:50Zo kan je je vriend dus ook ten huwelijk vragen: om half 3 's nachts op #3FM bij @sander3fm. reageer retweet
Ik verwijder nooit emails. Sinds 2007 al 20k ofzoquote:Op donderdag 12 januari 2012 02:51 schreef CindieY het volgende:
Sentimentele en luie trut die ik benIk heb net ruim 2000 e-mails verwijderd.
Sinds 2005 zit ik nu op nog net geen 1000. Als ik klaar ben met stage, gaat die zooi er ook uit. Heb nu alleen nog wat andere sentimentele shit en belangrijke dingen overquote:Op donderdag 12 januari 2012 03:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verwijder nooit emails. Sinds 2007 al 20k ofzo.
blijkbaar genoeg mensen en hopelijk komt er wat origineels uit in de toekomst.quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een Birdy-gezeik. Wie zit op deze ellende te wachten?
gielquote:Op donderdag 12 januari 2012 07:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een Birdy-gezeik. Wie zit op deze ellende te wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |