ben zelf ook geen groot fan van al die festivals op 3FM maar dit festival is wel erg leuk om te volgenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat? Naar een festival in Amerika?
En dan weer niks live uitzenden zeker![]()
Mag toch hopen van wel. SWSX is wel the place to be qua muziek.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat? Naar een festival in Amerika?
En dan weer niks live uitzenden zeker![]()
heb ik je nou gehosseld?quote:
Nu kan ik een ontzettend stoer verhaal gaan vertellen dat dat er een van mij is. Helaas kan ik niet liegen, lukt me niet...quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
http://www.svb.nl/Images/Kindernamen%202011%20-%20populair.pdf
omg ook 1 Minthy
Waag er eens een pm aan, je weet het maar nooit!quote:
Ervaring mee?!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Relaties met foksters zijn goed, die relatie vervolgens uitgebreid bespreken op FOK! wat minder...
Remi?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
Verder nog meer mensen aanwezig vanavond? Of ga ik me binnen nu en een half uur weer net zo Remi voelen als vanmiddag...
Deadlinesquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
Verder nog meer mensen aanwezig vanavond? Of ga ik me binnen nu en een half uur weer net zo Remi voelen als vanmiddag...
Trustequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deadlines![]()
Nu pitten, want morgen weer om 6.45 op.
![]()
.
Gelukkig dat je het antwoord al hebt gevonden, ik had je niet kunnen helpen... Druk met het posten van mijn voet op Twitterquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Elektro Guzzi dus...En zometeen AGT
Welke voet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het antwoord al hebt gevonden, ik had je niet kunnen helpen... Druk met het posten van mijn voet op Twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |