Ik denk dat laatste.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef misterDre het volgende:
Blijft de ipad1 ook beschikbaar of alleen tot de voorraad op is?
Voor waar ik m'n iPad voor gebruik, was een beter scherm het belangrijkste geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
He, dat valt me nou weer van je tegen.
Niet zo gek hoor. Op mijn Mac heb ik Flash ook al verwijderd. Ik ben ook blij dat de iPad maar 1 port heeft en geen SD-slot, HDMI en dergelijke. Extra is niet per se beter. Less = more.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:45 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Kijk, ik heb de iPad 1 ook en die vind ik echt geweldig. Ik mis Flash totaal niet. Maar dat je er blij mee bent dat je er iets niet mee kunt, dat is gewoon kul. Sorry dat ik het zeg, maar hoe kun je nou blij zijn met iets dat er niet is, als het toch niet in de weg zou zitten.
Jamaar, jamaar, die camera's, W_S!!!111!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Voor waar ik m'n iPad voor gebruik, was een beter scherm het belangrijkste geweest.
Weet je Roelz0r. Hoe vaak ga je nou echt Facetimen (of Skypen, name it)? En op Photobooth ben je denk ik na 2 sessies ook wel uitgekekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, die camera's, W_S!!!111!!!
Ik ga 'm wel halen, denk ik.
Als je hem net een week hebt breng je hem toch terug naar de winkel? Dan kun je even wachten op de iPad 2 of de iPad 1 goedkoper halen (of heb je hem niet nieuw gekocht?). Waarom haal je eigenlijk in godsnaam een iPad een week voor een event zoals vandaag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weet je Roelz0r. Hoe vaak ga je nou echt Facetimen (of Skypen, name it)? En op Photobooth ben je denk ik na 2 sessies ook wel uitgekekenMaar dat ben ik.
Ik vind het niet genoeg vooruitgang om mijn knip te trekken voor een iPad2.
Ik blijf iig minimaal tot de iPad3 trouw aan mijn 1. Ik heb hem dan ook maar net een weekSpeelt ook een kleine rol
Fingers crossed voor een Retina display in de iPad3
Wacht gewoon een week en bij iedereen is het doorgedrongen dat je ze nieuw voor 379 euro kunt kopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:46 schreef Apekoek het volgende:
Ik keek net ff op marktplaats, maar wat een domme varkens heb je daar bijzitten. IPad 16gb wifi voor 380 euro 2ehands! En nog steeds mensen die dat bieden
omdat ze denken een koopje te hebben! Ik wil namelijk ook ff een 2ehands ipad scoren omdat ik gewoon eentje voor ongeveer 250 euro wil hebben, maar lijkt
nog steeds onmogelijk.
Ja inderdaad, dat is inderdaad het beste wat je kan doen. Maar anderzijds wel hilarisch dat je mensen zelfs nog boven de nieuwprijs ziet bieden omdat ze zo godverdomme gretig zijn, en dan zichzelf bestelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wacht gewoon een week en bij iedereen is het doorgedrongen dat je ze nieuw voor 379 euro kunt kopen.
Je kunt me altijd een pm sturen met een voorstel. Maarja ik ben al wel op de hoogte van de prijsdalingquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef Chevalric het volgende:
Ik ga wel voor de iPad 2, ondanks dat ik al een iPad 1 heb. Ik heb waarschijnlijk al een koper, als we het eens kunnen worden over de prijs. Zo niet, dan zie ik dat Apekoek en ik eens moeten praten
Omdat ¤ = $ waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zou je ingewikkeld gaan doen en iPad in US bestellen als ie over 3 weken ook in NL is te krijgen??? http://goo.gl/zeF9d
@Boris moet blijkbaar weer ff interessant doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |