Over 3 dagen is hij weer de oude.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij is uit vorm. Niet gezegend door god.
Is god er dan wel?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 3 dagen is hij weer de oude.
Ik weet niet of Ronaldo dat speelt.quote:
Cruijff heeft nog wel wat wonderen in zijn broekzakquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Cruijff zal 'm wel een bezoekje brengen of zo denk ik ja, als Barcelona niet wint.
Maar God moet ook voor alle mensen die hemel carenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja. Nu niet. God wil ook wel eens vakantie.
Ik vond hem de eerste helft niet slecht spelen. Briljant balletje op Alexisquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef TheFatLady het volgende:
Nee, Cuenca heeft het niet vandaag --> Tello erin !
Zijn sperma is nu gewoon stof volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cruijff heeft nog wel wat wonderen in zijn broekzak
God heeft het te druk met alle doden uit Egyptequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar God moet ook voor alle mensen die hemel caren
Heb je al een shirtje van Real besteld?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
God heeft het te druk met alle doden uit Egypte
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn sperma is nu gewoon stof volgens mij.
Dat zijn moslims. Daar kijkt hij helemaal niet naar om. Dat doet Allah al.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
God heeft het te druk met alle doden uit Egypte
God, Allah... 1 pot natquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat zijn moslims. Daar kijkt hij helemaal niet naar om. Dat doet Allah al.
God, Allah en etc zijn allemaal hetzelfde. Is gewoon vertaling met taal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dank u FOK!-imam. Hadden we net nodig nu dat Meki spoorloos is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
God, Allah en etc zijn allemaal hetzelfde. Is gewoon vertaling met taal.
Jezus is in Arabisch Isah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |