Goed verzonnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GVVV = Gehandicapte voetballers vervelen veel
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Helden zijn het.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat scheelt weer!! Tenminste niet van die eikels die hier de boel spoileren als je zit te streamenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef wolfrolf het volgende:
AbidalThiago
Cesc
Tevens: Sport1 Live (HD) zender van de maand bij UPC/Ziggo/Caiway !!!!!!!!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef chufi het volgende:
Kom op Valencia, eens kijken of hun nieuwe sponsor geluk brengt
Die Tello zit wel weer op de bankquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
Deze ontmoeting voor de competitie dit seizoen was erg vermakelijk.
Hopelijk krijgt hij minuten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:41 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Die Tello zit wel weer op de bank
De jaartjes voor Xavi beginnen te tellen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:47 schreef TheFatLady het volgende:
Volgens VZ Speelt Cuenca i.p.v. Xavi.
Jep.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De jaartjes voor Xavi beginnen te tellen?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef TheFatLady het volgende:
Ssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrddddddddddddddd
Ziggo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef kilozout het volgende:
Ik snap er niks van, op geen 1 kanaal is deze wedstrijd te zien.
En dan heb ik het over Sport1.
Kerel. Sport1 Livequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef kilozout het volgende:
Ik snap er niks van, op geen 1 kanaal is deze wedstrijd te zien.
En dan heb ik het over Sport1.
boos?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Luckypenguin het volgende:
Och natuurlijk een vrije trap, want het is Messi. Triest.
Sport1 Golfquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoeveel kanalen heb je van Sport 1 dan? Tele 2 heeft volgens mij toch ook minder EL kanalen?
Nee, vrije trap, want overtreding.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Luckypenguin het volgende:
Hij is te zien op Sport 1 Live, het kanaal wat jij niet noemt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef kilozout het volgende:
[..]
Sport1 Golf
Sport1 TennisS
Sport1 Extra 1
Sport1 Extra 2
Sport1 Extra 3
Hij werd toch overduidelijk vastgehouden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Luckypenguin het volgende:
Wat een bullshit zeg. Dit zijn de zenders waar ik momenteel uit kan selecteren. Ik weet 100% zeker dat bijvoorbeeld weekends alles te zien is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is te zien op Sport 1 Live, het kanaal wat jij niet noemt.
Ah, dus hij werd wel vastgehoudenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef Luckypenguin het volgende:
Als we voor iedereen die lichtelijk word vastgehouden gaan fluiten dan ligt het spel voortdurend stil.
Vreemd dan, die kanalen hoor je ook helemaal niet te mogen zien. Alleen kanaal 1 'Sport 1 Live' is gratis, de rest is gewoon locked.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg. Dit zijn de zenders waar ik momenteel uit kan selecteren. Ik weet 100% zeker dat bijvoorbeeld weekends alles te zien is.
Hier (Ziggo) is alles geblokkeerd inderdaad, behalve Sport 1 HD Live (nummer 401)quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vreemd dan, die kanalen hoor je ook helemaal niet te mogen zien. Alleen kanaal 1 'Sport 1 Live' is gratis, de rest is gewoon locked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |