Google is Illuminati, dus ik weiger te googlen.quote:
Juist daarom moesten ze ook iets met die achterkant doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:36 schreef JaxterNL het volgende:
[..]
Klopt, maar die wordt beschermd door de smart-cover! Het gaat juist om de achterkant!
Waarom, als het nog niet nodig is? Zelfde als 'had een betere camera in kunnen zitten, wat toekomstgerichter.":quote:Op zondag 13 maart 2011 23:16 schreef Merkie het volgende:
Had wel 1GB kunnen zijn vind ik, toch wat toekomstgerichter.
Uh oh!quote:Kinderziektes
Toch is het lang niet allemaal rozengeur. Zaterdag maakte Apple bekend dat de levering van de iPad 2 door de grote vraag twee tot vier weken vertraagd is. Bovendien duiken er in de VS al meldingen op van problemen met het scherm. Er kan een gele gloed te zien zijn of bij een donker scherm kan er licht doorlekken.
Duuude, het gaat om de case, niet om de webshopquote:Op zondag 13 maart 2011 22:04 schreef Tokus het volgende:
wat een amateur webshop....
"Opend en sluit als een boek met een extra klep ter bescherming"
quote:How to Activate the Best Secret Feature In Your iPad
Your new iPad — and old too, with iOS 4.3 — has a new hidden feature that Apple doesn't want you to know about: Extra multi-touch gestures that completely changes the iPad experience—for the best.
New iPad hidden gestures
• Swipe four or five fingers—to the left or to the right—to navigate through open applications.
• Swipe four fingers up to access the running apps tray and playback buttons, including Airplay controls.
• Pinch with all your fingers to go to the home screen from any app, without touching your home button.
For example: With a simple hand swipe, to the left or right, you will be able to navigate through running applications. Once you try it, you won't be able to go back.
Sadly, Apple doesn't want you to use these features yet. They could have included the switch in the general preferences for everyone, but right now this is only available for developers, so they can give feedback.
Maar iedereen kan dat activeren, heb dat gisteren ook gedaan en dat was simpel en kost alleen even wat tijd.quote:
Dat mensen bieden zegt soms niks. Vervolgens hoor je er nooit meer wat van..quote:Op maandag 14 maart 2011 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Complete chaos en gretigheid heerst op marktplaats! Mensen bieden zelfs al blindelings op slechte namaak iPads die draaien op Android! En jaja al 290 euro geboden!
Waarom doen mensen dit?
ik vind het geen probleem dat dat eerst goed getest en getweakt is voordat het aan de massa wordt geintroduceerd.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Maar iedereen kan dat activeren, heb dat gisteren ook gedaan en dat was simpel en kost alleen even wat tijd.
het lijkt op een ipad, ik zie niet dat deze draait op android. hier had ik ook nog wel op geboden en als het geen ipad blijkt te zijn dan zou ik alsnog afhakenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:29 schreef Apekoek het volgende:
Complete chaos en gretigheid heerst op marktplaats! Mensen bieden zelfs al blindelings op slechte namaak iPads die draaien op Android! En jaja al 290 euro geboden!
Waarom doen mensen dit?
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef Misan het volgende:
[..]
het lijkt op een ipad, ik zie niet dat deze draait op android. hier had ik ook nog wel op geboden en als het geen ipad blijkt te zijn dan zou ik alsnog afhaken
Merkloos.quote:te koop i pad merkloos met wifi nieuw in de doos
Is meer een kwestie van testen met Apps die soortgelijke gestures gebruiken, aangezien ik nog geen app ben tegengekomen die dezelfde gestures gebruikt zijn er voor mij ook nog geen problemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik vind het geen probleem dat dat eerst goed getest en getweakt is voordat het aan de massa wordt geintroduceerd.
kan ook gewoon een domme mongool zijn die niet doorheeft dat dat logootje met die appel het merkje isquote:
Nou als je de foto een beetje goed bekijkt zie je dat dit zo'n ePad van plastic is. En daarbij las jij zo net ook over het woordje "merkloos" heen. Kennelijk is iedereen zo gretig dat ze van gekkigheid de advertentie zelf niet eens meer bekijken, te ernstig voor woorden. En btw ik heb deze kerel nog gemaild en hij mailde terug dat iedereen die dat ding van hem kocht tevreden is.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef Misan het volgende:
[..]
kan ook gewoon een domme mongool zijn die niet doorheeft dat dat logootje met die appel het merkje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |