Gelukkig ga ik zo naar boven even de administratie doen van die afdeling dus ga de lunchbox gelukkig missen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:15 schreef minthy het volgende:
Meh, wat mij betreft slaan ze beide lunchboxen over
Een salad on the sidequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is nu gewoon de saus in de gaten houden. Verder tagliatelle, pandano en een groene salade
Geen muziek erbij? Als ik straks op m'n werk kom, staat de radio op Q (collega is daar helemaal gek van). Zij vertrekt om 3u, dan issie mooi voor mijquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik zo naar boven even de administratie doen van die afdeling dus ga de lunchbox gelukkig missen.
Zijn we het nu weer niet eens?quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een salad on the side
Verder:
Wiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoewiehoe
Normaal staat'ie hier op dinsdag en donderdag op 538, maar ik kom altijd als eerste op kantoor om 8:00... Schakel hem altijd stiekem omquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen muziek erbij? Als ik straks op m'n werk kom, staat de radio op Q (collega is daar helemaal gek van). Zij vertrekt om 3u, dan issie mooi voor mij
Ik vrees hetquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Zijn we het nu weer niet eens?
Ace of base
Nee enige muziek wat ik daar hoor zijn bejaarden die oud-Hollandse liedjes zingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen muziek erbij? Als ik straks op m'n werk kom, staat de radio op Q (collega is daar helemaal gek van). Zij vertrekt om 3u, dan issie mooi voor mij
Ik doe dat niet stiekem, we hebben meer 3fm-fans in het team! Eerder werd er nog weleens geschakeld naar Kink, maar dat kan niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Normaal staat'ie hier op dinsdag en donderdag op 538, maar ik kom altijd als eerste op kantoor om 8:00... Schakel hem altijd stiekem om
Kut, wat een waardeloze rotdag is het ook!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vrees het
Maar idd:
Ace of Base![]()
![]()
Toen was ik 8 ofzo, vakantie in Frankrijk met m'n ouders en m'n zus
Hou op schei uit, die heb ik allemaal moeten leren toen ik nog in de ouderenzorg werktequote:Op donderdag 12 januari 2012 12:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee enige muziek wat ik daar hoor zijn bejaarden die oud-Hollandse liedjes zingen
Ah, bagger!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:17 schreef CindieY het volgende:
Zo, ik ben klaar voor vanavond. En ik heb me door de directie en coach laten overhalen om morgen toch een uurtje les te geven, dus nog geen weekend zo.
Van 9 tot kwart voor 10. Dat wordt echt m'n bed uit rollen, heen gaan voor dat ene uurtje en dan peer ik em weer. Ik doe het voor de leerlingen. Gelukkig was m'n coach zo lief om wat materiaal aan te dragen, dus voorbereiden hoeft niet meerquote:
No more tears??quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:20 schreef Sersjee het volgende:
Ondanks Blue Monday in 1 ga ik voor de lunchbox van maandag voor keuze 2. Ozzy!
Jakkes! Je hebt wel een toffe coachquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van 9 tot kwart voor 10. Dat wordt echt m'n bed uit rollen, heen gaan voor dat ene uurtje en dan peer ik em weer. Ik doe het voor de leerlingen. Gelukkig was m'n coach zo lief om wat materiaal aan te dragen, dus voorbereiden hoeft niet meer
Vind ik logischquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:04 schreef minthy het volgende:
"Steeds minder succesvolle rockbandjes in Nederland".
Vind ik jammer...
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef CindieY het volgende:
Oh, wisten jullie al dat het morgen vrijdag de 13de is? Daar moesten de leerlingen me even aan herinneren
Yup, al geloof ik niet dat die datum meer beroerd gaat zijn dan alle anderequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:22 schreef CindieY het volgende:
Oh, wisten jullie al dat het morgen vrijdag de 13de is? Daar moesten de leerlingen me even aan herinneren
Niet boos doen op Editorsquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vind ik logisch
Allemaal zelfde slappe aftreksels van die indie/britrock... Moke, Editors, etc etc
Dit. Mijn favoriete band.quote:
Alvast veel plezier vanavondquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit. Mijn favoriete band.
Zo, ik ga weer. Ik blijf heen en weer vliegen vandaag![]()
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
Was dit de SR reeks? Want anders geen idee hoe dit topic in my active topics komt
lang geleden inderdaad!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ontzettend gaaf om dit weer eens terug te horen!
Ik had de uitvoerende artiest ook echt niet meer gewetenquote:
zo te zien ook voor het eerst gedraaid (vanaf de 3FM computer)quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik had de uitvoerende artiest ook echt niet meer geweten. Grappige plaat, dat nog altijd!
Hoe is het vannacht gegaan?quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo te zien ook voor het eerst gedraaid (vanaf de 3FM computer)
Stress zie je toch ook niet altijd aan de bloeddruk ?quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:02 schreef minthy het volgende:
Bloeddruk goedgekeurd![]()
Misschien ben ik toch niet zo'n stresskip als ik dacht![]()
Er zijn meerdere factoren die bij mij meespelen, stress is bij mij een van de grootste triggers waardoor hij standaard veel te hoog zat. Goede medicatiequote:Op donderdag 12 januari 2012 14:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stress zie je toch ook niet altijd aan de bloeddruk ?
Ahzo.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Er zijn meerdere factoren die bij mij meespelen, stress is bij mij een van de grootste triggers waardoor hij standaard veel te hoog zat. Goede medicatie![]()
operatie geslaagd, tumor verwijderd. Nu afwachten hoe het herstel gaat, en of het kwaadaardig is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |