oh volgens mij was het een redelijk onscherpe fotoquote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nou als je de foto een beetje goed bekijkt zie je dat dit zo'n ePad van plastic is. En daarbij las jij zo net ook over het woordje "merkloos" heen. Kennelijk is iedereen zo gretig dat ze van gekkigheid de advertentie zelf niet eens meer bekijken, te ernstig voor woorden. En btw ik heb deze kerel nog gemaild en hij mailde terug dat iedereen die dat ding van hem kocht tevreden is.
En daar is nu de iPad 2 voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Hyundai het volgende:
Jammer dat de iPad geen camera heeft, dat is best wel een domper.
Dus even gemiddeld berekend betaal je 2 jaar lang 31,50 per maand ( 24 * ¤ 31.5 = ¤ 756 ) en dan heb je een datalimiet van 2GB.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Hyundai het volgende:
Zoiets als dit: https://gsm.nl/bestellen/1:1766/nieuw/1:9715/742/
Dat is dus 756 - 380 = 376 euro voor je beperkte internet abbo, 15,50 ongeveer per maand voor internet. Vind ik ook vrij prijzig, als je de ipad kan kopen voor 380 euro en daarnaast een 10 euro abbo'tje op je telefoon kan hebben. Alhoewel er wel een verschil in snelheid in zal zitten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dus even gemiddeld berekend betaal je 2 jaar lang 31,50 per maand ( 24 * ¤ 31.5 = ¤ 756 ) en dan heb je een datalimiet van 2GB.
Fucking dure shit.
Toch tof voor iemand die de hele tijd actief mee deed de iPhone te bashen omdat jij een o zo mooi Android toestel hebt.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:35 schreef Hyundai het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit eraan te denken om een iPad 3G + WiFi te kopen, met een abonnement. Nu de iPad 2 uit is/gaat komen, gaat de prijs van die iPad '1' dan nog verder zakken ( ook met abonnementen ) ?
Of duurt dit een aantal maanden?
Volgens mij is Apple wel beter bezig qua tablets, op dit moment in ieder geval. Betekent overigens niet dat ik niks meer tegen de iPhone heb, want ik blijf dat maar een onding vinden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 11:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch tof voor iemand die de hele tijd actief mee deed de iPhone te bashen omdat jij een o zo mooi Android toestel hebt.
Verwacht niet te veel van de camera: http://www.technobuffalo.(...)amera-quality-video/quote:Op donderdag 17 maart 2011 10:19 schreef Hyundai het volgende:
Zoiets als dit: https://gsm.nl/bestellen/1:1766/nieuw/1:9715/742/
Ookal is het offttopic, wil ik graag jouw onderbouwing voor dat (IMO onzin) statement weten. Heeft zeker te maken met de sandbox van Apple ofzo. Of dat je vriendjes je niet tof vinden als je eigenlijk toe geeft dat je het gewoon WEL een extreem goeie telefoon vind.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:33 schreef Hyundai het volgende:
Betekent overigens niet dat ik niks meer tegen de iPhone heb, want ik blijf dat maar een onding vinden.
Hij zit nog in de ontkenningsfase, komt vanzelf wel goed zodra hij z'n iPad heeft.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ookal is het offttopic, wil ik graag jouw onderbouwing voor dat (IMO onzin) statement weten. Heeft zeker te maken met de sandbox van Apple ofzo. Of dat je vriendjes je niet tof vinden als je eigenlijk toe geeft dat je het gewoon WEL een extreem goeie telefoon vind.
De iPhone werkt, net zoals de iPad, pijlsnel, heeft een schitterend display en een waanzinnig mooi design. Ben benieuwd hoe je die harde feiten gaat weerleggen.
Okee, duidelijk.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef Hyundai het volgende:
Het is echt puur mijn mening. Ik heb een iPhone 4 naast de Galaxy gelegd, en op de een of andere manier vind ik Android gewoon fijner werken. Het OS vind ik gewoon prettiger, maar voor tablets lijkt Apple toch wel wat beter ( omdat je met android een nogal versplinterde markt hebt ).
en voor telefoons heb je geen versplinterde markt met Android, wou je zeggen? Dat lijkt me nog erger dan bij tablets, aangezien de ene foon op versie 2.2 draait, de andere op 2.1, nog een op 1.8, etc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef Hyundai het volgende:
Het is echt puur mijn mening. Ik heb een iPhone 4 naast de Galaxy gelegd, en op de een of andere manier vind ik Android gewoon fijner werken. Het OS vind ik gewoon prettiger, maar voor tablets lijkt Apple toch wel wat beter ( omdat je met android een nogal versplinterde markt hebt ).
de vraag blijft: bij telefoons geldt dat toch nog veel erger? Daar heeft al helemaal elke telefoon een andere resolutie, andere hardware, andere schil over de software omheen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 20:15 schreef Hyundai het volgende:
Nouja, voor telefoons vind ik het wel prettig, voor ieder wat wils. Maar android is nu nog niet geschikt voor tablets, en daarom is het juist extra vervelend dat niet elk type dezelfde resolutie heeft bijvoorbeeld.
?quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede gratis app voor de ipad 1 om foto albums te maken.
nu staan namelijk nog alle foto's bij elkaar op 1 plek het moet toch kunnen om de foto's die bij elkaar horen in 1 map te stoppen?
Ik heb voor Android op een smartphone geen last van resolutieproblemen. Bij tablets is dat wel zo, want het OS is nog niet geschikt en de tablets hebben een andere resolutie. Bij smartphones is dat minder, want daar is een geschikt OS voor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:05 schreef Tokus het volgende:
[..]
de vraag blijft: bij telefoons geldt dat toch nog veel erger? Daar heeft al helemaal elke telefoon een andere resolutie, andere hardware, andere schil over de software omheen.
"voor ieder wat wils" gaat dan toch ook op voor tablets?
Wacht even totdat je de 2 een keer kunt proberen. Kun je ze naast elkaar zien en dan beslissen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ik heb even advies nodig van de kenners
Na een tijdje te hebben geklooid met een iPad van een vriend ben ik tot de conclusie gekomen dat ik er ook eentje wil, tof ding enzo.
Maar wat is nu wijsheid, profiteren van de lage prijs en een eerste generatie scoren of een tweede generatie. Ik ga hem absoluut niet voor facetime enzo gebruiken, dus de camera is voor mij geen toegevoegde waarde. Lees wel dat de 2 sneller is maar ga ik dat als nieuwe gebruiker merken?
Kortom ik zoek ff pro's en con's van de kenners
Tis heel simpel eigenlijk:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Klonk het volgende:
Hoi
Ik heb even advies nodig van de kenners
Na een tijdje te hebben geklooid met een iPad van een vriend ben ik tot de conclusie gekomen dat ik er ook eentje wil, tof ding enzo.
Maar wat is nu wijsheid, profiteren van de lage prijs en een eerste generatie scoren of een tweede generatie. Ik ga hem absoluut niet voor facetime enzo gebruiken, dus de camera is voor mij geen toegevoegde waarde. Lees wel dat de 2 sneller is maar ga ik dat als nieuwe gebruiker merken?
Kortom ik zoek ff pro's en con's van de kenners
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:10 schreef rubje het volgende:
[..]
Tis heel simpel eigenlijk:![]()
Ga gewoon voor de iPad 1.0 die ook nog gigantisch in prijs zijn gezakt gezien de release van iPad 2.0. Updaten + Jailbreak die handel naar 4.2.1 ( niet OS 4.3+) en installer vervolgens lekker (gratis) pages/keynote erop en andere apps die je wilt hebben.![]()
![]()
Je zal zelf merken dat je steeds meer met je iPad gaat werken en rondlopen voor de standaard dingen zoals tekstverwerking/mail versturing en aantekenen maken,foto's/films bekijken.![]()
Het verhaal dat je lekker foto's etc kan bewerken op je iPad klinkt allemaal leuk en aardig maar in de praktijk valt dit vies tegen gezien het gemak waarmee de meesten van ons gewend zijn om te werken met een toetsenbord en een muis je op de iPad niet hebt omdat je daar inprincipe met je vingers moet werken.![]()
Eigenlijk is het beste advies op dit gebied; doe alles wat je wilt bewerken zoals foto's, films,clips,mp3's,presentaties,briefopstelling/rapporten etc op je gewone computer en zet als alles klaar is alles over naar je iPad met evt een extra backup via Dropbox mocht je teveel documenten hebben die niet meer op je iPad passen maar die je wel evt wilt kunnen benaderen in geval van nood.![]()
succes.
En zware koffers, het in moeten ruimen van ruimte in je kasten etc. Nee dank u. Ik ben geen leggard. Bovendien hou ik van gadgets en niet van veel spullen. Compact en licht reizen/leven is 1 van mijn principes. Ik heb nog een paar boeken die dienst doen als bedpoot.quote:Op maandag 21 maart 2011 05:21 schreef editoor het volgende:
@Seven: Ik zou het houden bij het lezen van boeken.
voordelen:
Veel rustgevender
geen accu
goedkoop
Kijk, die was ik nog vergeten.quote:Op maandag 21 maart 2011 05:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar boeken die dienst doen als bedpoot.
Die kans zit er bij mij ook dik inquote:Op maandag 21 maart 2011 09:40 schreef Miriampje het volgende:
Ik kom niet aan lezen toe op mijn iPad doordat ik eerst eventjes internet afspeur en eventjes spelletjes speel.
En dan ben ik alweer te moe om mijn boek te gaan lezen
De Nook heeft een 6 inch scherm, vind het zelf wel heel prettig lezen, mooie eReader ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:21 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, vanaf hoeveel inch is het prettig lezen? Want 10 inch kost je gelijk 500 euro of zo.
249 dollar. Dan kan ik volgens mij ook al iPad 1 krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:23 schreef Brici het volgende:
[..]
De Nook heeft een 6 inch scherm, vind het zelf wel heel prettig lezen, mooie eReader ook.
$379.00 voor 9,7", is ca 270¤.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:21 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, vanaf hoeveel inch is het prettig lezen? Want 10 inch kost je gelijk 500 euro of zo. iPad heeft bijna 10 inch.
Je hebt je geld opgemaakt aan andere gadgets en/of kleding?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben terug uit amerika zonder ipad, geen idee hoe ik me heb kunnen inhouden
Welkom terugquote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben terug uit amerika zonder ipad, geen idee hoe ik me heb kunnen inhouden
Heb ik ook nog aan gedacht, maar ze waren helaas ook nog eens nergens op voorraad toen ik er wasquote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik had er gewoon 1 meegenomen, al was het maar om hier te verkopen.
Succes bij de douanequote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Fogel het volgende:
Op mijn voorlopige "te kopen" lijst voor mijn reis naar de VS staan:
iPad2 3g 32gb
Slingbox
Apple Airport
Komt vast nog wel meer bij
Jammerquote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Heb ik ook nog aan gedacht, maar ze waren helaas ook nog eens nergens op voorraad toen ik er was.
Ik heb nog wel een AppleTV gekocht
Dat dus!quote:
ja jij ookquote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Welkom terugik heb er ook uiteindelijk niet 1 meegenomen
ik blijf toch mn iPad1
nog gebruiken
Ik woon niet in de EU en heb een ruimere quotaquote:
wat een einde van dat berichtquote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Internationale lancering iPad 2 niet in gevaar, aldus Apple
Mooi.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat dus!
Mijn koffer moest vanochtend ook open door de douane heen, die man moest lachen om de hoeveelheid peanutbutter m&m's en pretzel m&ms ik mee had
Heb je ook navraag gedaan of ze op voorraad waren? Ik ben in 3 verschillende apple store's geweest ze hadden de iPad2 wel op display maar niet op voorraad.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat een einde van dat berichtin elke apple store was de iPad 2 nog gewoon te koop en ik heb geen rij gezien!
ik heb bij 2 winkels er over gepraat dat ik twijfelde om er een te kopen en ze gaven allebei niet aan dat hij uitverkocht was, neem aan dat als hij uitverkocht was dat ze toch wel iets gezegd hadden! In Santa Barbara waren ze iig zeker weten nog te koop. Maar ook die rijen voor de winkels heb ik niet gezien hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:55 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Heb je ook navraag gedaan of ze op voorraad waren? Ik ben in 3 verschillende apple store's geweest ze hadden de iPad2 wel op display maar niet op voorraad.
Ooh? dat had ik eerder moeten weten...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb bij 2 winkels er over gepraat dat ik twijfelde om er een te kopen en ze gaven allebei niet aan dat hij uitverkocht was, neem aan dat als hij uitverkocht was dat ze toch wel iets gezegd hadden! In Santa Barbara waren ze iig zeker weten nog te koop. Maar ook die rijen voor de winkels heb ik niet gezien hoor
v.a.$399quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef Seven. het volgende:
OK, iemand nu een idee wat iPad 1 tegenwoordig kost in de VS?
Best geinig, maar noooooooo way dat ik lijm op mijn iPad ga smeren. Ik hoop er -ooit- nog eens een mooi bedragje voor terug te krijgenquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:25 schreef Fogel het volgende:
Als iemand een smartcover op zijn/haar ipad1 wil, het kan (met een beetje lijm en 4 magneten)!
Ik vind de smartcover wel mooi gemaakt, je kunt er aardig wat mee, maar ik vind het niet handig dat de achterkant van de iPad nog steeds krassen krijgt zo. Ik heb het liefst altijd alles bedekt als hij in een tas zit, hou spullen het liefst zo krasvrij mogelijkquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:26 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind die smartcover juist helemaal niet zo mooi, alleen dat de iPad automatisch aan gaat als je hem van het beeldscherm haalt vind ik tof.
Wat een krasse knar!quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een heldquote:
Mijnheer Strubbe is een iPad held!quote:
En bij AT&T zijn de 3G-modellen nog eens $100 goedkoper dan de prijzen daar, en zelfs $200 voor de 64 GB variant: http://www.att.com/shop/wireless/devices/ipad.jspquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:52 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
v.a.$399
Klik
Ze hebben de 16 gig niet meer, maar de 32gb is nu dus $499 ipv $599
Jezus! +\- ¤450 voor 64gb wifi + 3gquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En bij AT&T zijn de 3G-modellen nog eens $100 goedkoper dan de prijzen daar, en zelfs $200 voor de 64 GB variant: http://www.att.com/shop/wireless/devices/ipad.jsp
plus een AT&T Abbo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:04 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Jezus! +\- ¤450 voor 64gb wifi + 3g
Ik ga toch voor de 2 though.
WallpapersHD, NU.nl app, iBooksquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef Moron het volgende:
Niemand die mij een musthave app kan aanraden? Heb al games genoeg gezien..
Flipboard, Starwalk, Read It Later, Dropbox, WeatherProHD, TED, Google Earth, Epicurious, BBC GoodFood, FlightRadar24...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef Moron het volgende:
Doen! Ik zat met het zelfde dillemma, ik heb er 1 aangeschaft en ik ben er dolgelukkig mee. 16GB WIFI model. En voor 379 pleuro is het helemaal te gekquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:27 schreef einschtein het volgende:
Ik zit zo te denken om een iPad 1 te kopen. 16GB. WiFi.
Die iPad2.. Nah, ik heb liever een beter scherm. Voor wat ik ga doen, heb ik die snelheid toch niet nodig. Kan ik net zo goed voor zo'n 120euro verschil een iPad 1 kopen, lijkt mij.
Ben er alleen nog niet uit of ik het wel of niet ga doen.
- KABLAM. Ninja edit -quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef Moron het volgende:
Persoonlijk zou ik in jouw geval voor de iPad 2 gaan. Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat de iPad 3 een quad core processor ofzo krijgt, maar die dual core en extra RAM lijkt me wel fijn. Het enige wat ik nu eigenlijk mis op de ipad 1 is extra RAM. Maar van de zomer komt iOS 5, en het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat deze zeker gebruik gaat maken van de dual core processor in de iPad 2 en dadelijk iPhone 5. En dat het 1/6e lichter is dan de eerste generatie iPad lijkt me ook wel fijn. Daarnaast gaat de batterij volgens bijna alle reviews langer mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:27 schreef einschtein het volgende:
Ik zit zo te denken om een iPad 1 te kopen. 16GB. WiFi.
Die iPad2.. Nah, ik heb liever een beter scherm. Voor wat ik ga doen, heb ik die snelheid toch niet nodig. Kan ik net zo goed voor zo'n 120euro verschil een iPad 1 kopen, lijkt mij.
Ben er alleen nog niet uit of ik het wel of niet ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |