Goed verzonnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GVVV = Gehandicapte voetballers vervelen veel
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helden zijn het.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat scheelt weer!! Tenminste niet van die eikels die hier de boel spoileren als je zit te streamenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
AbidalThiago
Cesc
Tevens: Sport1 Live (HD) zender van de maand bij UPC/Ziggo/Caiway !!!!!!!!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef chufi het volgende:
Kom op Valencia, eens kijken of hun nieuwe sponsor geluk brengt
Die Tello zit wel weer op de bankquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
Deze ontmoeting voor de competitie dit seizoen was erg vermakelijk.
Hopelijk krijgt hij minuten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Die Tello zit wel weer op de bank
De jaartjes voor Xavi beginnen te tellen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef TheFatLady het volgende:
Volgens VZ Speelt Cuenca i.p.v. Xavi.
Jep.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De jaartjes voor Xavi beginnen te tellen?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef TheFatLady het volgende:
Ssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrddddddddddddddd
Ziggo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef kilozout het volgende:
Ik snap er niks van, op geen 1 kanaal is deze wedstrijd te zien.
En dan heb ik het over Sport1.
Kerel. Sport1 Livequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef kilozout het volgende:
Ik snap er niks van, op geen 1 kanaal is deze wedstrijd te zien.
En dan heb ik het over Sport1.
boos?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Luckypenguin het volgende:
Och natuurlijk een vrije trap, want het is Messi. Triest.
Sport1 Golfquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel kanalen heb je van Sport 1 dan? Tele 2 heeft volgens mij toch ook minder EL kanalen?
Nee, vrije trap, want overtreding.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Luckypenguin het volgende:
Hij is te zien op Sport 1 Live, het kanaal wat jij niet noemt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sport1 Golf
Sport1 TennisS
Sport1 Extra 1
Sport1 Extra 2
Sport1 Extra 3
Hij werd toch overduidelijk vastgehouden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Luckypenguin het volgende:
Wat een bullshit zeg. Dit zijn de zenders waar ik momenteel uit kan selecteren. Ik weet 100% zeker dat bijvoorbeeld weekends alles te zien is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is te zien op Sport 1 Live, het kanaal wat jij niet noemt.
Ah, dus hij werd wel vastgehoudenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef Luckypenguin het volgende:
Als we voor iedereen die lichtelijk word vastgehouden gaan fluiten dan ligt het spel voortdurend stil.
Vreemd dan, die kanalen hoor je ook helemaal niet te mogen zien. Alleen kanaal 1 'Sport 1 Live' is gratis, de rest is gewoon locked.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg. Dit zijn de zenders waar ik momenteel uit kan selecteren. Ik weet 100% zeker dat bijvoorbeeld weekends alles te zien is.
Hier (Ziggo) is alles geblokkeerd inderdaad, behalve Sport 1 HD Live (nummer 401)quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vreemd dan, die kanalen hoor je ook helemaal niet te mogen zien. Alleen kanaal 1 'Sport 1 Live' is gratis, de rest is gewoon locked.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hip Hop Pinto is net op tijd uit z'n doel
Lol
Nou, net niet,,,,,quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef wieisboos het volgende:
hiphop pinto is net op tijd uit zijn doel!!
Jammer , het ging net over voetbal hierquote:
Och hebben we de Real huilies ook weer hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Luckypenguin het volgende:
Er wordt weer eens lichtelijk in het voordeel van Barcelona gefloten.
twitter:Kevin_strootman twitterde op woensdag 01-02-2012 om 21:23:47Valencia - Barcelona aan het kijken, kan @KhalidSinouh niet beter commentaar geven bij sport1? #valfcb reageer retweet
schwalbe! nepbloed!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is Cesc nou fake aan het bloeden mang
hahaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef mrstylo het volgende:
twitter:Kevin_strootman twitterde op woensdag 01-02-2012 om 21:23:47Valencia - Barcelona aan het kijken, kan @KhalidSinouh niet beter commentaar geven bij sport1? #valfcb reageer retweet
Dat weet je toch bij Barca , nepbloedquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Je begint het door te krijgen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat weet je toch bij Barca , nepbloed
Nu jij nogquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:28 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Je begint het door te krijgen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:26 schreef wolfrolf het volgende:
Ups en downs hequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef Breekfast het volgende:
Het loopt niet bepaald lekker bij Barcelona de laatste tijd
Het magische spel lijkt een beetje weg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ups en downs he
Bovendien speelt Valencia gewoon ijzersterk
En nu gaat ie nog scoren ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vraag me af of Barcelona ooit een echte vervanger voor Puyol kan vinden. Hij is echt een icoon en een baas op het veld
hij gaat in ieder geval tot z'n veertigste door zei pepquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vraag me af of Barcelona ooit een echte vervanger voor Puyol kan vinden. Hij is echt een icoon en een baas op het veld
Zo'n clubicoon is niet zomaar te vervangen, maar wie weet...quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ninja wordt hier bevredigd?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zo'n clubicoon is niet zomaar te vervangen, maar wie weet...
[ afbeelding ]
DUS buitenspel.quote:
Dat het jammer genoeg net buitenspel was ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
DUS buitenspel.
Wat probeer je met je reactie te zeggen?
Dat je niet meer voor Barca bent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat het jammer genoeg net buitenspel was ?
Wat wil je eigenlijk dat ik zeg ?
Die zijn er hier al genoegquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat je niet meer voor Barca bent.
Als Barca weer wedstrijden wint komen ze wel weer terug.quote:
Het was sowieso een penalty, maar is gewoon irritant als speler gelijk op pijphoogte naar scheidsrechter kijkt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar dit was wel een penalty. Je zag duidelijk dat ie tegenwerd gehouden in zijn weg naar de bal.
mja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was sowieso een penalty, maar is gewoon irritant als speler gelijk op pijphoogte naar scheidsrechter kijkt.
Nog niet, volgend jaar misschien.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nog niet, volgend jaar misschien.
Dat is toch wat je wil horen ?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nog niet, volgend jaar misschien.
Dat is toch wat je wil horen ?
Alvast bedanktquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij is uit vorm. Niet gezegend door god.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef msnk het volgende:
[..]
De MESSIas heeft niet gescoord?
Wat is deze?
Over 3 dagen is hij weer de oude.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij is uit vorm. Niet gezegend door god.
Is god er dan wel?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 3 dagen is hij weer de oude.
Ik weet niet of Ronaldo dat speelt.quote:
Cruijff heeft nog wel wat wonderen in zijn broekzakquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Cruijff zal 'm wel een bezoekje brengen of zo denk ik ja, als Barcelona niet wint.
Maar God moet ook voor alle mensen die hemel carenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja. Nu niet. God wil ook wel eens vakantie.
Ik vond hem de eerste helft niet slecht spelen. Briljant balletje op Alexisquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef TheFatLady het volgende:
Nee, Cuenca heeft het niet vandaag --> Tello erin !
Zijn sperma is nu gewoon stof volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cruijff heeft nog wel wat wonderen in zijn broekzak
God heeft het te druk met alle doden uit Egyptequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar God moet ook voor alle mensen die hemel caren
Heb je al een shirtje van Real besteld?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
God heeft het te druk met alle doden uit Egypte
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn sperma is nu gewoon stof volgens mij.
Dat zijn moslims. Daar kijkt hij helemaal niet naar om. Dat doet Allah al.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
God heeft het te druk met alle doden uit Egypte
God, Allah... 1 pot natquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat zijn moslims. Daar kijkt hij helemaal niet naar om. Dat doet Allah al.
God, Allah en etc zijn allemaal hetzelfde. Is gewoon vertaling met taal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dank u FOK!-imam. Hadden we net nodig nu dat Meki spoorloos is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
God, Allah en etc zijn allemaal hetzelfde. Is gewoon vertaling met taal.
Jezus is in Arabisch Isah.
Nu ben ik in de war.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
God, Allah en etc zijn allemaal hetzelfde. Is gewoon vertaling met taal.
Jezus is in Arabisch Isah.
Ah, de gek is ook weer onlinequote:
Waar kan ik u van dienst zijn.quote:
Wat warmer weer aubquote:
Idd, Cesc speelde de balquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
Soms snap ik niet waarvoor die scheids fluit
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij moet ff hard freestylen tegen die scheids
Maar dat zie pas echt goed in de herhaling.quote:
Sukkeltjequote:
Daarvoor ook al hoor, teveel voor eigen succes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, ging na de pingel ook teveel forceren.
Zijn koppie hangt ook steeds is me opgevallen. Geen lach, geen plezier.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Daarvoor ook al hoor, teveel voor eigen succes.
Gewoon niet reageren joh, tis te triestquote:
Klopt, rustperiode zou niet slecht zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Daarvoor ook al hoor, teveel voor eigen succes.
Een weekje of 2. Die jongen speelt al bijna 6 jaar lang iedere week 2x 90 minuten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, rustperiode zou niet slecht zijn.
Mwah, het lukt gewoon niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn koppie hangt ook steeds is me opgevallen. Geen lach, geen plezier.
Robben was met al die wedstrijden wat Messi speelt, allang veranderd in een pudding.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Breekfast het volgende:
Bij Messi moet de vermoeidheid toch ook een keer parten gaan spelen, dat kan haast niet anders.
Als Robben alle tackles had moeten incasseren die Messi geïncasseerd heeft zat hij allang in een rolstoel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Robben was met al die wedstrijden wat Messi speelt, allang veranderd in een pudding.
Op trainingen lacht ie nog wel es hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn koppie hangt ook steeds is me opgevallen. Geen lach, geen plezier.
Omdat ie dan niet hoeft te presterenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Op trainingen lacht ie nog wel es hoor
[ afbeelding ]
Maar hij speelt ook wel veel vind ik, waren die invalbeurten in de Copa wel nodig bijvoorbeeld vorige maand tegen Osasuna?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Op trainingen lacht ie nog wel es hoor
[ afbeelding ]
En staat geprogrammeerdquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:45 schreef Trystar het volgende:
Vanavond 20:55 de return; FC Barcelona - Valencia.
Live op Sport1 offcourse
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:22 schreef TheFatLady het volgende:
Onofficieel :
Barcelona
Pinto ,Abidal, Piqué, Puyol, Fàbregas, Mascherano, Thiago Alcântara, Xavi, A. Sánchez, Cuenca, Messi
twitter:FCBarcelona twitterde op woensdag 08-02-2012 om 20:12:14FCB line-up: Pinto, Piqué, Fàbregas, Puyol, Xavi, Alexis, Messi, Thiago, Mascherano, Abidal & Cuenca. Iniesta got the medical all-clear reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |