quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:24 schreef amenth het volgende:
real madrid wat een ploeg is dat zeg echt dat shirt is zo prachtig.... drm koop ik elke 4 maanden een nieuwe zodat ik niet met een vuile rondloopheb ook alle trainingspakken sinds 2003 zijn echt te mooi voor woorden hoop dat real wint ookal zitten ze in een dip.. ik denk 2 - 0 Ronaldo en Benzema
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:24 schreef amenth het volgende:
real madrid wat een ploeg is dat zeg echt dat shirt is zo prachtig.... drm koop ik elke 4 maanden een nieuwe zodat ik niet met een vuile rondloopheb ook alle trainingspakken sinds 2003 zijn echt te mooi voor woorden hoop dat real wint ookal zitten ze in een dip.. ik denk 2 - 0 Ronaldo en Benzema
Sport 1quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:39 schreef bascross het volgende:
NOS UEFA Champions League: voorbeschouwing Real Madrid - Tottenham Hotspur
Presentatie: Toine van Peperstraten
CHAMPIONS LEAGUE, kwartfinales
Real Madrid - Tottenham Hotspur
Commentaar: Frank Snoeks
Presentatie in het stadion: Jack van Gelder
Analyse: Mario Been en Leo Beenhakker
Heerlijk man. Zin in. Helaas commentaar van Frank Snoeks.
Die (Ronaldo) is er helaas niet bij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef bascross het volgende:
Ronaldo.Alhoewel ik hoop dat Tottenham doorgaat met Vd Vaart.
Heel vet filmpje! Ik ga helaas het begin missen, omdat ik zo stom was om toe te zeggen naar een Muziek eindexamen te komen kijkenquote:
Bron?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die (Ronaldo) is er helaas niet bij.
Ronaldo is tog nog gebleseerd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:24 schreef amenth het volgende:
Wat wil je hiermee zeggen. De linksback van Tottenham vergelijken met de spits van Manchester die niet eens tegen elkaar hoeven vanavond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef Confetti het volgende:
Bale
Goals: 7
Assists: 1
Nani
Goals: 9
Assists: 16
Bale![]()
![]()
Kan niet wachten tot die door de mand valt vanavond.
Ronaldo is naar alle waarschijnlijkheid toch net op tijd fit voor de wedstrijd van vanavond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat zeggen ze. Toch zit hij bij de selectie.
Hij was genomineerd voor PFA( Player of the year) in Engeland terwijl Nani niet eens is genomineerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen. De linksback van Tottenham vergelijken met de spits van Manchester die niet eens tegen elkaar hoeven vanavond.
Je vergeet je matje bij te knippen, je goudenketting om te doen, je geslepen glasoorbelletjes. je petje te strak op je hoofd te zetten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:24 schreef amenth het volgende:
Hij is niet zwaar overschat, hij is nog erg jong immers, veel gebleseerd. Maar Nani is natuurlijk ook een goede speler.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij was genomineerd voor PFA( Player of the year) in Engeland terwijl Nani niet eens is genomineerd.
En de statistieken geven aan dat die zwaar overschat is door die 2 wedstrijden tegen Inter. En hij is geen links-back.
Zullen wel wat injecties/pilletjes tegenaan gegooid zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ronaldo is naar alle waarschijnlijkheid toch net op tijd fit voor de wedstrijd van vanavond.
Waarom? Mourinho heeft hem niets misdaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
1-2 van der Vaart (Dist Mourinho dan lekker voor zn neus)
Jij bent tering domquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef Confetti het volgende:
Bale
Goals: 7
Assists: 1
Nani
Goals: 9
Assists: 16
Bale![]()
![]()
Kan niet wachten tot die door de mand valt vanavond.
De keiharde waarheid. Ik zie een poster op de BBC website met Ronaldo aan de ene kant en Bale aan de andere kant.quote:
Ze kiezen natuurlijk liever voor een speler uit "eigen land", die het bovendien ook nog eens erg goed doet. Niks mis mee, toch? Een andere Spurs-speler kun je net zo min met Ronaldo vergelijken dan Bale...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
De keiharde waarheid. Ik zie een poster op de BBC website met Ronaldo aan de ene kant en Bale aan de andere kant.Van der Vaart had er moeten staan! Moet er wel een beetje om lachen.
Ik begrijp de vergelijking met Nani gewoon niet. Waarom Nani?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij was genomineerd voor PFA( Player of the year) in Engeland terwijl Nani niet eens is genomineerd.
En de statistieken geven aan dat die zwaar overschat is door die 2 wedstrijden tegen Inter. En hij is geen links-back.
Ja, maar een oorspronkelijke linksback die nu linkshalf speelt en een spits vergelijken qua aantal goals is toch een beetje krom.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
De keiharde waarheid. Ik zie een poster op de BBC website met Ronaldo aan de ene kant en Bale aan de andere kant.Van der Vaart had er moeten staan! Moet er wel een beetje om lachen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het zijn beiden wingers.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar een oorspronkelijke linksback die nu linkshalf speelt en een spits vergelijken qua aantal goals is toch een beetje krom.
Ja, en Bale krijgt wel een nominatie maar Nani niet, met veel meer goals en assistsquote:
Jij bent echt een triest ventje zegquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, en Bale krijgt wel een nominatie maar Nani niet, met veel meer goals en assists![]()
. Daarom is ie ook overschat!
Het is toch gewoon zo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij bent echt een triest ventje zeg![]()
Hoe oud ben je 14 ?
Ze zitten hoog in de concentratie.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.marca.com/2011(...)ones/1301938289.html (rechts)
Crouch en Raffie de enige die een beetje lachenWat een chagrijnen...
Van der Fartquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:33 schreef wolfrolf het volgende:
De Spurs zetten vanavond hun ultieme geheime wapen in: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sarcasme op het internet. Gebruik PI's manquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Morendo het volgende:
Met die backs van Spurs moet het verdedigend wel goedkomen bij die ploeg.
Ga gratis kijken op SportEINZ!!!11!1 man. NOSquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:23 schreef Morendo het volgende:
Wat een kut-antwoord van Koeman. En weer: Tottenhem.
Emile Schelvis?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga gratis kijken op SportEINZ!!!11!1 man. NOSSnoeks
1 Worst, 3 beugeltjes Grolsch.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef Morendo het volgende:
Wat zou Koeman nou vangen voor een dergelijk avondje?
2 balen hooi voor zijn vrouw.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef Morendo het volgende:
Wat zou Koeman nou vangen voor een dergelijk avondje?
VdV is lichtjaren beter jwzzzzzzzzzzquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:27 schreef gniffie het volgende:
Hoe is Ozil hetzelfde type als Van der Vaart
daaromquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
VdV is lichtjaren beter jwzzzzzzzzzz [ afbeelding ]
Gatverdamme.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ik neem de analyses van Koeman over het algemeen niet al te serieus.
Koolsquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
Ik ben stealth men.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg nou wat, je was me nog nooit opgevallen.
Kan ik me voorstellen zo onder de analyses van Koeman.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben stealth men.
Maargoed, ik geef toe, baggerslecht grapje. I was bored
Je moet eens opletten hoe vaak die druiloor 'nogmaals' bezigt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:30 schreef GGMM het volgende:
Hij zat in een voorstukje van Heilig Gras met Henk Spaan wat vrijdagavond wordt uitgezonden.quote:
Omdat schalke niet kan voetballen, en inter niet wil voetballenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom is inter - schalke nergens te zien trouwens
In Milaan is 'ie wel te zien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Voor 5 Euri heb je 3 maanden Sport1. Abbonneerze!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Serieus 3 maanden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor 5 Euri heb je 3 maanden Sport1. Abbonneerze!
Correctie, 3 maanden voor 5 euro p/mquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Serieus 3 maanden?
Betaal je 60 e per maand in engeland voor
Daarom spelen onze beste voetballers daar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Serieus 3 maanden?
HOAX!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Serieus 3 maanden?
Dan nog, geen geld. Al zijn alle competities over 2 maanden afgelopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Correctie, 3 maanden voor 5 euro p/m
Klant van CanalDigitaal, Tele2, Delta of Kabel Noord? Dan betaal je de reguliere abonnementsprijs.quote:
wut?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Comptines d'un autre ete gebruiken in een reclame, mag dat zomaar?
quote:
Dit was een HOAX!!!!quote:Betaal je 60 e per maand in engeland voor
verzorgt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Snoeks is een held, heerlijk altijd als hij het commentaar verzorgd
Rabobank, en ik neem aan dat ze daar gewoon voor betaald hebben.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dat pianomuziekje in de ABM AMRO (dacht ik) reclame.
Ja, dat zal wel geld kosten he.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dat pianomuziekje in de ABM AMRO (dacht ik) reclame.
JA MAN, RASSISME.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:43 schreef Buitendam het volgende:
Tottenham heeft een White Power/Keltisch Kruisachtig teken als sponsor...?
Ja komt niet heel vaak meer voor heb ik het ideequote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Blijft mooi, zo'n stadium helemaal uitverkocht.
Barcaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Aan de ene kant hoop je dat Spurs door gaat, aan de andere kant... Real - Barca
Real - Barcaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Aan de ene kant hoop je dat Spurs door gaat, aan de andere kant... Real - Barca
Dan mag vrijwel geen één persoon van Noord-Afrikaanse komaf spelenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
Scheids vond zijn opscheer te extreem.
Ja futbol24 gaf het al aan, terwijl ze hier nog handjes schudden warenquote:
Rijkste en daardoor beste competitie. Alleen maar jongens wegkopen op jonge leeftijd en op die manier je eigen nationale elftal verpesten.quote:
Dat kan je toch niet menen, die gast is een klapjosti eerste klas, kan er geen flikker vanquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sport 1 is nu gratis, eindelijk normaal commentaar
Had toch wel liever Sierd de Vos gehad vanavond...quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sport 1 is nu gratis, eindelijk normaal commentaar
Als je een spoiler ziet dan weet je toch ook gelijk dat het om een doelpunt gaatquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef gniffie het volgende:
Gooi die scores van de andre match ff in een spoiler ofzo
Maar dan weet je niet wie er gescoord heeft.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Als je een spoiler ziet dan weet je toch ook gelijk dat het om een doelpunt gaat
Nee, het kan ook om een gemiste penalty gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef Santello het volgende:
[..]
Als je een spoiler ziet dan weet je toch ook gelijk dat het om een doelpunt gaat
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:49 schreef Morendo het volgende:
Adebayor, Adebayor, his father washes elephants and his mom is a whore.
Zit Sierd nu Inter te doen? Ander is ie morgen bij Barca denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:48 schreef YazooW het volgende:
[..]
Had toch wel liever Sierd de Vos gehad vanavond...
Achja, John van Vliet is in ieder geval 10x beter als die pannekoek Snoeks
Ja het kan nu onmogelijk 1-1 wordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha losers..en ik dacht nog wel dat het 1-1 werd..
Dat is ook gelijk het enige.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Cruijff van de Balkan! Lijkt zelfs qua uiterlijk op hem!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Morendo het volgende:
'Hoezo zijn wij neutrale kijkers', Sierd?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Silv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef GGMM het volgende:
Zie hem nu, zieke goalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
John van Vliet FYIquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:53 schreef Morendo het volgende:
'Hoezo zijn wij neutrale kijkers', Sierd?
Kans lijkt me wel iets kleiner jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:51 schreef Hypermotion het volgende:
[..]
Ja het kan nu onmogelijk 1-1 worden
Goedkoop scoren noem ik dit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pagina 9, heb je #2 alvast klaar oké?
Pagina 9quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Pagina 9, heb je #2 alvast klaar oké?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Hou jij ff je bek joodjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met Real Madrid - Tottenham Hotspur?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Doe niet zo cynisch, ik word er gek van.![]()
Lul.
Wat heb jij te maken met FOK!?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met Real Madrid - Tottenham Hotspur?
Was als grapjequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze man heeft hersenen, dat merk je meteen.
Denk het niet, als Real niks doms gaat doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Denk je dat het nu nog 1-1 gaat worden fnie?
Fixedquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef BWolf het volgende:
Crouch sukkel. Serieus maand geen salaris voor die niksnut. Waarom begint Pavlyuchenkp niet gewoon, tien klassen beter.
Ik heb al sport 1, daar is ie niet op. Sowieso is dat nu een maand gratis.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Voor 5 Euri heb je 3 maanden Sport1. Abbonneerze!
Zal toch nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, als Real niks doms gaat doen
Pavluychenko kan ook niet voetballenquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef BWolf het volgende:
Crouch kankermongool. Serieus maand geen salaris voor die niksnut. Waarom begint Pavlyuchenkp niet gewoon, tien klassen beter.
PSV jostiquote:
Que? Sport1Extra 1 vrind.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik heb al sport 1, daar is ie niet op. Sowieso is dat nu een maand gratis.
Ze gaan er nu dik overheen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:04 schreef Shreyas het volgende:
Real Madrid heeft 15 minuten nodig om zich te plaatsen voor de halve finale Champions League, meer geluk dan wijsheid natuurlijk, maar het resultaat telt.
WHUT? ik ben ff weg. Nou dit wordt vast nog een spannende wedstrijdquote:
Typisch Nederlandsquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Hij hoorde het fluitje niet, kan hij er wat aan doen.
Ik ben z'n vader, en dat zeg ik ook over jouquote:
Voor welke club ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben z'n vader, en dat zeg ik ook over jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |