Roel, ik geef je er 1 euro voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eens kijken wat ik nog voor m'n 64GB+3G en keyboarddock krijg.
Nou, dat is iets wat me echt totáál niet boeit. Ik ben blij dat je er geen Flash op kunt bekijken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is nou de meer waarde? Je kan nog steeds geen flash bekijken:(
Hij valt mij ook echt heel erg tegen, en qua design vind ik het nou nie echt een vooruitgang. iPad 3 met retina wacht ik wel op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef stoeltafel het volgende:
Wat is nou de meer waarde? Je kan nog steeds geen flash bekijken:(
Flash is zo ontzettend 2001quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Hij valt mij ook echt heel erg tegen, en qua design vind ik het nou nie echt een vooruitgang. iPad 3 met retina wacht ik wel op.
Ja en tegen die tijd doen de eerste geruchten alweer de ronde over de iPad 4, met ingebouwde Fleshlight. Dan wil je daar weer op wachten, zo gaat dat maar door.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Hij valt mij ook echt heel erg tegen, en qua design vind ik het nou nie echt een vooruitgang. iPad 3 met retina wacht ik wel op.
Dat slaat nergens op want nu is er nog geen sprake van de ipad 3, ik vind dit weer een typische ipad 1,5 , de ipad 3 zal waarschijnlijk als ipad 2 gaan fungeren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja en tegen die tijd doen de eerste geruchten alweer de ronde over de iPad 4, met ingebouwde Fleshlight. Dan wil je daar weer op wachten, zo gaat dat maar door.
Kijk, ik heb de iPad 1 ook en die vind ik echt geweldig. Ik mis Flash totaal niet. Maar dat je er blij mee bent dat je er iets niet mee kunt, dat is gewoon kul. Sorry dat ik het zeg, maar hoe kun je nou blij zijn met iets dat er niet is, als het toch niet in de weg zou zitten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, dat is iets wat me echt totáál niet boeit. Ik ben blij dat je er geen Flash op kunt bekijken.
Dit is een prima opvolger. Al die geruchten van de laatste weken waren gewoon te gek voor woorden. Retina, USB, SD, ThunderBolt. Allemaal nergens op gebaseerd. Maar mensen gaan er wel hun hoop op afstemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:43 schreef Jackson5 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op want nu is er nog geen sprake van de ipad 3, ik vind dit weer een typische ipad 1,5 , de ipad 3 zal waarschijnlijk als ipad 2 gaan fungeren.
Dat dus. Mijn iPad is snel zat voor de dingen waar ik hem voor gebruik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:45 schreef detulp050 het volgende:
.Maar ik ga mijn iPad niet inruilen, ik zie geen verbeteringen die me geld waard zijn
Ik zou een iPad 2 kopen als hij hetzelfde design als de iPad 1 had, maar dan met een hogere resolutie scherm. En de buitenkant vind ik lelijker geworden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is een prima opvolger. Al die geruchten van de laatste weken waren gewoon te gek voor woorden. Retina, USB, SD, ThunderBolt. Allemaal nergens op gebaseerd. Maar mensen gaan er wel hun hoop op afstemmen.
He, dat valt me nou weer van je tegen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed, ik houd het nog wel even uit met iPad 1 tot iPad 3 er is.
Donequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef Fogel het volgende:
De prijzen in de OP moeten inderdaad aangepast worden.
Die met wifi zijn allemaal 120¤ goedkoper geworden en die met 3g 100¤.
Ik denk dat laatste.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef misterDre het volgende:
Blijft de ipad1 ook beschikbaar of alleen tot de voorraad op is?
Voor waar ik m'n iPad voor gebruik, was een beter scherm het belangrijkste geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
He, dat valt me nou weer van je tegen.
Niet zo gek hoor. Op mijn Mac heb ik Flash ook al verwijderd. Ik ben ook blij dat de iPad maar 1 port heeft en geen SD-slot, HDMI en dergelijke. Extra is niet per se beter. Less = more.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:45 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Kijk, ik heb de iPad 1 ook en die vind ik echt geweldig. Ik mis Flash totaal niet. Maar dat je er blij mee bent dat je er iets niet mee kunt, dat is gewoon kul. Sorry dat ik het zeg, maar hoe kun je nou blij zijn met iets dat er niet is, als het toch niet in de weg zou zitten.
Jamaar, jamaar, die camera's, W_S!!!111!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Voor waar ik m'n iPad voor gebruik, was een beter scherm het belangrijkste geweest.
Weet je Roelz0r. Hoe vaak ga je nou echt Facetimen (of Skypen, name it)? En op Photobooth ben je denk ik na 2 sessies ook wel uitgekekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, die camera's, W_S!!!111!!!
Ik ga 'm wel halen, denk ik.
Als je hem net een week hebt breng je hem toch terug naar de winkel? Dan kun je even wachten op de iPad 2 of de iPad 1 goedkoper halen (of heb je hem niet nieuw gekocht?). Waarom haal je eigenlijk in godsnaam een iPad een week voor een event zoals vandaag?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Weet je Roelz0r. Hoe vaak ga je nou echt Facetimen (of Skypen, name it)? En op Photobooth ben je denk ik na 2 sessies ook wel uitgekekenMaar dat ben ik.
Ik vind het niet genoeg vooruitgang om mijn knip te trekken voor een iPad2.
Ik blijf iig minimaal tot de iPad3 trouw aan mijn 1. Ik heb hem dan ook maar net een weekSpeelt ook een kleine rol
Fingers crossed voor een Retina display in de iPad3
Wacht gewoon een week en bij iedereen is het doorgedrongen dat je ze nieuw voor 379 euro kunt kopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:46 schreef Apekoek het volgende:
Ik keek net ff op marktplaats, maar wat een domme varkens heb je daar bijzitten. IPad 16gb wifi voor 380 euro 2ehands! En nog steeds mensen die dat bieden
omdat ze denken een koopje te hebben! Ik wil namelijk ook ff een 2ehands ipad scoren omdat ik gewoon eentje voor ongeveer 250 euro wil hebben, maar lijkt
nog steeds onmogelijk.
Ja inderdaad, dat is inderdaad het beste wat je kan doen. Maar anderzijds wel hilarisch dat je mensen zelfs nog boven de nieuwprijs ziet bieden omdat ze zo godverdomme gretig zijn, en dan zichzelf bestelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wacht gewoon een week en bij iedereen is het doorgedrongen dat je ze nieuw voor 379 euro kunt kopen.
Je kunt me altijd een pm sturen met een voorstel. Maarja ik ben al wel op de hoogte van de prijsdalingquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:32 schreef Chevalric het volgende:
Ik ga wel voor de iPad 2, ondanks dat ik al een iPad 1 heb. Ik heb waarschijnlijk al een koper, als we het eens kunnen worden over de prijs. Zo niet, dan zie ik dat Apekoek en ik eens moeten praten
Omdat ¤ = $ waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom zou je ingewikkeld gaan doen en iPad in US bestellen als ie over 3 weken ook in NL is te krijgen??? http://goo.gl/zeF9d
@Boris moet blijkbaar weer ff interessant doen.
Nee, in dit topic nog nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is er al in dit topic gemeld dat hij vanaf 25 maart in Nederland verkrijgbaar is?
Klopt, maar er zijn ook mensen die daar op vakantie gaan. Dan scheelt het wel watquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met taxes en verzendkosten erbij is dat eventuele voordeel snel verdampt...
Als je voor het goedkoopste model gaat, is dat het handigste iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:24 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn ook mensen die daar op vakantie gaan. Dan scheelt het wel wat
En waarom zou het voor een duurder model onhandig zijn?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je voor het goedkoopste model gaat, is dat het handigste idd.
Omdat je dat (officieel) wel bij de douane moet aangeven. Goedkoopste model valt toch nog net onder de vrijgestelde invoerbedrag..?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
En waarom zou het voor een duurder model onhandig zijn?
Ah OK, inderdaad. Ik woon niet in de EU, dus ik heb daar geen last vanquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Omdat je dat (officieel) wel bij de douane moet aangeven. Goedkoopste model valt toch nog net onder de vrijgestelde invoerbedrag..?
quote:Reist u Nederland in vanuit een niet-EU-land (een land dat geen lid is van de Europese Unie)? Dan mag u de volgende goederen meenemen zonder belastingen te betalen:
* uw gebruikelijke normale reizigersbagage
* een beperkte hoeveelheid alcoholhoudende drank en sigaretten (bijvoorbeeld 1 liter gedistilleerde drank en 200 sigaretten)
* andere goederen met een waarde van maximaal ¤ 430
* het vervoermiddel waarmee u reist (op een enkel geval na)
Afhankelijk van sales tax zit iig de goedkoopste uitvoering daar dus wel onderquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah OK, inderdaad. Ik woon niet in de EU, dus ik heb daar geen last van
Volgende Douane.nl:
[..]
Even rustig een maandje of 2 in de gaten houden wat de 16GB 3g+Wifi's doen danquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:07 schreef Apekoek het volgende:
Ah ik zie net dat de eerste 16Gb wifi's al voor 250 te koop worden aangeboden (marktplaats/2ehands), gaat de goede kant op.
Een collega van me heeft een 3g uit de VS en heeft daar geen problemen mee.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:47 schreef Cortax het volgende:
Zijn die 3G dingen ook mee te nemen uit Amerika ivm AT&T en Verizon gedoe?
Gewoon doen. $499 is met de huidige koers ¤360, er komt nog wel iets van 8% salestax bij, dus uiteindelijk zit je rond de ¤390. Nog steeds erg goedkoop. En garantie is gewoon wereldwijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Vanaf 11 maart in Amerika uit toch? Ik kom precies 11 maart in Amerika aan
Het is wel verleidelijk om er een mee te nemen, ik heb geen ipad nog en hij is daar natuurlijk wel een stuk goedkoper
Zodra de winkels door hun ipad1 voorraad zijn, zullen de marktplaatsiPads weer omhoog komen hoor. Niet te lang wachten dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Even rustig een maandje of 2 in de gaten houden wat de 16GB 3g+Wifi's doen dan
Dat vraag ik mij dus ook af, want dan kan er weer schaarste ontstaan aan het oudere betaalbare model.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Zodra de winkels door hun ipad1 voorraad zijn, zullen de marktplaatsiPads weer omhoog komen hoor. Niet te lang wachten dus.
Jaaaa maar ik heb net een appartement gekocht dus ik mag eigenlijk niet zoveel winkelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon doen. $499 is met de huidige koers ¤360, er komt nog wel iets van 8% salestax bij, dus uiteindelijk zit je rond de ¤390. Nog steeds erg goedkoop. En garantie is gewoon wereldwijd.
Dat was een beta.quote:
quote:Get your apps ready today with iOS 4.3 GM seed and SDK GM seed now available from the iOS Dev Center. Be sure to update your iPad apps so they take advantage of iPad 2 features including the powerful Apple A5 chip, built-in front and rear cameras, and gyroscope. Update, test, and submit your apps now so they can be ready when iOS 4.3 arrives to millions of users.
is ie nu ook daadwerkelijk al verlaagd, of gebeurt dat ook pas over 3 weken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Jackson5 het volgende:
Mensen die niet weten dat de iPad in prijs is verlaagdiPad 16GB Wifi verkocht voor 300
Ipad 2 voor 200 euro
Is nu al verlaagd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
is ie nu ook daadwerkelijk al verlaagd, of gebeurt dat ook pas over 3 weken?
op de ipad zijn spellen over het algemeen kleiner dan 100 MB nogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef athlonkmf het volgende:
Een beetje spel is tegenwoordig honderden MB's, en als je ook een collectie stripboeken en tijdschriften heb... Het kan snel gaan.
Ik heb een paar apps die ongeveer 1 GB zijn. Dat schiet al lekker opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:05 schreef Misan het volgende:
Waarom zou iemand die geen muziek luistert op zijn iPad meer dan 16GB in dat apparaat willen? Voor alleen gebruik van Apps en een beetje internetten lijkt het me meer dan voldoende
ik heb 'r twee op mijn iphone van 16GB staan, maar verder houdt het vrijwel opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb een paar apps die ongeveer 1 GB zijn. Dat schiet al lekker op
Dit dus. Ongelooflijk al die mensen die dachten dat Apple dat echt allemaal in 1 update zou gaan proppen. Kijk naar alle updates van de diverse iDevices die er zijn geweest dan is deze echt compleet logisch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is een prima opvolger. Al die geruchten van de laatste weken waren gewoon te gek voor woorden. Retina, USB, SD, ThunderBolt. Allemaal nergens op gebaseerd. Maar mensen gaan er wel hun hoop op afstemmen.
Ik heb héél veel apps erop staan. Van de 64GB nog ongeveer 2GB vrij.. Maar goed, ik heb de ruimte, dus dan benut je die ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:56 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb 'r twee op mijn iphone van 16GB staan, maar verder houdt het vrijwel op
En hoeveel van die heel veel apps heb je na installatie eigenlijk nooit meer gebruikt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb héél veel apps erop staan. Van de 64GB nog ongeveer 2GB vrij.. Maar goed, ik heb de ruimte, dus dan benut je die ook.
Ow, zeker wel een gedeelte daarvan jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef Tokus het volgende:
[..]
En hoeveel van die heel veel apps heb je na installatie eigenlijk nooit meer gebruikt?
Heb je met iMovie hè?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ze doen wel echt steeds hetzelfde trucje he bij die video's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |