Ups en downs hequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef Breekfast het volgende:
Het loopt niet bepaald lekker bij Barcelona de laatste tijd
Het magische spel lijkt een beetje weg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ups en downs he
Bovendien speelt Valencia gewoon ijzersterk
En nu gaat ie nog scoren ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vraag me af of Barcelona ooit een echte vervanger voor Puyol kan vinden. Hij is echt een icoon en een baas op het veld
hij gaat in ieder geval tot z'n veertigste door zei pepquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik vraag me af of Barcelona ooit een echte vervanger voor Puyol kan vinden. Hij is echt een icoon en een baas op het veld
Zo'n clubicoon is niet zomaar te vervangen, maar wie weet...quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ninja wordt hier bevredigd?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:59 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zo'n clubicoon is niet zomaar te vervangen, maar wie weet...
[ afbeelding ]
DUS buitenspel.quote:
Dat het jammer genoeg net buitenspel was ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
DUS buitenspel.
Wat probeer je met je reactie te zeggen?
Dat je niet meer voor Barca bent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:09 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat het jammer genoeg net buitenspel was ?
Wat wil je eigenlijk dat ik zeg ?
Die zijn er hier al genoegquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat je niet meer voor Barca bent.
Als Barca weer wedstrijden wint komen ze wel weer terug.quote:
Het was sowieso een penalty, maar is gewoon irritant als speler gelijk op pijphoogte naar scheidsrechter kijkt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar dit was wel een penalty. Je zag duidelijk dat ie tegenwerd gehouden in zijn weg naar de bal.
mja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het was sowieso een penalty, maar is gewoon irritant als speler gelijk op pijphoogte naar scheidsrechter kijkt.
Nog niet, volgend jaar misschien.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nog niet, volgend jaar misschien.
Dat is toch wat je wil horen ?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Nog niet, volgend jaar misschien.
Dat is toch wat je wil horen ?
Alvast bedanktquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij is uit vorm. Niet gezegend door god.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:20 schreef msnk het volgende:
[..]
De MESSIas heeft niet gescoord?
Wat is deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |