Roel, ik geef je er 1 euro voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eens kijken wat ik nog voor m'n 64GB+3G en keyboarddock krijg.
Nou, dat is iets wat me echt totįįl niet boeit. Ik ben blij dat je er geen Flash op kunt bekijken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is nou de meer waarde? Je kan nog steeds geen flash bekijken:(
Hij valt mij ook echt heel erg tegen, en qua design vind ik het nou nie echt een vooruitgang. iPad 3 met retina wacht ik wel op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is nou de meer waarde? Je kan nog steeds geen flash bekijken:(
Flash is zo ontzettend 2001quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Hij valt mij ook echt heel erg tegen, en qua design vind ik het nou nie echt een vooruitgang. iPad 3 met retina wacht ik wel op.
Ja en tegen die tijd doen de eerste geruchten alweer de ronde over de iPad 4, met ingebouwde Fleshlight. Dan wil je daar weer op wachten, zo gaat dat maar door.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Hij valt mij ook echt heel erg tegen, en qua design vind ik het nou nie echt een vooruitgang. iPad 3 met retina wacht ik wel op.
Dat slaat nergens op want nu is er nog geen sprake van de ipad 3, ik vind dit weer een typische ipad 1,5 , de ipad 3 zal waarschijnlijk als ipad 2 gaan fungeren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja en tegen die tijd doen de eerste geruchten alweer de ronde over de iPad 4, met ingebouwde Fleshlight. Dan wil je daar weer op wachten, zo gaat dat maar door.
Kijk, ik heb de iPad 1 ook en die vind ik echt geweldig. Ik mis Flash totaal niet. Maar dat je er blij mee bent dat je er iets niet mee kunt, dat is gewoon kul. Sorry dat ik het zeg, maar hoe kun je nou blij zijn met iets dat er niet is, als het toch niet in de weg zou zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dat is iets wat me echt totįįl niet boeit. Ik ben blij dat je er geen Flash op kunt bekijken.
Dit is een prima opvolger. Al die geruchten van de laatste weken waren gewoon te gek voor woorden. Retina, USB, SD, ThunderBolt. Allemaal nergens op gebaseerd. Maar mensen gaan er wel hun hoop op afstemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op want nu is er nog geen sprake van de ipad 3, ik vind dit weer een typische ipad 1,5 , de ipad 3 zal waarschijnlijk als ipad 2 gaan fungeren.
Dat dus. Mijn iPad is snel zat voor de dingen waar ik hem voor gebruik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:45 schreef detulp050 het volgende:
.Maar ik ga mijn iPad niet inruilen, ik zie geen verbeteringen die me geld waard zijn
Ik zou een iPad 2 kopen als hij hetzelfde design als de iPad 1 had, maar dan met een hogere resolutie scherm. En de buitenkant vind ik lelijker geworden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is een prima opvolger. Al die geruchten van de laatste weken waren gewoon te gek voor woorden. Retina, USB, SD, ThunderBolt. Allemaal nergens op gebaseerd. Maar mensen gaan er wel hun hoop op afstemmen.
He, dat valt me nou weer van je tegen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, ik houd het nog wel even uit met iPad 1 tot iPad 3 er is.
Donequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef Fogel het volgende:
De prijzen in de OP moeten inderdaad aangepast worden.
Die met wifi zijn allemaal 120¤ goedkoper geworden en die met 3g 100¤.
Ik denk dat laatste.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef misterDre het volgende:
Blijft de ipad1 ook beschikbaar of alleen tot de voorraad op is?
Voor waar ik m'n iPad voor gebruik, was een beter scherm het belangrijkste geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
He, dat valt me nou weer van je tegen.
Niet zo gek hoor. Op mijn Mac heb ik Flash ook al verwijderd. Ik ben ook blij dat de iPad maar 1 port heeft en geen SD-slot, HDMI en dergelijke. Extra is niet per se beter. Less = more.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:45 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Kijk, ik heb de iPad 1 ook en die vind ik echt geweldig. Ik mis Flash totaal niet. Maar dat je er blij mee bent dat je er iets niet mee kunt, dat is gewoon kul. Sorry dat ik het zeg, maar hoe kun je nou blij zijn met iets dat er niet is, als het toch niet in de weg zou zitten.
Jamaar, jamaar, die camera's, W_S!!!111!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Voor waar ik m'n iPad voor gebruik, was een beter scherm het belangrijkste geweest.
Weet je Roelz0r. Hoe vaak ga je nou echt Facetimen (of Skypen, name it)? En op Photobooth ben je denk ik na 2 sessies ook wel uitgekekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, die camera's, W_S!!!111!!!
Ik ga 'm wel halen, denk ik.
Als je hem net een week hebt breng je hem toch terug naar de winkel? Dan kun je even wachten op de iPad 2 of de iPad 1 goedkoper halen (of heb je hem niet nieuw gekocht?). Waarom haal je eigenlijk in godsnaam een iPad een week voor een event zoals vandaag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weet je Roelz0r. Hoe vaak ga je nou echt Facetimen (of Skypen, name it)? En op Photobooth ben je denk ik na 2 sessies ook wel uitgekekenMaar dat ben ik.
Ik vind het niet genoeg vooruitgang om mijn knip te trekken voor een iPad2.
Ik blijf iig minimaal tot de iPad3 trouw aan mijn 1. Ik heb hem dan ook maar net een weekSpeelt ook een kleine rol
Fingers crossed voor een Retina display in de iPad3
Wacht gewoon een week en bij iedereen is het doorgedrongen dat je ze nieuw voor 379 euro kunt kopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:46 schreef Apekoek het volgende:
Ik keek net ff op marktplaats, maar wat een domme varkens heb je daar bijzitten. IPad 16gb wifi voor 380 euro 2ehands! En nog steeds mensen die dat bieden
omdat ze denken een koopje te hebben! Ik wil namelijk ook ff een 2ehands ipad scoren omdat ik gewoon eentje voor ongeveer 250 euro wil hebben, maar lijkt
nog steeds onmogelijk.
Ja inderdaad, dat is inderdaad het beste wat je kan doen. Maar anderzijds wel hilarisch dat je mensen zelfs nog boven de nieuwprijs ziet bieden omdat ze zo godverdomme gretig zijn, en dan zichzelf bestelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wacht gewoon een week en bij iedereen is het doorgedrongen dat je ze nieuw voor 379 euro kunt kopen.
Je kunt me altijd een pm sturen met een voorstel. Maarja ik ben al wel op de hoogte van de prijsdalingquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef Chevalric het volgende:
Ik ga wel voor de iPad 2, ondanks dat ik al een iPad 1 heb. Ik heb waarschijnlijk al een koper, als we het eens kunnen worden over de prijs. Zo niet, dan zie ik dat Apekoek en ik eens moeten praten
Omdat ¤ = $ waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zou je ingewikkeld gaan doen en iPad in US bestellen als ie over 3 weken ook in NL is te krijgen??? http://goo.gl/zeF9d
@Boris moet blijkbaar weer ff interessant doen.
Nee, in dit topic nog nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is er al in dit topic gemeld dat hij vanaf 25 maart in Nederland verkrijgbaar is?
Klopt, maar er zijn ook mensen die daar op vakantie gaan. Dan scheelt het wel watquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met taxes en verzendkosten erbij is dat eventuele voordeel snel verdampt...
Als je voor het goedkoopste model gaat, is dat het handigste iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:24 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn ook mensen die daar op vakantie gaan. Dan scheelt het wel wat
En waarom zou het voor een duurder model onhandig zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je voor het goedkoopste model gaat, is dat het handigste idd.
Omdat je dat (officieel) wel bij de douane moet aangeven. Goedkoopste model valt toch nog net onder de vrijgestelde invoerbedrag..?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
En waarom zou het voor een duurder model onhandig zijn?
Ah OK, inderdaad. Ik woon niet in de EU, dus ik heb daar geen last vanquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat je dat (officieel) wel bij de douane moet aangeven. Goedkoopste model valt toch nog net onder de vrijgestelde invoerbedrag..?
quote:Reist u Nederland in vanuit een niet-EU-land (een land dat geen lid is van de Europese Unie)? Dan mag u de volgende goederen meenemen zonder belastingen te betalen:
* uw gebruikelijke normale reizigersbagage
* een beperkte hoeveelheid alcoholhoudende drank en sigaretten (bijvoorbeeld 1 liter gedistilleerde drank en 200 sigaretten)
* andere goederen met een waarde van maximaal ¤ 430
* het vervoermiddel waarmee u reist (op een enkel geval na)
Afhankelijk van sales tax zit iig de goedkoopste uitvoering daar dus wel onderquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah OK, inderdaad. Ik woon niet in de EU, dus ik heb daar geen last van
Volgende Douane.nl:
[..]
Even rustig een maandje of 2 in de gaten houden wat de 16GB 3g+Wifi's doen danquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:07 schreef Apekoek het volgende:
Ah ik zie net dat de eerste 16Gb wifi's al voor 250 te koop worden aangeboden (marktplaats/2ehands), gaat de goede kant op.
Een collega van me heeft een 3g uit de VS en heeft daar geen problemen mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef Cortax het volgende:
Zijn die 3G dingen ook mee te nemen uit Amerika ivm AT&T en Verizon gedoe?
Gewoon doen. $499 is met de huidige koers ¤360, er komt nog wel iets van 8% salestax bij, dus uiteindelijk zit je rond de ¤390. Nog steeds erg goedkoop. En garantie is gewoon wereldwijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Vanaf 11 maart in Amerika uit toch? Ik kom precies 11 maart in Amerika aan
Het is wel verleidelijk om er een mee te nemen, ik heb geen ipad nog en hij is daar natuurlijk wel een stuk goedkoper
Zodra de winkels door hun ipad1 voorraad zijn, zullen de marktplaatsiPads weer omhoog komen hoor. Niet te lang wachten dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even rustig een maandje of 2 in de gaten houden wat de 16GB 3g+Wifi's doen dan
Dat vraag ik mij dus ook af, want dan kan er weer schaarste ontstaan aan het oudere betaalbare model.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Zodra de winkels door hun ipad1 voorraad zijn, zullen de marktplaatsiPads weer omhoog komen hoor. Niet te lang wachten dus.
Jaaaa maar ik heb net een appartement gekocht dus ik mag eigenlijk niet zoveel winkelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon doen. $499 is met de huidige koers ¤360, er komt nog wel iets van 8% salestax bij, dus uiteindelijk zit je rond de ¤390. Nog steeds erg goedkoop. En garantie is gewoon wereldwijd.
Dat was een beta.quote:
quote:Get your apps ready today with iOS 4.3 GM seed and SDK GM seed now available from the iOS Dev Center. Be sure to update your iPad apps so they take advantage of iPad 2 features including the powerful Apple A5 chip, built-in front and rear cameras, and gyroscope. Update, test, and submit your apps now so they can be ready when iOS 4.3 arrives to millions of users.
is ie nu ook daadwerkelijk al verlaagd, of gebeurt dat ook pas over 3 weken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Jackson5 het volgende:
Mensen die niet weten dat de iPad in prijs is verlaagdiPad 16GB Wifi verkocht voor 300
Ipad 2 voor 200 euro
Is nu al verlaagd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
is ie nu ook daadwerkelijk al verlaagd, of gebeurt dat ook pas over 3 weken?
op de ipad zijn spellen over het algemeen kleiner dan 100 MB nogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef athlonkmf het volgende:
Een beetje spel is tegenwoordig honderden MB's, en als je ook een collectie stripboeken en tijdschriften heb... Het kan snel gaan.
Ik heb een paar apps die ongeveer 1 GB zijn. Dat schiet al lekker opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:05 schreef Misan het volgende:
Waarom zou iemand die geen muziek luistert op zijn iPad meer dan 16GB in dat apparaat willen? Voor alleen gebruik van Apps en een beetje internetten lijkt het me meer dan voldoende
ik heb 'r twee op mijn iphone van 16GB staan, maar verder houdt het vrijwel opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb een paar apps die ongeveer 1 GB zijn. Dat schiet al lekker op
Dit dus. Ongelooflijk al die mensen die dachten dat Apple dat echt allemaal in 1 update zou gaan proppen. Kijk naar alle updates van de diverse iDevices die er zijn geweest dan is deze echt compleet logisch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is een prima opvolger. Al die geruchten van de laatste weken waren gewoon te gek voor woorden. Retina, USB, SD, ThunderBolt. Allemaal nergens op gebaseerd. Maar mensen gaan er wel hun hoop op afstemmen.
Ik heb héél veel apps erop staan. Van de 64GB nog ongeveer 2GB vrij.. Maar goed, ik heb de ruimte, dus dan benut je die ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb 'r twee op mijn iphone van 16GB staan, maar verder houdt het vrijwel op
En hoeveel van die heel veel apps heb je na installatie eigenlijk nooit meer gebruikt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb héél veel apps erop staan. Van de 64GB nog ongeveer 2GB vrij.. Maar goed, ik heb de ruimte, dus dan benut je die ook.
Ow, zeker wel een gedeelte daarvan jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
En hoeveel van die heel veel apps heb je na installatie eigenlijk nooit meer gebruikt?
Heb je met iMovie hč?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ze doen wel echt steeds hetzelfde trucje he bij die video's.
Lijkt mij wel als je de prijzen vergelijkt op marktplaatsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef Apekoek het volgende:
Kan een ipad 16gb 3G van een familielid overnemen voor 250 euro, goede deal?
Nieuwe software komt (als het goed is) ook uit voor de eerste iPad. Het enige wat je gaat merken is dat apps iets sneller opstarten met wat jij ermee wilt. Ik zou dus voor een iPad 1 gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:30 schreef eriksd het volgende:
Ik zit dus te dubben. Ik wil een Ipad. Te gebruiken om PDF'jes te lezen, muziek te luisteren en soms een videotje. Nu heb ik gewacht op de nieuwe Ipad. Het moment is bijna daar, maar nu vroeg ik mij af;
- Camera's heb ik niet nodig
- Dunner en lichter is ook niet essentieel
Enige pluspunt voor mij is nieuwe software en sneller. Maar merk ik daar wat van met bovenstaande dingen die ik ermee wil doen? Of zal ik gewoon een oude scoren voor een mooie prijs?
Jullie advies gaarne
Zal inderdaad wel aan de software liggen. Om goed van de 2 cores gebruik te maken, moet de software er wel voor ontworpen zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:40 schreef Misan het volgende:
Op die oude kun je ook nieuwe firmware installeren en uit reviews blijkt dat de iPad 2 niet significant sneller is, al kan dat te maken hebben met dat iOS 4.3 nog niet uitgebracht is
Idd, daar ben ik nog wel erg benieuwd naarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel aan de software liggen. Om goed van de 2 cores gebruik te maken, moet de software er wel voor ontworpen zijn
http://store.apple.com/us/product/MC940ZM/A?cid=OAS-EMEA-AFFquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou het keyboarddock van iPad 1 ook op iPad 2 passen? Vreemd dat ze geen nieuwe versie hebben aangekondigd (staat iig niet bij de accessoires).
Da's alleen de dockquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
http://store.apple.com/us/product/MC940ZM/A?cid=OAS-EMEA-AFF
Wat ik mij afvraag, na de introductie van de iPad 2 in Nederland, kelderen de prijzen dan niet verder? Of juist niet doordat de 1e dan niet meer wordt verkocht?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef Misan het volgende:
[..]
Lijkt mij wel als je de prijzen vergelijkt op marktplaats
Ja Jort het keldert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef JortK het volgende:
Die prijzen gaan lekker van die iPad 1:
[ afbeelding ]
Angrybirdsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef WSquater het volgende:
Kent iemand nog een aantal top apps die geen internet vereisen, die ik kan gebruiken in het vliegtuig dit weekend?
Of wat tijdschriften binnen halen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef WSquater het volgende:
Kent iemand nog een aantal top apps die geen internet vereisen, die ik kan gebruiken in het vliegtuig dit weekend?
FOK!PM adres? Wat bedoel je?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn iPad terug. Niet per ongeluk een 2, maar mijn eigenste.
Als nieuw ... en dus ben ik weer eens dat FOK!PM adres kwijt ...
Iemand?
http://messages.fok.nl/inbox.phpquote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn iPad terug. Niet per ongeluk een 2, maar mijn eigenste.
Als nieuw ... en dus ben ik weer eens dat FOK!PM adres kwijt ...
Iemand?
Reboot gewoon automatisch.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef Tokus het volgende:
hier ging ie goed. naja, ik heb m'n ipad nog niet gereboot, tenzij dat dat automatisch gebeurd is tijdens de update. (ik had 'm laten updaten terwijl ik aan het eten was. toen ik klaar was was dat ding ook al lang klaar)
Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je die update ook ergens downloaden en dan via usb meenemen naar iemand anders en hem daar installeren?
quote:Our sister site Engadget has spent the past week playing around with its iPad 2 review unit, and Engadget's review is now live. (We'll just assume Apple meant to send one to TUAW, but it got lost in the mail... along with all of our event invitations.) Engadget gives the iPad 2 a score of 9/10, citing the iPad's speed, design, and addition of cameras as its strongest points.
reken zo rond de 500 euro maxquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eens kijken wat ik nog voor m'n 64GB+3G en keyboarddock krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:26 schreef dj_ko het volgende:
Zaterdag vlieg ik naar LA, zal ik hem halen of niet... hmnz twijffelIk vlieg ook zaterdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat vlieg jij?
En ik twijfel dus ook of ik hem ga halen![]()
ooh? ik vlieg met KLM om.... 10.50 en jij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vlieg ook zaterdag!Hoe laat vlieg jij?
En ik twijfel dus ook of ik hem ga halen
oh ik 12.15, overstappen in washington en ik kom 18.55 lokale tijd aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef dj_ko het volgende:
[..]
ooh? ik vlieg met KLM om.... 10.50 en jij?
Jammerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik 12.15, overstappen in washington en ik kom 18.55 lokale tijd aan
Maar ik heb nu hier de iPad 1 voor mij liggen, ik denk toch dat als ik een iPad ga kopen voor de iPad 2 ga ....
Idd jammer! Ik ga in mijn eentje heen dus was anders wel gezelligquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:42 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Jammerloop ik je net mis
....
Ik ga denk ik eerst ff kijken in de Apple store, de iPad 1 heb ik vorig jaar al in de VS gekocht
Je mag tot 420 euro ofzo invoeren dacht ik??quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Idd jammer! Ik ga in mijn eentje heen dus was anders wel gezellig
Geen douane gedoe? ze kunnen toch moeilijk bewijzen dat je hem daar gekocht hebtIk ga ook eerst nog even goed kijken en proberen, en als ik overtuigd ben neem ik hem mee!
Heb hier nog een KPN simkaart liggen met internet abbo, kan die er gewoon in ook als hij uit amerika komt? omdat er op apple.com 2 verschillende aanbieders staan en er staat: " Select the model that corresponds with the carrier you'd like to use for 3G service. The iPad you choose is configured to work only with one carrier."
Vakantie, vriendinnetje opzoekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:49 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Je mag tot 420 euro ofzo invoeren dacht ik??
Ik heb vorig jaar alleen de WIFI versie gekocht, geen ervaring met 3G verder.
Ga je helemaal alleen? das ook saai zo lang in een vliegtuigga je op vakantie of voor het werk ofzo?
Klopt, de verizon modellen werken alleen met CDMA! AT&T is GSM, net zoals alle mobiele netwerken hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef Tokus het volgende:
als je de AT&T versie neemt zou een normale Nederlandse SIMkaart er ook in moeten werken. Die Verizon-modellen hebben net iets anders, dacht ik.
Denk dat die dan heel los zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef JaxterNL het volgende:
Iedereen is zo enthousiast over die smartcovers, maar ik heb zelf veel liever de cover van de 1e iPad, omdat die ook de achterkant beschermd! Zal de iPad 2 volgens jullie in die cover passen, of zou die dan heel los zitten?
Tja, maar wat is een alternatief? Om nou te zeggen, ik koop een iPad 1 om het hoesje is ook weer wat:Pquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
die smartcover ziet er mooi uit maar ik zou hem ook niet nemen want ik wil ook de achterkant beschermd hebben ...
Ik vind die cover persoonlijk helemaal niet zo smart, omdat de aluminium achterkant niet is beschermd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef retorbrapi het volgende:
Dan neem je wel een iPad 2, maar geen Smart Cover? Dat snap ik dus echt niet
Waarom moet je die beschermen? Daar komen echt niet zo snel krasjes op hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind die cover persoonlijk helemaal niet zo smart, omdat de aluminium achterkant niet is beschermd.
Echt wel jonguh, je hebt er echt geen verstand vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waarom moet je die beschermen? Daar komen echt niet zo snel krasjes op hoor
Dat gebeurt egwel!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef retorbrapi het volgende:
Huh, wat doe jij nou in dit topic?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:46 schreef editoor het volgende:
[..]
Echt wel jonguh, je hebt er echt geen verstand van
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is iOs 4.3 er al? Dan heb ik eindelijk weer eens een reden om 'm aan de laptop te hangen.
Zelfde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:32 schreef DuTank het volgende:
Zijn er nog verschillende varianten bij die iPad2? Die vorige had 16-32-64GB, en dan nog de optie 3G.
Hoe zit dat nu?
En zijn er al ¤-prijzen bekend?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfde.
http://www.apple.com/ipad/specs/
Je eigen persoonlijke stalker, hij zal alleen toegeven dat iets goed is als jij zegt dat het slecht is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Huh, wat doe jij nou in dit topic?
Scherm krast juist niet zo snel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef retorbrapi het volgende:
Op iPad 2 geen tab-reloading en checkerboard effect meer: http://www.macstories.net(...)-is-incredibly-fast/
Mooi.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef retorbrapi het volgende:
Op iPad 2 geen tab-reloading en checkerboard effect meer: http://www.macstories.net(...)-is-incredibly-fast/
Nicequote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef retorbrapi het volgende:
Dat probleem had ik laatst ook, de ipad wilde niet meer aan en zelfs ook niet meer laden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:18 schreef Zocalo het volgende:
Mijn iPad gaat niet meer aan
Vanochtend nog uitzending gemist gekeken, net in mijn tas gedaan en nu doet ie niks meer. Hij ligt al aan de oplader. Ik zou echt niet weten wat er mee gebeurt is of hoe ik hem weer werkend krijg...
Google is Illuminati, dus ik weiger te googlen.quote:
Juist daarom moesten ze ook iets met die achterkant doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:36 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Klopt, maar die wordt beschermd door de smart-cover! Het gaat juist om de achterkant!
Waarom, als het nog niet nodig is? Zelfde als 'had een betere camera in kunnen zitten, wat toekomstgerichter.":quote:Op zondag 13 maart 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
Had wel 1GB kunnen zijn vind ik, toch wat toekomstgerichter.
Uh oh!quote:Kinderziektes
Toch is het lang niet allemaal rozengeur. Zaterdag maakte Apple bekend dat de levering van de iPad 2 door de grote vraag twee tot vier weken vertraagd is. Bovendien duiken er in de VS al meldingen op van problemen met het scherm. Er kan een gele gloed te zien zijn of bij een donker scherm kan er licht doorlekken.
Duuude, het gaat om de case, niet om de webshopquote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef Tokus het volgende:
wat een amateur webshop....
"Opend en sluit als een boek met een extra klep ter bescherming"
quote:How to Activate the Best Secret Feature In Your iPad
Your new iPad — and old too, with iOS 4.3 — has a new hidden feature that Apple doesn't want you to know about: Extra multi-touch gestures that completely changes the iPad experience—for the best.
New iPad hidden gestures
• Swipe four or five fingers—to the left or to the right—to navigate through open applications.
• Swipe four fingers up to access the running apps tray and playback buttons, including Airplay controls.
• Pinch with all your fingers to go to the home screen from any app, without touching your home button.
For example: With a simple hand swipe, to the left or right, you will be able to navigate through running applications. Once you try it, you won't be able to go back.
Sadly, Apple doesn't want you to use these features yet. They could have included the switch in the general preferences for everyone, but right now this is only available for developers, so they can give feedback.
Maar iedereen kan dat activeren, heb dat gisteren ook gedaan en dat was simpel en kost alleen even wat tijd.quote:
Dat mensen bieden zegt soms niks. Vervolgens hoor je er nooit meer wat van..quote:Op maandag 14 maart 2011 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Complete chaos en gretigheid heerst op marktplaats! Mensen bieden zelfs al blindelings op slechte namaak iPads die draaien op Android! En jaja al 290 euro geboden!
Waarom doen mensen dit?
ik vind het geen probleem dat dat eerst goed getest en getweakt is voordat het aan de massa wordt geintroduceerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Maar iedereen kan dat activeren, heb dat gisteren ook gedaan en dat was simpel en kost alleen even wat tijd.
het lijkt op een ipad, ik zie niet dat deze draait op android. hier had ik ook nog wel op geboden en als het geen ipad blijkt te zijn dan zou ik alsnog afhakenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Complete chaos en gretigheid heerst op marktplaats! Mensen bieden zelfs al blindelings op slechte namaak iPads die draaien op Android! En jaja al 290 euro geboden!
Waarom doen mensen dit?
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Misan het volgende:
[..]
het lijkt op een ipad, ik zie niet dat deze draait op android. hier had ik ook nog wel op geboden en als het geen ipad blijkt te zijn dan zou ik alsnog afhaken
Merkloos.quote:te koop i pad merkloos met wifi nieuw in de doos
Is meer een kwestie van testen met Apps die soortgelijke gestures gebruiken, aangezien ik nog geen app ben tegengekomen die dezelfde gestures gebruikt zijn er voor mij ook nog geen problemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik vind het geen probleem dat dat eerst goed getest en getweakt is voordat het aan de massa wordt geintroduceerd.
kan ook gewoon een domme mongool zijn die niet doorheeft dat dat logootje met die appel het merkje isquote:
Nou als je de foto een beetje goed bekijkt zie je dat dit zo'n ePad van plastic is. En daarbij las jij zo net ook over het woordje "merkloos" heen. Kennelijk is iedereen zo gretig dat ze van gekkigheid de advertentie zelf niet eens meer bekijken, te ernstig voor woorden. En btw ik heb deze kerel nog gemaild en hij mailde terug dat iedereen die dat ding van hem kocht tevreden is.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef Misan het volgende:
[..]
kan ook gewoon een domme mongool zijn die niet doorheeft dat dat logootje met die appel het merkje is
oh volgens mij was het een redelijk onscherpe fotoquote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou als je de foto een beetje goed bekijkt zie je dat dit zo'n ePad van plastic is. En daarbij las jij zo net ook over het woordje "merkloos" heen. Kennelijk is iedereen zo gretig dat ze van gekkigheid de advertentie zelf niet eens meer bekijken, te ernstig voor woorden. En btw ik heb deze kerel nog gemaild en hij mailde terug dat iedereen die dat ding van hem kocht tevreden is.
En daar is nu de iPad 2 voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Hyundai het volgende:
Jammer dat de iPad geen camera heeft, dat is best wel een domper.
Dus even gemiddeld berekend betaal je 2 jaar lang 31,50 per maand ( 24 * ¤ 31.5 = ¤ 756 ) en dan heb je een datalimiet van 2GB.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Hyundai het volgende:
Zoiets als dit: https://gsm.nl/bestellen/1:1766/nieuw/1:9715/742/
Dat is dus 756 - 380 = 376 euro voor je beperkte internet abbo, 15,50 ongeveer per maand voor internet. Vind ik ook vrij prijzig, als je de ipad kan kopen voor 380 euro en daarnaast een 10 euro abbo'tje op je telefoon kan hebben. Alhoewel er wel een verschil in snelheid in zal zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus even gemiddeld berekend betaal je 2 jaar lang 31,50 per maand ( 24 * ¤ 31.5 = ¤ 756 ) en dan heb je een datalimiet van 2GB.
Fucking dure shit.
Toch tof voor iemand die de hele tijd actief mee deed de iPhone te bashen omdat jij een o zo mooi Android toestel hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:35 schreef Hyundai het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit eraan te denken om een iPad 3G + WiFi te kopen, met een abonnement. Nu de iPad 2 uit is/gaat komen, gaat de prijs van die iPad '1' dan nog verder zakken ( ook met abonnementen ) ?
Of duurt dit een aantal maanden?
Volgens mij is Apple wel beter bezig qua tablets, op dit moment in ieder geval. Betekent overigens niet dat ik niks meer tegen de iPhone heb, want ik blijf dat maar een onding vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch tof voor iemand die de hele tijd actief mee deed de iPhone te bashen omdat jij een o zo mooi Android toestel hebt.
Verwacht niet te veel van de camera: http://www.technobuffalo.(...)amera-quality-video/quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Hyundai het volgende:
Zoiets als dit: https://gsm.nl/bestellen/1:1766/nieuw/1:9715/742/
Ookal is het offttopic, wil ik graag jouw onderbouwing voor dat (IMO onzin) statement weten. Heeft zeker te maken met de sandbox van Apple ofzo. Of dat je vriendjes je niet tof vinden als je eigenlijk toe geeft dat je het gewoon WEL een extreem goeie telefoon vind.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef Hyundai het volgende:
Betekent overigens niet dat ik niks meer tegen de iPhone heb, want ik blijf dat maar een onding vinden.
Hij zit nog in de ontkenningsfase, komt vanzelf wel goed zodra hij z'n iPad heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ookal is het offttopic, wil ik graag jouw onderbouwing voor dat (IMO onzin) statement weten. Heeft zeker te maken met de sandbox van Apple ofzo. Of dat je vriendjes je niet tof vinden als je eigenlijk toe geeft dat je het gewoon WEL een extreem goeie telefoon vind.
De iPhone werkt, net zoals de iPad, pijlsnel, heeft een schitterend display en een waanzinnig mooi design. Ben benieuwd hoe je die harde feiten gaat weerleggen.
Okee, duidelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef Hyundai het volgende:
Het is echt puur mijn mening. Ik heb een iPhone 4 naast de Galaxy gelegd, en op de een of andere manier vind ik Android gewoon fijner werken. Het OS vind ik gewoon prettiger, maar voor tablets lijkt Apple toch wel wat beter ( omdat je met android een nogal versplinterde markt hebt ).
en voor telefoons heb je geen versplinterde markt met Android, wou je zeggen? Dat lijkt me nog erger dan bij tablets, aangezien de ene foon op versie 2.2 draait, de andere op 2.1, nog een op 1.8, etc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef Hyundai het volgende:
Het is echt puur mijn mening. Ik heb een iPhone 4 naast de Galaxy gelegd, en op de een of andere manier vind ik Android gewoon fijner werken. Het OS vind ik gewoon prettiger, maar voor tablets lijkt Apple toch wel wat beter ( omdat je met android een nogal versplinterde markt hebt ).
de vraag blijft: bij telefoons geldt dat toch nog veel erger? Daar heeft al helemaal elke telefoon een andere resolutie, andere hardware, andere schil over de software omheen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef Hyundai het volgende:
Nouja, voor telefoons vind ik het wel prettig, voor ieder wat wils. Maar android is nu nog niet geschikt voor tablets, en daarom is het juist extra vervelend dat niet elk type dezelfde resolutie heeft bijvoorbeeld.
?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede gratis app voor de ipad 1 om foto albums te maken.
nu staan namelijk nog alle foto's bij elkaar op 1 plek het moet toch kunnen om de foto's die bij elkaar horen in 1 map te stoppen?
Ik heb voor Android op een smartphone geen last van resolutieproblemen. Bij tablets is dat wel zo, want het OS is nog niet geschikt en de tablets hebben een andere resolutie. Bij smartphones is dat minder, want daar is een geschikt OS voor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
de vraag blijft: bij telefoons geldt dat toch nog veel erger? Daar heeft al helemaal elke telefoon een andere resolutie, andere hardware, andere schil over de software omheen.
"voor ieder wat wils" gaat dan toch ook op voor tablets?
Wacht even totdat je de 2 een keer kunt proberen. Kun je ze naast elkaar zien en dan beslissen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ik heb even advies nodig van de kenners
Na een tijdje te hebben geklooid met een iPad van een vriend ben ik tot de conclusie gekomen dat ik er ook eentje wil, tof ding enzo.
Maar wat is nu wijsheid, profiteren van de lage prijs en een eerste generatie scoren of een tweede generatie. Ik ga hem absoluut niet voor facetime enzo gebruiken, dus de camera is voor mij geen toegevoegde waarde. Lees wel dat de 2 sneller is maar ga ik dat als nieuwe gebruiker merken?
Kortom ik zoek ff pro's en con's van de kenners
Tis heel simpel eigenlijk:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ik heb even advies nodig van de kenners
Na een tijdje te hebben geklooid met een iPad van een vriend ben ik tot de conclusie gekomen dat ik er ook eentje wil, tof ding enzo.
Maar wat is nu wijsheid, profiteren van de lage prijs en een eerste generatie scoren of een tweede generatie. Ik ga hem absoluut niet voor facetime enzo gebruiken, dus de camera is voor mij geen toegevoegde waarde. Lees wel dat de 2 sneller is maar ga ik dat als nieuwe gebruiker merken?
Kortom ik zoek ff pro's en con's van de kenners
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:10 schreef rubje het volgende:
[..]
Tis heel simpel eigenlijk:![]()
Ga gewoon voor de iPad 1.0 die ook nog gigantisch in prijs zijn gezakt gezien de release van iPad 2.0. Updaten + Jailbreak die handel naar 4.2.1 ( niet OS 4.3+) en installer vervolgens lekker (gratis) pages/keynote erop en andere apps die je wilt hebben.![]()
![]()
Je zal zelf merken dat je steeds meer met je iPad gaat werken en rondlopen voor de standaard dingen zoals tekstverwerking/mail versturing en aantekenen maken,foto's/films bekijken.![]()
Het verhaal dat je lekker foto's etc kan bewerken op je iPad klinkt allemaal leuk en aardig maar in de praktijk valt dit vies tegen gezien het gemak waarmee de meesten van ons gewend zijn om te werken met een toetsenbord en een muis je op de iPad niet hebt omdat je daar inprincipe met je vingers moet werken.![]()
Eigenlijk is het beste advies op dit gebied; doe alles wat je wilt bewerken zoals foto's, films,clips,mp3's,presentaties,briefopstelling/rapporten etc op je gewone computer en zet als alles klaar is alles over naar je iPad met evt een extra backup via Dropbox mocht je teveel documenten hebben die niet meer op je iPad passen maar die je wel evt wilt kunnen benaderen in geval van nood.![]()
succes.
En zware koffers, het in moeten ruimen van ruimte in je kasten etc. Nee dank u. Ik ben geen leggard. Bovendien hou ik van gadgets en niet van veel spullen. Compact en licht reizen/leven is 1 van mijn principes. Ik heb nog een paar boeken die dienst doen als bedpoot.quote:Op maandag 21 maart 2011 05:21 schreef editoor het volgende:
@Seven: Ik zou het houden bij het lezen van boeken.
voordelen:
Veel rustgevender
geen accu
goedkoop
Kijk, die was ik nog vergeten.quote:Op maandag 21 maart 2011 05:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar boeken die dienst doen als bedpoot.
Die kans zit er bij mij ook dik inquote:Op maandag 21 maart 2011 09:40 schreef Miriampje het volgende:
Ik kom niet aan lezen toe op mijn iPad doordat ik eerst eventjes internet afspeur en eventjes spelletjes speel.
En dan ben ik alweer te moe om mijn boek te gaan lezen
De Nook heeft een 6 inch scherm, vind het zelf wel heel prettig lezen, mooie eReader ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:21 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, vanaf hoeveel inch is het prettig lezen? Want 10 inch kost je gelijk 500 euro of zo.
249 dollar. Dan kan ik volgens mij ook al iPad 1 krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:23 schreef Brici het volgende:
[..]
De Nook heeft een 6 inch scherm, vind het zelf wel heel prettig lezen, mooie eReader ook.
$379.00 voor 9,7", is ca 270¤.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:21 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, vanaf hoeveel inch is het prettig lezen? Want 10 inch kost je gelijk 500 euro of zo. iPad heeft bijna 10 inch.
Je hebt je geld opgemaakt aan andere gadgets en/of kleding?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben terug uit amerika zonder ipad, geen idee hoe ik me heb kunnen inhouden
Welkom terugquote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben terug uit amerika zonder ipad, geen idee hoe ik me heb kunnen inhouden
Heb ik ook nog aan gedacht, maar ze waren helaas ook nog eens nergens op voorraad toen ik er wasquote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik had er gewoon 1 meegenomen, al was het maar om hier te verkopen.
Succes bij de douanequote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Fogel het volgende:
Op mijn voorlopige "te kopen" lijst voor mijn reis naar de VS staan:
iPad2 3g 32gb
Slingbox
Apple Airport
Komt vast nog wel meer bij
Jammerquote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Heb ik ook nog aan gedacht, maar ze waren helaas ook nog eens nergens op voorraad toen ik er was.
Ik heb nog wel een AppleTV gekocht
Dat dus!quote:
ja jij ookquote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Welkom terugik heb er ook uiteindelijk niet 1 meegenomen
ik blijf toch mn iPad1
nog gebruiken
Ik woon niet in de EU en heb een ruimere quotaquote:
wat een einde van dat berichtquote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Internationale lancering iPad 2 niet in gevaar, aldus Apple
Mooi.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat dus!
Mijn koffer moest vanochtend ook open door de douane heen, die man moest lachen om de hoeveelheid peanutbutter m&m's en pretzel m&ms ik mee had
Heb je ook navraag gedaan of ze op voorraad waren? Ik ben in 3 verschillende apple store's geweest ze hadden de iPad2 wel op display maar niet op voorraad.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat een einde van dat berichtin elke apple store was de iPad 2 nog gewoon te koop en ik heb geen rij gezien!
ik heb bij 2 winkels er over gepraat dat ik twijfelde om er een te kopen en ze gaven allebei niet aan dat hij uitverkocht was, neem aan dat als hij uitverkocht was dat ze toch wel iets gezegd hadden! In Santa Barbara waren ze iig zeker weten nog te koop. Maar ook die rijen voor de winkels heb ik niet gezien hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:55 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Heb je ook navraag gedaan of ze op voorraad waren? Ik ben in 3 verschillende apple store's geweest ze hadden de iPad2 wel op display maar niet op voorraad.
Ooh? dat had ik eerder moeten weten...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb bij 2 winkels er over gepraat dat ik twijfelde om er een te kopen en ze gaven allebei niet aan dat hij uitverkocht was, neem aan dat als hij uitverkocht was dat ze toch wel iets gezegd hadden! In Santa Barbara waren ze iig zeker weten nog te koop. Maar ook die rijen voor de winkels heb ik niet gezien hoor
v.a.$399quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef Seven. het volgende:
OK, iemand nu een idee wat iPad 1 tegenwoordig kost in de VS?
Best geinig, maar noooooooo way dat ik lijm op mijn iPad ga smeren. Ik hoop er -ooit- nog eens een mooi bedragje voor terug te krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:25 schreef Fogel het volgende:
Als iemand een smartcover op zijn/haar ipad1 wil, het kan (met een beetje lijm en 4 magneten)!
Ik vind de smartcover wel mooi gemaakt, je kunt er aardig wat mee, maar ik vind het niet handig dat de achterkant van de iPad nog steeds krassen krijgt zo. Ik heb het liefst altijd alles bedekt als hij in een tas zit, hou spullen het liefst zo krasvrij mogelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:26 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind die smartcover juist helemaal niet zo mooi, alleen dat de iPad automatisch aan gaat als je hem van het beeldscherm haalt vind ik tof.
Wat een krasse knar!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een heldquote:
Mijnheer Strubbe is een iPad held!quote:
En bij AT&T zijn de 3G-modellen nog eens $100 goedkoper dan de prijzen daar, en zelfs $200 voor de 64 GB variant: http://www.att.com/shop/wireless/devices/ipad.jspquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
v.a.$399
Klik
Ze hebben de 16 gig niet meer, maar de 32gb is nu dus $499 ipv $599
Jezus! +\- ¤450 voor 64gb wifi + 3gquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En bij AT&T zijn de 3G-modellen nog eens $100 goedkoper dan de prijzen daar, en zelfs $200 voor de 64 GB variant: http://www.att.com/shop/wireless/devices/ipad.jsp
plus een AT&T Abbo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:04 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Jezus! +\- ¤450 voor 64gb wifi + 3g
Ik ga toch voor de 2 though.
WallpapersHD, NU.nl app, iBooksquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef Moron het volgende:
Niemand die mij een musthave app kan aanraden? Heb al games genoeg gezien..
Flipboard, Starwalk, Read It Later, Dropbox, WeatherProHD, TED, Google Earth, Epicurious, BBC GoodFood, FlightRadar24...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef Moron het volgende:
Doen! Ik zat met het zelfde dillemma, ik heb er 1 aangeschaft en ik ben er dolgelukkig mee. 16GB WIFI model. En voor 379 pleuro is het helemaal te gekquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:27 schreef einschtein het volgende:
Ik zit zo te denken om een iPad 1 te kopen. 16GB. WiFi.
Die iPad2.. Nah, ik heb liever een beter scherm. Voor wat ik ga doen, heb ik die snelheid toch niet nodig. Kan ik net zo goed voor zo'n 120euro verschil een iPad 1 kopen, lijkt mij.
Ben er alleen nog niet uit of ik het wel of niet ga doen.
- KABLAM. Ninja edit -quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef Moron het volgende:
Persoonlijk zou ik in jouw geval voor de iPad 2 gaan. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat de iPad 3 een quad core processor ofzo krijgt, maar die dual core en extra RAM lijkt me wel fijn. Het enige wat ik nu eigenlijk mis op de ipad 1 is extra RAM. Maar van de zomer komt iOS 5, en het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat deze zeker gebruik gaat maken van de dual core processor in de iPad 2 en dadelijk iPhone 5. En dat het 1/6e lichter is dan de eerste generatie iPad lijkt me ook wel fijn. Daarnaast gaat de batterij volgens bijna alle reviews langer mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:27 schreef einschtein het volgende:
Ik zit zo te denken om een iPad 1 te kopen. 16GB. WiFi.
Die iPad2.. Nah, ik heb liever een beter scherm. Voor wat ik ga doen, heb ik die snelheid toch niet nodig. Kan ik net zo goed voor zo'n 120euro verschil een iPad 1 kopen, lijkt mij.
Ben er alleen nog niet uit of ik het wel of niet ga doen.
Die 3g versie is toch wel simlock vrij te koop toch? Ik zie daar boven vodafone en t-mobile staan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |