de vraag blijft: bij telefoons geldt dat toch nog veel erger? Daar heeft al helemaal elke telefoon een andere resolutie, andere hardware, andere schil over de software omheen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef Hyundai het volgende:
Nouja, voor telefoons vind ik het wel prettig, voor ieder wat wils. Maar android is nu nog niet geschikt voor tablets, en daarom is het juist extra vervelend dat niet elk type dezelfde resolutie heeft bijvoorbeeld.
?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede gratis app voor de ipad 1 om foto albums te maken.
nu staan namelijk nog alle foto's bij elkaar op 1 plek het moet toch kunnen om de foto's die bij elkaar horen in 1 map te stoppen?
Ik heb voor Android op een smartphone geen last van resolutieproblemen. Bij tablets is dat wel zo, want het OS is nog niet geschikt en de tablets hebben een andere resolutie. Bij smartphones is dat minder, want daar is een geschikt OS voor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
de vraag blijft: bij telefoons geldt dat toch nog veel erger? Daar heeft al helemaal elke telefoon een andere resolutie, andere hardware, andere schil over de software omheen.
"voor ieder wat wils" gaat dan toch ook op voor tablets?
Wacht even totdat je de 2 een keer kunt proberen. Kun je ze naast elkaar zien en dan beslissen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ik heb even advies nodig van de kenners
Na een tijdje te hebben geklooid met een iPad van een vriend ben ik tot de conclusie gekomen dat ik er ook eentje wil, tof ding enzo.
Maar wat is nu wijsheid, profiteren van de lage prijs en een eerste generatie scoren of een tweede generatie. Ik ga hem absoluut niet voor facetime enzo gebruiken, dus de camera is voor mij geen toegevoegde waarde. Lees wel dat de 2 sneller is maar ga ik dat als nieuwe gebruiker merken?
Kortom ik zoek ff pro's en con's van de kenners
Tis heel simpel eigenlijk:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ik heb even advies nodig van de kenners
Na een tijdje te hebben geklooid met een iPad van een vriend ben ik tot de conclusie gekomen dat ik er ook eentje wil, tof ding enzo.
Maar wat is nu wijsheid, profiteren van de lage prijs en een eerste generatie scoren of een tweede generatie. Ik ga hem absoluut niet voor facetime enzo gebruiken, dus de camera is voor mij geen toegevoegde waarde. Lees wel dat de 2 sneller is maar ga ik dat als nieuwe gebruiker merken?
Kortom ik zoek ff pro's en con's van de kenners
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:10 schreef rubje het volgende:
[..]
Tis heel simpel eigenlijk:![]()
Ga gewoon voor de iPad 1.0 die ook nog gigantisch in prijs zijn gezakt gezien de release van iPad 2.0. Updaten + Jailbreak die handel naar 4.2.1 ( niet OS 4.3+) en installer vervolgens lekker (gratis) pages/keynote erop en andere apps die je wilt hebben.![]()
![]()
Je zal zelf merken dat je steeds meer met je iPad gaat werken en rondlopen voor de standaard dingen zoals tekstverwerking/mail versturing en aantekenen maken,foto's/films bekijken.![]()
Het verhaal dat je lekker foto's etc kan bewerken op je iPad klinkt allemaal leuk en aardig maar in de praktijk valt dit vies tegen gezien het gemak waarmee de meesten van ons gewend zijn om te werken met een toetsenbord en een muis je op de iPad niet hebt omdat je daar inprincipe met je vingers moet werken.![]()
Eigenlijk is het beste advies op dit gebied; doe alles wat je wilt bewerken zoals foto's, films,clips,mp3's,presentaties,briefopstelling/rapporten etc op je gewone computer en zet als alles klaar is alles over naar je iPad met evt een extra backup via Dropbox mocht je teveel documenten hebben die niet meer op je iPad passen maar die je wel evt wilt kunnen benaderen in geval van nood.![]()
succes.
En zware koffers, het in moeten ruimen van ruimte in je kasten etc. Nee dank u. Ik ben geen leggard. Bovendien hou ik van gadgets en niet van veel spullen. Compact en licht reizen/leven is 1 van mijn principes. Ik heb nog een paar boeken die dienst doen als bedpoot.quote:Op maandag 21 maart 2011 05:21 schreef editoor het volgende:
@Seven: Ik zou het houden bij het lezen van boeken.
voordelen:
Veel rustgevender
geen accu
goedkoop
Kijk, die was ik nog vergeten.quote:Op maandag 21 maart 2011 05:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar boeken die dienst doen als bedpoot.
Die kans zit er bij mij ook dik inquote:Op maandag 21 maart 2011 09:40 schreef Miriampje het volgende:
Ik kom niet aan lezen toe op mijn iPad doordat ik eerst eventjes internet afspeur en eventjes spelletjes speel.
En dan ben ik alweer te moe om mijn boek te gaan lezen
De Nook heeft een 6 inch scherm, vind het zelf wel heel prettig lezen, mooie eReader ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:21 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, vanaf hoeveel inch is het prettig lezen? Want 10 inch kost je gelijk 500 euro of zo.
249 dollar. Dan kan ik volgens mij ook al iPad 1 krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:23 schreef Brici het volgende:
[..]
De Nook heeft een 6 inch scherm, vind het zelf wel heel prettig lezen, mooie eReader ook.
$379.00 voor 9,7", is ca 270¤.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:21 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, vanaf hoeveel inch is het prettig lezen? Want 10 inch kost je gelijk 500 euro of zo. iPad heeft bijna 10 inch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |