oh volgens mij was het een redelijk onscherpe fotoquote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou als je de foto een beetje goed bekijkt zie je dat dit zo'n ePad van plastic is. En daarbij las jij zo net ook over het woordje "merkloos" heen. Kennelijk is iedereen zo gretig dat ze van gekkigheid de advertentie zelf niet eens meer bekijken, te ernstig voor woorden. En btw ik heb deze kerel nog gemaild en hij mailde terug dat iedereen die dat ding van hem kocht tevreden is.
En daar is nu de iPad 2 voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Hyundai het volgende:
Jammer dat de iPad geen camera heeft, dat is best wel een domper.
Dus even gemiddeld berekend betaal je 2 jaar lang 31,50 per maand ( 24 * ¤ 31.5 = ¤ 756 ) en dan heb je een datalimiet van 2GB.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Hyundai het volgende:
Zoiets als dit: https://gsm.nl/bestellen/1:1766/nieuw/1:9715/742/
Dat is dus 756 - 380 = 376 euro voor je beperkte internet abbo, 15,50 ongeveer per maand voor internet. Vind ik ook vrij prijzig, als je de ipad kan kopen voor 380 euro en daarnaast een 10 euro abbo'tje op je telefoon kan hebben. Alhoewel er wel een verschil in snelheid in zal zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus even gemiddeld berekend betaal je 2 jaar lang 31,50 per maand ( 24 * ¤ 31.5 = ¤ 756 ) en dan heb je een datalimiet van 2GB.
Fucking dure shit.
Toch tof voor iemand die de hele tijd actief mee deed de iPhone te bashen omdat jij een o zo mooi Android toestel hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:35 schreef Hyundai het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit eraan te denken om een iPad 3G + WiFi te kopen, met een abonnement. Nu de iPad 2 uit is/gaat komen, gaat de prijs van die iPad '1' dan nog verder zakken ( ook met abonnementen ) ?
Of duurt dit een aantal maanden?
Volgens mij is Apple wel beter bezig qua tablets, op dit moment in ieder geval. Betekent overigens niet dat ik niks meer tegen de iPhone heb, want ik blijf dat maar een onding vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch tof voor iemand die de hele tijd actief mee deed de iPhone te bashen omdat jij een o zo mooi Android toestel hebt.
Verwacht niet te veel van de camera: http://www.technobuffalo.(...)amera-quality-video/quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Hyundai het volgende:
Zoiets als dit: https://gsm.nl/bestellen/1:1766/nieuw/1:9715/742/
Ookal is het offttopic, wil ik graag jouw onderbouwing voor dat (IMO onzin) statement weten. Heeft zeker te maken met de sandbox van Apple ofzo. Of dat je vriendjes je niet tof vinden als je eigenlijk toe geeft dat je het gewoon WEL een extreem goeie telefoon vind.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef Hyundai het volgende:
Betekent overigens niet dat ik niks meer tegen de iPhone heb, want ik blijf dat maar een onding vinden.
Hij zit nog in de ontkenningsfase, komt vanzelf wel goed zodra hij z'n iPad heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ookal is het offttopic, wil ik graag jouw onderbouwing voor dat (IMO onzin) statement weten. Heeft zeker te maken met de sandbox van Apple ofzo. Of dat je vriendjes je niet tof vinden als je eigenlijk toe geeft dat je het gewoon WEL een extreem goeie telefoon vind.
De iPhone werkt, net zoals de iPad, pijlsnel, heeft een schitterend display en een waanzinnig mooi design. Ben benieuwd hoe je die harde feiten gaat weerleggen.
Okee, duidelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef Hyundai het volgende:
Het is echt puur mijn mening. Ik heb een iPhone 4 naast de Galaxy gelegd, en op de een of andere manier vind ik Android gewoon fijner werken. Het OS vind ik gewoon prettiger, maar voor tablets lijkt Apple toch wel wat beter ( omdat je met android een nogal versplinterde markt hebt ).
en voor telefoons heb je geen versplinterde markt met Android, wou je zeggen? Dat lijkt me nog erger dan bij tablets, aangezien de ene foon op versie 2.2 draait, de andere op 2.1, nog een op 1.8, etc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef Hyundai het volgende:
Het is echt puur mijn mening. Ik heb een iPhone 4 naast de Galaxy gelegd, en op de een of andere manier vind ik Android gewoon fijner werken. Het OS vind ik gewoon prettiger, maar voor tablets lijkt Apple toch wel wat beter ( omdat je met android een nogal versplinterde markt hebt ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |