Lijkt mij wel als je de prijzen vergelijkt op marktplaatsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef Apekoek het volgende:
Kan een ipad 16gb 3G van een familielid overnemen voor 250 euro, goede deal?
Nieuwe software komt (als het goed is) ook uit voor de eerste iPad. Het enige wat je gaat merken is dat apps iets sneller opstarten met wat jij ermee wilt. Ik zou dus voor een iPad 1 gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:30 schreef eriksd het volgende:
Ik zit dus te dubben. Ik wil een Ipad. Te gebruiken om PDF'jes te lezen, muziek te luisteren en soms een videotje. Nu heb ik gewacht op de nieuwe Ipad. Het moment is bijna daar, maar nu vroeg ik mij af;
- Camera's heb ik niet nodig
- Dunner en lichter is ook niet essentieel
Enige pluspunt voor mij is nieuwe software en sneller. Maar merk ik daar wat van met bovenstaande dingen die ik ermee wil doen? Of zal ik gewoon een oude scoren voor een mooie prijs?
Jullie advies gaarne
Zal inderdaad wel aan de software liggen. Om goed van de 2 cores gebruik te maken, moet de software er wel voor ontworpen zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:40 schreef Misan het volgende:
Op die oude kun je ook nieuwe firmware installeren en uit reviews blijkt dat de iPad 2 niet significant sneller is, al kan dat te maken hebben met dat iOS 4.3 nog niet uitgebracht is
Idd, daar ben ik nog wel erg benieuwd naarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zal inderdaad wel aan de software liggen. Om goed van de 2 cores gebruik te maken, moet de software er wel voor ontworpen zijn
http://store.apple.com/us/product/MC940ZM/A?cid=OAS-EMEA-AFFquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou het keyboarddock van iPad 1 ook op iPad 2 passen? Vreemd dat ze geen nieuwe versie hebben aangekondigd (staat iig niet bij de accessoires).
Da's alleen de dockquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
http://store.apple.com/us/product/MC940ZM/A?cid=OAS-EMEA-AFF
Wat ik mij afvraag, na de introductie van de iPad 2 in Nederland, kelderen de prijzen dan niet verder? Of juist niet doordat de 1e dan niet meer wordt verkocht?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef Misan het volgende:
[..]
Lijkt mij wel als je de prijzen vergelijkt op marktplaats
Ja Jort het keldert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef JortK het volgende:
Die prijzen gaan lekker van die iPad 1:
[ afbeelding ]
Angrybirdsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef WSquater het volgende:
Kent iemand nog een aantal top apps die geen internet vereisen, die ik kan gebruiken in het vliegtuig dit weekend?
Of wat tijdschriften binnen halen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef WSquater het volgende:
Kent iemand nog een aantal top apps die geen internet vereisen, die ik kan gebruiken in het vliegtuig dit weekend?
FOK!PM adres? Wat bedoel je?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn iPad terug. Niet per ongeluk een 2, maar mijn eigenste.
Als nieuw ... en dus ben ik weer eens dat FOK!PM adres kwijt ...
Iemand?
http://messages.fok.nl/inbox.phpquote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb mijn iPad terug. Niet per ongeluk een 2, maar mijn eigenste.
Als nieuw ... en dus ben ik weer eens dat FOK!PM adres kwijt ...
Iemand?
Reboot gewoon automatisch.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef Tokus het volgende:
hier ging ie goed. naja, ik heb m'n ipad nog niet gereboot, tenzij dat dat automatisch gebeurd is tijdens de update. (ik had 'm laten updaten terwijl ik aan het eten was. toen ik klaar was was dat ding ook al lang klaar)
Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je die update ook ergens downloaden en dan via usb meenemen naar iemand anders en hem daar installeren?
quote:Our sister site Engadget has spent the past week playing around with its iPad 2 review unit, and Engadget's review is now live. (We'll just assume Apple meant to send one to TUAW, but it got lost in the mail... along with all of our event invitations.) Engadget gives the iPad 2 a score of 9/10, citing the iPad's speed, design, and addition of cameras as its strongest points.
reken zo rond de 500 euro maxquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eens kijken wat ik nog voor m'n 64GB+3G en keyboarddock krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:26 schreef dj_ko het volgende:
Zaterdag vlieg ik naar LA, zal ik hem halen of niet... hmnz twijffelIk vlieg ook zaterdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe laat vlieg jij?
En ik twijfel dus ook of ik hem ga halen![]()
ooh? ik vlieg met KLM om.... 10.50 en jij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vlieg ook zaterdag!Hoe laat vlieg jij?
En ik twijfel dus ook of ik hem ga halen
oh ik 12.15, overstappen in washington en ik kom 18.55 lokale tijd aanquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:37 schreef dj_ko het volgende:
[..]
ooh? ik vlieg met KLM om.... 10.50 en jij?
Jammerquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik 12.15, overstappen in washington en ik kom 18.55 lokale tijd aan
Maar ik heb nu hier de iPad 1 voor mij liggen, ik denk toch dat als ik een iPad ga kopen voor de iPad 2 ga ....
Idd jammer! Ik ga in mijn eentje heen dus was anders wel gezelligquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:42 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Jammerloop ik je net mis
....
Ik ga denk ik eerst ff kijken in de Apple store, de iPad 1 heb ik vorig jaar al in de VS gekocht
Je mag tot 420 euro ofzo invoeren dacht ik??quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Idd jammer! Ik ga in mijn eentje heen dus was anders wel gezellig
Geen douane gedoe? ze kunnen toch moeilijk bewijzen dat je hem daar gekocht hebtIk ga ook eerst nog even goed kijken en proberen, en als ik overtuigd ben neem ik hem mee!
Heb hier nog een KPN simkaart liggen met internet abbo, kan die er gewoon in ook als hij uit amerika komt? omdat er op apple.com 2 verschillende aanbieders staan en er staat: " Select the model that corresponds with the carrier you'd like to use for 3G service. The iPad you choose is configured to work only with one carrier."
Vakantie, vriendinnetje opzoekenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:49 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Je mag tot 420 euro ofzo invoeren dacht ik??
Ik heb vorig jaar alleen de WIFI versie gekocht, geen ervaring met 3G verder.
Ga je helemaal alleen? das ook saai zo lang in een vliegtuigga je op vakantie of voor het werk ofzo?
Klopt, de verizon modellen werken alleen met CDMA! AT&T is GSM, net zoals alle mobiele netwerken hier.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:05 schreef Tokus het volgende:
als je de AT&T versie neemt zou een normale Nederlandse SIMkaart er ook in moeten werken. Die Verizon-modellen hebben net iets anders, dacht ik.
Denk dat die dan heel los zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef JaxterNL het volgende:
Iedereen is zo enthousiast over die smartcovers, maar ik heb zelf veel liever de cover van de 1e iPad, omdat die ook de achterkant beschermd! Zal de iPad 2 volgens jullie in die cover passen, of zou die dan heel los zitten?
Tja, maar wat is een alternatief? Om nou te zeggen, ik koop een iPad 1 om het hoesje is ook weer wat:Pquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:00 schreef Sharana_LV het volgende:
die smartcover ziet er mooi uit maar ik zou hem ook niet nemen want ik wil ook de achterkant beschermd hebben ...
Ik vind die cover persoonlijk helemaal niet zo smart, omdat de aluminium achterkant niet is beschermd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef retorbrapi het volgende:
Dan neem je wel een iPad 2, maar geen Smart Cover? Dat snap ik dus echt niet
Waarom moet je die beschermen? Daar komen echt niet zo snel krasjes op hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind die cover persoonlijk helemaal niet zo smart, omdat de aluminium achterkant niet is beschermd.
Echt wel jonguh, je hebt er echt geen verstand vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waarom moet je die beschermen? Daar komen echt niet zo snel krasjes op hoor
Dat gebeurt egwel!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef retorbrapi het volgende:
Huh, wat doe jij nou in dit topic?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:46 schreef editoor het volgende:
[..]
Echt wel jonguh, je hebt er echt geen verstand van
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Is iOs 4.3 er al? Dan heb ik eindelijk weer eens een reden om 'm aan de laptop te hangen.
Zelfde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:32 schreef DuTank het volgende:
Zijn er nog verschillende varianten bij die iPad2? Die vorige had 16-32-64GB, en dan nog de optie 3G.
Hoe zit dat nu?
En zijn er al ¤-prijzen bekend?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfde.
http://www.apple.com/ipad/specs/
Je eigen persoonlijke stalker, hij zal alleen toegeven dat iets goed is als jij zegt dat het slecht is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Huh, wat doe jij nou in dit topic?
Scherm krast juist niet zo snel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef retorbrapi het volgende:
Op iPad 2 geen tab-reloading en checkerboard effect meer: http://www.macstories.net(...)-is-incredibly-fast/
Mooi.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef retorbrapi het volgende:
Op iPad 2 geen tab-reloading en checkerboard effect meer: http://www.macstories.net(...)-is-incredibly-fast/
Nicequote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef retorbrapi het volgende:
Dat probleem had ik laatst ook, de ipad wilde niet meer aan en zelfs ook niet meer laden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:18 schreef Zocalo het volgende:
Mijn iPad gaat niet meer aan
Vanochtend nog uitzending gemist gekeken, net in mijn tas gedaan en nu doet ie niks meer. Hij ligt al aan de oplader. Ik zou echt niet weten wat er mee gebeurt is of hoe ik hem weer werkend krijg...
Google is Illuminati, dus ik weiger te googlen.quote:
Juist daarom moesten ze ook iets met die achterkant doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:36 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Klopt, maar die wordt beschermd door de smart-cover! Het gaat juist om de achterkant!
Waarom, als het nog niet nodig is? Zelfde als 'had een betere camera in kunnen zitten, wat toekomstgerichter.":quote:Op zondag 13 maart 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
Had wel 1GB kunnen zijn vind ik, toch wat toekomstgerichter.
Uh oh!quote:Kinderziektes
Toch is het lang niet allemaal rozengeur. Zaterdag maakte Apple bekend dat de levering van de iPad 2 door de grote vraag twee tot vier weken vertraagd is. Bovendien duiken er in de VS al meldingen op van problemen met het scherm. Er kan een gele gloed te zien zijn of bij een donker scherm kan er licht doorlekken.
Duuude, het gaat om de case, niet om de webshopquote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef Tokus het volgende:
wat een amateur webshop....
"Opend en sluit als een boek met een extra klep ter bescherming"
quote:How to Activate the Best Secret Feature In Your iPad
Your new iPad — and old too, with iOS 4.3 — has a new hidden feature that Apple doesn't want you to know about: Extra multi-touch gestures that completely changes the iPad experience—for the best.
New iPad hidden gestures
• Swipe four or five fingers—to the left or to the right—to navigate through open applications.
• Swipe four fingers up to access the running apps tray and playback buttons, including Airplay controls.
• Pinch with all your fingers to go to the home screen from any app, without touching your home button.
For example: With a simple hand swipe, to the left or right, you will be able to navigate through running applications. Once you try it, you won't be able to go back.
Sadly, Apple doesn't want you to use these features yet. They could have included the switch in the general preferences for everyone, but right now this is only available for developers, so they can give feedback.
Maar iedereen kan dat activeren, heb dat gisteren ook gedaan en dat was simpel en kost alleen even wat tijd.quote:
Dat mensen bieden zegt soms niks. Vervolgens hoor je er nooit meer wat van..quote:Op maandag 14 maart 2011 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Complete chaos en gretigheid heerst op marktplaats! Mensen bieden zelfs al blindelings op slechte namaak iPads die draaien op Android! En jaja al 290 euro geboden!
Waarom doen mensen dit?
ik vind het geen probleem dat dat eerst goed getest en getweakt is voordat het aan de massa wordt geintroduceerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Maar iedereen kan dat activeren, heb dat gisteren ook gedaan en dat was simpel en kost alleen even wat tijd.
het lijkt op een ipad, ik zie niet dat deze draait op android. hier had ik ook nog wel op geboden en als het geen ipad blijkt te zijn dan zou ik alsnog afhakenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Complete chaos en gretigheid heerst op marktplaats! Mensen bieden zelfs al blindelings op slechte namaak iPads die draaien op Android! En jaja al 290 euro geboden!
Waarom doen mensen dit?
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Misan het volgende:
[..]
het lijkt op een ipad, ik zie niet dat deze draait op android. hier had ik ook nog wel op geboden en als het geen ipad blijkt te zijn dan zou ik alsnog afhaken
Merkloos.quote:te koop i pad merkloos met wifi nieuw in de doos
Is meer een kwestie van testen met Apps die soortgelijke gestures gebruiken, aangezien ik nog geen app ben tegengekomen die dezelfde gestures gebruikt zijn er voor mij ook nog geen problemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik vind het geen probleem dat dat eerst goed getest en getweakt is voordat het aan de massa wordt geintroduceerd.
kan ook gewoon een domme mongool zijn die niet doorheeft dat dat logootje met die appel het merkje isquote:
Nou als je de foto een beetje goed bekijkt zie je dat dit zo'n ePad van plastic is. En daarbij las jij zo net ook over het woordje "merkloos" heen. Kennelijk is iedereen zo gretig dat ze van gekkigheid de advertentie zelf niet eens meer bekijken, te ernstig voor woorden. En btw ik heb deze kerel nog gemaild en hij mailde terug dat iedereen die dat ding van hem kocht tevreden is.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef Misan het volgende:
[..]
kan ook gewoon een domme mongool zijn die niet doorheeft dat dat logootje met die appel het merkje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |