Over 3 dagen is hij weer de oude.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij is uit vorm. Niet gezegend door god.
Is god er dan wel?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Over 3 dagen is hij weer de oude.
Ik weet niet of Ronaldo dat speelt.quote:
Cruijff heeft nog wel wat wonderen in zijn broekzakquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Cruijff zal 'm wel een bezoekje brengen of zo denk ik ja, als Barcelona niet wint.
Maar God moet ook voor alle mensen die hemel carenquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja. Nu niet. God wil ook wel eens vakantie.
Ik vond hem de eerste helft niet slecht spelen. Briljant balletje op Alexisquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:22 schreef TheFatLady het volgende:
Nee, Cuenca heeft het niet vandaag --> Tello erin !
Zijn sperma is nu gewoon stof volgens mij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cruijff heeft nog wel wat wonderen in zijn broekzak
God heeft het te druk met alle doden uit Egyptequote:Op woensdag 1 februari 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar God moet ook voor alle mensen die hemel caren
Heb je al een shirtje van Real besteld?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
God heeft het te druk met alle doden uit Egypte
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zijn sperma is nu gewoon stof volgens mij.
Dat zijn moslims. Daar kijkt hij helemaal niet naar om. Dat doet Allah al.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
God heeft het te druk met alle doden uit Egypte
God, Allah... 1 pot natquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat zijn moslims. Daar kijkt hij helemaal niet naar om. Dat doet Allah al.
God, Allah en etc zijn allemaal hetzelfde. Is gewoon vertaling met taal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dank u FOK!-imam. Hadden we net nodig nu dat Meki spoorloos is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
God, Allah en etc zijn allemaal hetzelfde. Is gewoon vertaling met taal.
Jezus is in Arabisch Isah.
Nu ben ik in de war.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
God, Allah en etc zijn allemaal hetzelfde. Is gewoon vertaling met taal.
Jezus is in Arabisch Isah.
Ah, de gek is ook weer onlinequote:
Waar kan ik u van dienst zijn.quote:
Wat warmer weer aubquote:
Idd, Cesc speelde de balquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:35 schreef chufi het volgende:
Soms snap ik niet waarvoor die scheids fluit
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij moet ff hard freestylen tegen die scheids
Maar dat zie pas echt goed in de herhaling.quote:
Sukkeltjequote:
Daarvoor ook al hoor, teveel voor eigen succes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, ging na de pingel ook teveel forceren.
Zijn koppie hangt ook steeds is me opgevallen. Geen lach, geen plezier.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Daarvoor ook al hoor, teveel voor eigen succes.
Gewoon niet reageren joh, tis te triestquote:
Klopt, rustperiode zou niet slecht zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Daarvoor ook al hoor, teveel voor eigen succes.
Een weekje of 2. Die jongen speelt al bijna 6 jaar lang iedere week 2x 90 minuten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, rustperiode zou niet slecht zijn.
Mwah, het lukt gewoon niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn koppie hangt ook steeds is me opgevallen. Geen lach, geen plezier.
Robben was met al die wedstrijden wat Messi speelt, allang veranderd in een pudding.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:03 schreef Breekfast het volgende:
Bij Messi moet de vermoeidheid toch ook een keer parten gaan spelen, dat kan haast niet anders.
Als Robben alle tackles had moeten incasseren die Messi geïncasseerd heeft zat hij allang in een rolstoel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Robben was met al die wedstrijden wat Messi speelt, allang veranderd in een pudding.
Op trainingen lacht ie nog wel es hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn koppie hangt ook steeds is me opgevallen. Geen lach, geen plezier.
Omdat ie dan niet hoeft te presterenquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Op trainingen lacht ie nog wel es hoor
[ afbeelding ]
Maar hij speelt ook wel veel vind ik, waren die invalbeurten in de Copa wel nodig bijvoorbeeld vorige maand tegen Osasuna?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:16 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Op trainingen lacht ie nog wel es hoor
[ afbeelding ]
En staat geprogrammeerdquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:45 schreef Trystar het volgende:
Vanavond 20:55 de return; FC Barcelona - Valencia.
Live op Sport1 offcourse
quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:22 schreef TheFatLady het volgende:
Onofficieel :
Barcelona
Pinto ,Abidal, Piqué, Puyol, Fàbregas, Mascherano, Thiago Alcântara, Xavi, A. Sánchez, Cuenca, Messi
twitter:FCBarcelona twitterde op woensdag 08-02-2012 om 20:12:14FCB line-up: Pinto, Piqué, Fàbregas, Puyol, Xavi, Alexis, Messi, Thiago, Mascherano, Abidal & Cuenca. Iniesta got the medical all-clear reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |