Fijn, tot dusver goed dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
operatie geslaagd, tumor verwijderd. Nu afwachten hoe het herstel gaat, en of het kwaadaardig is.
Niet een stresskip maar wel een stoeipoesquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef minthy het volgende:
Bloeddruk goedgekeurd![]()
Misschien ben ik toch niet zo'n stresskip als ik dacht![]()
Truequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet een stresskip maar wel een stoeipoes
Dat dusquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:12 schreef oh-oh het volgende:
Ja bedankt, nu heb ik nog uuuuuuren dat Tetris deuntje in mn hoofd
![]()
Je leeft nogquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:19 schreef 3rdRock het volgende:
ik lees dat Ace of Base is gedraaid??? vet! had ik een heuptasje, en hitkranten met interviews en de cd. Malin Berggren
natuurlijk. ik luister alleen doordeweeks niet zoveel, eigenlijk luister ik Ekstra, Stenders en Timurquote:
ik heb geen 101tvquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:41 schreef Evertjan het volgende:
goedeavond!!!! vanavond allemaal 101tv koekeloeren en kijken of we Holletje1988 zien bouncen
Ik kan u verzekeren, dit was een goede editie bolognesesaus.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is nu gewoon de saus in de gaten houden. Verder tagliatelle, pandano en een groene salade
mijn net-niet-aangebrande stukkie vlees was ook best okquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan u verzekeren, dit was een goede editie bolognesesaus.
Mijn opgewarmde nasi met eiersalade is wat minder... Ligt vooral aan de combi, was een complete misvatting dat dit lekker zou smakenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn net-niet-aangebrande stukkie vlees was ook best ok
wehehe....je had een gebakken ei over je nasi moeten gooien. mutsquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn opgewarmde nasi met eiersalade is wat minder... Ligt vooral aan de combi, was een complete misvatting dat dit lekker zou smaken
Had heel lekker geweest, of sate! Zit op werk en helaas lag dat niet meer in de koelingquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe....je had een gebakken ei over je nasi moeten gooien. muts
die eiersalade had je beter op n kadetje kunnen doenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Had heel lekker geweest, of sate! Zit op werk en helaas lag dat niet meer in de koeling
Het is dat ik al een bankhangavond heb ingelast, want anders was ik op de fiets gesprongen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan u verzekeren, dit was een goede editie bolognesesaus.
plage?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema bij Youtubenl EditieNL over de 'zomerhit' van afgelopen jaar.
Zomer? Wasda?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Venema bij Youtubenl EditieNL over de 'zomerhit' van afgelopen jaar.
Geen kadetjes aanwezig en maar 1 man aanwezig... Toffe gast maar niet om af te lebberen. Haske getrouwd ook, dus voor mij no-goquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die eiersalade had je beter op n kadetje kunnen doenof op die leuke mannelijke collega
Daar is een gezegde over: "Daar voel je niets van."quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen kadetjes aanwezig en maar 1 man aanwezig... Toffe gast maar niet om af te lebberen. Haske getrouwd ook, dus voor mij no-go
Die mag van mij ook wegblijven, heb nu de lentekolder al in de kop!quote:
Klopt, maar ik ben gezegend met een naar iets; een geweten...quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Daar is een gezegde over: "Daar voel je niets van."
Het scheelt dan wel weer dat ie Lindsey heet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:37 schreef minthy het volgende:
Fleetwood Mac![]()
Gezongen door een man, vind het nog raar...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het scheelt dan wel weer dat ie Lindsey heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |