quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:24 schreef amenth het volgende:
real madrid wat een ploeg is dat zeg echt dat shirt is zo prachtig.... drm koop ik elke 4 maanden een nieuwe zodat ik niet met een vuile rondloopheb ook alle trainingspakken sinds 2003 zijn echt te mooi voor woorden hoop dat real wint ookal zitten ze in een dip.. ik denk 2 - 0 Ronaldo en Benzema
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:24 schreef amenth het volgende:
real madrid wat een ploeg is dat zeg echt dat shirt is zo prachtig.... drm koop ik elke 4 maanden een nieuwe zodat ik niet met een vuile rondloopheb ook alle trainingspakken sinds 2003 zijn echt te mooi voor woorden hoop dat real wint ookal zitten ze in een dip.. ik denk 2 - 0 Ronaldo en Benzema
Sport 1quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:39 schreef bascross het volgende:
NOS UEFA Champions League: voorbeschouwing Real Madrid - Tottenham Hotspur
Presentatie: Toine van Peperstraten
CHAMPIONS LEAGUE, kwartfinales
Real Madrid - Tottenham Hotspur
Commentaar: Frank Snoeks
Presentatie in het stadion: Jack van Gelder
Analyse: Mario Been en Leo Beenhakker
Heerlijk man. Zin in. Helaas commentaar van Frank Snoeks.
Die (Ronaldo) is er helaas niet bij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:04 schreef bascross het volgende:
Ronaldo.Alhoewel ik hoop dat Tottenham doorgaat met Vd Vaart.
Heel vet filmpje! Ik ga helaas het begin missen, omdat ik zo stom was om toe te zeggen naar een Muziek eindexamen te komen kijkenquote:
Bron?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die (Ronaldo) is er helaas niet bij.
Ronaldo is tog nog gebleseerd?quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:24 schreef amenth het volgende:
Wat wil je hiermee zeggen. De linksback van Tottenham vergelijken met de spits van Manchester die niet eens tegen elkaar hoeven vanavond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:21 schreef Confetti het volgende:
Bale
Goals: 7
Assists: 1
Nani
Goals: 9
Assists: 16
Bale![]()
![]()
Kan niet wachten tot die door de mand valt vanavond.
Ronaldo is naar alle waarschijnlijkheid toch net op tijd fit voor de wedstrijd van vanavond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat zeggen ze. Toch zit hij bij de selectie.
Hij was genomineerd voor PFA( Player of the year) in Engeland terwijl Nani niet eens is genomineerdquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen. De linksback van Tottenham vergelijken met de spits van Manchester die niet eens tegen elkaar hoeven vanavond.
Je vergeet je matje bij te knippen, je goudenketting om te doen, je geslepen glasoorbelletjes. je petje te strak op je hoofd te zetten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:24 schreef amenth het volgende:
Hij is niet zwaar overschat, hij is nog erg jong immers, veel gebleseerd. Maar Nani is natuurlijk ook een goede speler.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij was genomineerd voor PFA( Player of the year) in Engeland terwijl Nani niet eens is genomineerd.
En de statistieken geven aan dat die zwaar overschat is door die 2 wedstrijden tegen Inter. En hij is geen links-back.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |