Je hebt je geld opgemaakt aan andere gadgets en/of kleding?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben terug uit amerika zonder ipad, geen idee hoe ik me heb kunnen inhouden
Welkom terugquote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben terug uit amerika zonder ipad, geen idee hoe ik me heb kunnen inhouden
Heb ik ook nog aan gedacht, maar ze waren helaas ook nog eens nergens op voorraad toen ik er wasquote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik had er gewoon 1 meegenomen, al was het maar om hier te verkopen.
Succes bij de douanequote:Op maandag 21 maart 2011 15:45 schreef Fogel het volgende:
Op mijn voorlopige "te kopen" lijst voor mijn reis naar de VS staan:
iPad2 3g 32gb
Slingbox
Apple Airport
Komt vast nog wel meer bij
Jammerquote:Op maandag 21 maart 2011 15:46 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Heb ik ook nog aan gedacht, maar ze waren helaas ook nog eens nergens op voorraad toen ik er was.
Ik heb nog wel een AppleTV gekocht
Dat dus!quote:
ja jij ookquote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Welkom terugik heb er ook uiteindelijk niet 1 meegenomen
ik blijf toch mn iPad1
nog gebruiken
Ik woon niet in de EU en heb een ruimere quotaquote:
wat een einde van dat berichtquote:Op maandag 21 maart 2011 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Internationale lancering iPad 2 niet in gevaar, aldus Apple
Mooi.
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat dus!
Mijn koffer moest vanochtend ook open door de douane heen, die man moest lachen om de hoeveelheid peanutbutter m&m's en pretzel m&ms ik mee had
Heb je ook navraag gedaan of ze op voorraad waren? Ik ben in 3 verschillende apple store's geweest ze hadden de iPad2 wel op display maar niet op voorraad.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat een einde van dat berichtin elke apple store was de iPad 2 nog gewoon te koop en ik heb geen rij gezien!
ik heb bij 2 winkels er over gepraat dat ik twijfelde om er een te kopen en ze gaven allebei niet aan dat hij uitverkocht was, neem aan dat als hij uitverkocht was dat ze toch wel iets gezegd hadden! In Santa Barbara waren ze iig zeker weten nog te koop. Maar ook die rijen voor de winkels heb ik niet gezien hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:55 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Heb je ook navraag gedaan of ze op voorraad waren? Ik ben in 3 verschillende apple store's geweest ze hadden de iPad2 wel op display maar niet op voorraad.
Ooh? dat had ik eerder moeten weten...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb bij 2 winkels er over gepraat dat ik twijfelde om er een te kopen en ze gaven allebei niet aan dat hij uitverkocht was, neem aan dat als hij uitverkocht was dat ze toch wel iets gezegd hadden! In Santa Barbara waren ze iig zeker weten nog te koop. Maar ook die rijen voor de winkels heb ik niet gezien hoor
v.a.$399quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef Seven. het volgende:
OK, iemand nu een idee wat iPad 1 tegenwoordig kost in de VS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |