Ah van mijn zoon zijn er 13 andere jongens met dezelfde naam geborenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Evertjan het volgende:
http://www.svb.nl/Images/Kindernamen%202011%20-%20populair.pdf
Maar 1 Evertjan afgelopen jaar
Ik wens de 133 Boris'sen die er bij zijn gekomen een goed leven toe.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Evertjan het volgende:
Lekker wijntjes drinken met een bomvolle studioquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:48 schreef gerbenp het volgende:
Ekdom zit trouwens live op de 3e verdieping in de peperbus, voor Radio 6
0 Remco'squote:Op donderdag 12 januari 2012 19:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wens de 133 Boris'sen die er bij zijn gekomen een goed leven toe.
Ik zie Remco 28 staan, beter zoekenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
0 Remco'swel 1 neppert met een k ipv een c
Ik heb er 7 naamgenoten bijquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:37 schreef Evertjan het volgende:
mmm...die zoekfunctie werkte dan ook voor geen meter.....of ik kan niet typenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik zie Remco 28 staan, beter zoeken
Mijn naam 11x, valt mee![]()
ctrl+F in chromequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm...die zoekfunctie werkte dan ook voor geen meter.....of ik kan niet typen
omdat piemels en zoquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef miieejj het volgende:
hey
jongens/mannen .. waarom zijn jullie zo'n grote sukkels
ik had gewoon het losse pdf-bestand geopend. en ik had control-f gedaan, maar blijkbaar te laag in het document en alleen omlaag gezochtquote:
er zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef miieejj het volgende:
hey
jongens/mannen .. waarom zijn jullie zo'n grote sukkels
ja dat weet ik .. maar d'r zijn van die sommige figuren..quote:
dat zou je bij mij nooit overkomenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:28 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja dat weet ik .. maar d'r zijn van die sommige figuren..
dan denk je.. jaah die is leuk..(ontmoeting in de kroeg) maar dan krijg jij niet... maar een vriendin van je een berichtje van hem op fb.. (van die jongen..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat zou je bij mij nooit overkomen
ik zal je dan ook nooit tegenkomen ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
je komt me hier toch tegen?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:31 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zal je dan ook nooit tegenkomen ....
Verrek!!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je komt me hier toch tegen?op Fok! kun je ook heren/dames oppikken
tis zelfs mij gelukt
en nu ga ik mol kijken
ben zelf ook geen groot fan van al die festivals op 3FM maar dit festival is wel erg leuk om te volgenquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat? Naar een festival in Amerika?
En dan weer niks live uitzenden zeker![]()
Mag toch hopen van wel. SWSX is wel the place to be qua muziek.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat? Naar een festival in Amerika?
En dan weer niks live uitzenden zeker![]()
heb ik je nou gehosseld?quote:
Nu kan ik een ontzettend stoer verhaal gaan vertellen dat dat er een van mij is. Helaas kan ik niet liegen, lukt me niet...quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:39 schreef Evertjan het volgende:
omg ook 1 Minthy
Waag er eens een pm aan, je weet het maar nooit!quote:
Ervaring mee?!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Relaties met foksters zijn goed, die relatie vervolgens uitgebreid bespreken op FOK! wat minder...
Remi?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
Verder nog meer mensen aanwezig vanavond? Of ga ik me binnen nu en een half uur weer net zo Remi voelen als vanmiddag...
Deadlinesquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef minthy het volgende:
Verder nog meer mensen aanwezig vanavond? Of ga ik me binnen nu en een half uur weer net zo Remi voelen als vanmiddag...
Trustequote:Op donderdag 12 januari 2012 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deadlines![]()
Nu pitten, want morgen weer om 6.45 op.
![]()
.
Gelukkig dat je het antwoord al hebt gevonden, ik had je niet kunnen helpen... Druk met het posten van mijn voet op Twitterquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
Elektro Guzzi dus...En zometeen AGT
Welke voet?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Gelukkig dat je het antwoord al hebt gevonden, ik had je niet kunnen helpen... Druk met het posten van mijn voet op Twitter
Mijn linker, met die teen eruitquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn linker, met die teen eruit![]()
Ik dacht bij mezelf; leuk voor de voetfetisjisten onder mijn volgers
Ja, ik hou zelf helemaal niet van voeten, maar ik ben ook de beroerdste nietquote:
dat durf ik helemaal niet johquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Waag er eens een pm aan, je weet het maar nooit!
irl al helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet. komt omdat ik een lelijke brildrager benquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je het online al niet durft...
Zo genegeerd voelde ik me vanmiddag ook!quote:
krassen is stoer!quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo genegeerd voelde ik me vanmiddag ook!![]()
Veel meiden zouden gaan krassen, ik niet. Ik ben stoer
hoe spreek ik hoi uit? is dat "hoj" of "hwa" net als in voila? of is dat ook vojla?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met "Hoi"
Voila, eerste stap
Helemaal niet stoer!! Als je zo graag streepjes ziet ga je maar naar de zebra's in de dierentuinquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
krassen is stoer!
[..]
hoe spreek ik hoi uit? is dat "hoj" of "hwa" net als in voila? of is dat ook vojla?
Kijk Rock, dat is nou een hosselmeneer met een ferme "hoi"quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi.
Ik moet toch eik wel gaan pitten jonge morgen een "training" op the job. Maar eerst even mintepint begroeten (en de rest ook hoorrr)![]()
![]()
ander keertje misschien. zit nu in mijn onzekere fasequote:Op donderdag 12 januari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal niet stoer!! Als je zo graag streepjes ziet ga je maar naar de zebra's in de dierentuin![]()
En je hoeft het niet eens uit te spreken, typen is voldoende
*kuch*overboordgooien*eindvankuch*quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ander keertje misschien. zit nu in mijn onzekere fase
quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk Rock, dat is nou een hosselmeneer met een ferme "hoi"
Groetjes terug
nah, nee.....laat maarquote:Op donderdag 12 januari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
*kuch*overboordgooien*eindvankuch*
Slaap lekker en uitkijken vandaag!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nah, nee.....laat maar
welterusten allemaal
daarom waag ik me er ook niet aanquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker en uitkijken vandaag!!
Volgens Briggy is het vandaag de 13e (lees ik net)
Moet werken tot 22uquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:02 schreef wolfrolf het volgende:
HARTELIJK VRIJDAG zou Claudia nu zeggen
over 22 uur Stenders Late Vermaak
Dan kan je je daaraan niet wagen, voor de rest klinkt het aardig gewaagd!!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daarom waag ik me er ook niet aanen ik doe voorzichtig. ga lekker onder ladders doorrennen, zwarte katten mogen pad kruisen en ik breek een spiegel!
ESNS12 is top man!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
OH NEE een kut festival!!!!!!!!!!!!!!!!
Die bolus die ik vanmorgen draaide is boeiender op de radio.quote:
Geen Stenders morgenavond ?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Wen er maar aan, gaat het hele jaar door...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee Eurosonic likmereet is er morgen
Ook geen EW?? Zou mooi zijn, mis ik eens een keertje niets en staat het topic stil. Scheelt in teruglezenquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee Eurosonic likmereet is er morgen
Beter zijn Michiel Hans en Tjibbe er wel?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook geen EW?? Zou mooi zijn, mis ik eens een keertje niets en staat het topic stil. Scheelt in teruglezen
Ik heb geen idee... Heb niet eens het idee dat het morgen alweer vrijdag is! Weer een saai weekend voor de deurquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Beter zijn Michiel Hans en Tjibbe er wel?
Vind je, ik vind al die veelbelovende artiesten anders top. Grote kans dat je veel wat hier staat dit jaar en wellicht de komende jaren nog heel veel zult horen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die bolus die ik vanmorgen draaide is boeiender op de radio.
Laat ze het lekker op de 3FM live thema stream gooien. Ik wil Stendersquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je, ik vind al die veelbelovende artiesten anders top. Grote kans dat je veel wat hier staat dit jaar en wellicht de komende jaren nog heel veel zult horen.
Autist.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat ze het lekker op de 3FM live thema stream gooien. Ik wil Stenders
Ja, het lijkt erop dat je slecht om kan gaan met veranderingenquote:
Nee. Maar ik geef persoonlijk gewoon niets om die radioverslagen van live festivals.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, het lijkt erop dat je slecht om kan gaan met veranderingen
Don't take me too seriouslyquote:Op vrijdag 13 januari 2012 00:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee. Maar ik geef persoonlijk gewoon niets om die radioverslagen van live festivals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |