SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
Mensen die doen alsof alles perfect gaat in hun gezin en zich verheven voelen tegenover andere gezinnenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Muahaha. Maar vrij lullig voor mijn ouders als die vermoord worden. Aangezien die engelachtige jongens natuurlijk alles aan mama vertellen. Want dat doe je in een perfect gezin.
Ja, nah, nee, ik vind het daar engquote:Op maandag 30 januari 2012 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht je hebt KLB topic geopend.
faalhaasquote:
Datquote:Op maandag 30 januari 2012 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof alles perfect gaat in hun gezin en zich verheven voelen tegenover andere gezinnenad infinitum
Beter email je naar hun familie e-mailadres alsof je een of ander wijf bent waar mr. Perfect mee gaat.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat. Serieus, ik hoop echt dat die op een dag gaan scheiden
.
Ik vind haar huis ook erg lief.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik kan bevestigen dat huize Bloempje een lieve familie is..
Ewa nignogquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik kan bevestigen dat huize Bloempje een lieve familie is..
Ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]![]()
Maar jij hebt heel mijn ouders niet gezienMaar die zijn lief hoor
Ik zag de kerstboom. Kerstbomen zeggen veel.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]![]()
Maar jij hebt heel mijn ouders niet gezienMaar die zijn lief hoor
De kerstboom was vetquote:Op maandag 30 januari 2012 19:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zag de kerstboom. Kerstbomen zeggen veel..
Hahahahaquote:Op maandag 30 januari 2012 19:09 schreef Haarklip het volgende:
Hehe, die buren van jou zijn echt typische SBS-kijkers en mogen van mij dood.
Ik zeg ewa wat snap jij niet.quote:
Heb ik wel zin in.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
Aww,Ga onder een dekentje in bed liggen en slapen?
Ik lig al onder een dekenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
Aww,Ga onder een dekentje in bed liggen en slapen?
Ik zie :3 er niet bij.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://picturesofsmileyfaces.net/Deze site die alle smileys uitlegt.
Nee niet zulke buikpijnquote:
Ik kom zo als de film afgelopen isquote:Op maandag 30 januari 2012 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee niet zulke buikpijn![]()
Waarom niet skype dan?
Oke!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Ik kom zo als de film afgelopen is
FOK!quote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke!fokken tijdens film kijken
![]()
Dan mag je m niet afkruisen hoor
Wauw, twee berichten. Nu volg ik de film niet meer, pfoeee.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke!fokken tijdens film kijken
![]()
Dan mag je m niet afkruisen hoor
Niet zo snel op je tenen getrapt zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Wauw, twee berichten. Nu volg ik de film niet meer, pfoeee.
Goed hequote:
Wat liefquote:Op maandag 30 januari 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor het eerst dat hij het toe liet en stil bleef staan
Het is een hater.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat liefIs het zo'n mietje dan?
Stinkkatquote:
Bij een verkeerde beweging is hij zo weg bij jequote:Op maandag 30 januari 2012 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat liefIs het zo'n mietje dan?
Hij ruikt heerlijk altijd en is de liefste kat die er bestaatquote:Op maandag 30 januari 2012 19:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Stinkkatik wacht ook nog steeds op m'n ontbijt.
Oh.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij is zwart/wit hoor dus hij mag haten wie hij wil zonder racist te zijn
okquote:Op maandag 30 januari 2012 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik mag hier niet maar komen van Klinkerbotsing, hier ben ik dan.
come at me brah
Lmmmm watquote:Op maandag 30 januari 2012 20:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Fotoboek van HenkieSpankie
henk wta doe jij hier??????
Dus ik ben niet meer veilig?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:04 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil jullie even iets vertellen. Het komt misschien als een schok voor jullie allen, maar ik val dus op jongens.
ALS JE HET NIET LEUK VINDT WORD IK WEL WEER GEWOON HETERO HOORquote:
Wie zegt dat ik het negatief bedoelde?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
ALS JE HET NIET LEUK VINDT WORD IK WEL WEER GEWOON HETERO HOOR
Maakt nu niet meer uit, ik ben nu al genezen door een christenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het negatief bedoelde?
Schokkend, echt waar.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:04 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil jullie even iets vertellen. Het komt misschien als een schok voor jullie allen, maar ik val dus op jongens.
Kutchristenen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maakt nu niet meer uit, ik ben nu al genezen door een christen
Kak nu kan ik je echt nooit meer een kans bij je makenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:04 schreef HappyBob het volgende:
Zit je uit de kast te kijken ?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:04 schreef HappyBob het volgende:
Maar ik dus wel. Bobooooo, wat is je nummeeeeer?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak nu kan ik je echt nooit meer een kans bij je maken
Goed bekeken. Succes!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ik dus wel. Bobooooo, wat is je nummeeeeer?
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kak nu kan ik je echt nooit meer een kans bij je maken
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maakt nu niet meer uit, ik ben nu al genezen door een christen
Ik zag net een reclame, dus toen maar naar www.uitzendinggemist.nl gegaanquote:
Sorry man, je bent net te laatquote:Op maandag 30 januari 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar ik dus wel. Bobooooo, wat is je nummeeeeer?
Hell yeahquote:Op maandag 30 januari 2012 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zag net een reclame, dus toen maar naar www.uitzendinggemist.nl gegaanVind het grappig om te zien hoe mensen reageren daarop
[..]
Sorry man, je bent net te laat
Gaat dus niet doorquote:
quote:
wie is die persoon????quote:
Ik laat m'n lichaam wel een keertje bij jou achterquote:Op maandag 30 januari 2012 21:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hell yeahIk laat mijn visitekaartje wel een keertje bij je achter.
Triootje lijkt me niksquote:Op maandag 30 januari 2012 21:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gaat dus niet door
[..]Kunnen we geen triootje doen?
Dat vind ik een goede ruil, mijn visitekaartje tegen jouw lichaamquote:Op maandag 30 januari 2012 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik laat m'n lichaam wel een keertje bij jou achter
[..]
Triootje lijkt me niksIk wil nog wel een keer een kwartet met 2 mannen en 2 vrouwen (waarvan 1 man dan een vriend van me is).
Ik wil er wel een chocoladekoekje bijquote:Op maandag 30 januari 2012 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat vind ik een goede ruil, mijn visitekaartje tegen jouw lichaam
udowu is gaar. SC's zijn gaar. Nou en. Eten is ook vaak gaar. En toch blijf ik in gare SC's posten en ook gaar eten opeten.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:16 schreef Plastic_zak het volgende:
flippiee kom udowu dan deze sc is gaar
Dus absoluut geen optie voor een intieme tijd tussen ons 2en?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik laat m'n lichaam wel een keertje bij jou achter
[..]
Triootje lijkt me niksIk wil nog wel een keer een kwartet met 2 mannen en 2 vrouwen (waarvan 1 man dan een vriend van me is).
Die bak ik dan wel voor je, heb je verse koekjes. Ook nog kopje thee erbij?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil er wel een chocoladekoekje bij
ik hou van je ik wil je niet verliezenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
udowu is gaar. SC's zijn gaar. Nou en. Eten is ook vaak gaar. En toch blijf ik in gare SC's posten en ook gaar eten opeten.
Jouw schuld.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dit ineens een baggertopic geworden? Mods?
Ja ik denk dat ik deze maar ff een tijdje houdquote:
Hoe is het in BeF dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dit ineens een baggertopic geworden? Mods?
Klopt ja, hij is mooi. Goed werk.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik deze maar ff een tijdje houdpast ook wel bij mijn username
Straks op de strandmeet mag je het proberenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus absoluut geen optie voor een intieme tijd tussen ons 2en?
Glaasje melk kan je me ook wel mee verblijdenquote:Op maandag 30 januari 2012 21:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die bak ik dan wel voor je, heb je verse koekjes. Ook nog kopje thee erbij?
Het is m'n Facebook profielfoto die me verraadt he?quote:
Mannenmelk?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Straks op de strandmeet mag je het proberenWie weet ben ik over te halen.
[..]
Glaasje melk kan je me ook wel mee verblijden
Ik heb D. uitgehoord over al die fratsen die je uithaalt.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het is m'n Facebook profielfoto die me verraadt he?
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
omg ben je de kerstman?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Glaasje melk kan je me ook wel mee verblijden
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:16 schreef Plastic_zak het volgende:
flippiee kom udowu dan deze sc is gaar
Wat heb jij contact met mijn vrienden dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb D. uitgehoord over al die fratsen die je uithaalt.
Ja, staat vastquote:Op maandag 30 januari 2012 21:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar staat die strandmeet vast dan't is maar een kwartier hier vandaan dus misschien dat ik nog serieus kom dan ook
kan ik snel weer m'n huis invluchten als 't sociaal te zwaar wordt jwz
WAT?!!?quote:
Je vindt me dik he?quote:
Ik durf nu niet meerquote:Op maandag 30 januari 2012 21:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar Bobo, ben je serieus homo of wat?Niet dat het mij zou verrassen maar dat is nou juist 't probleem
Dat kunnen ze ook over ons zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar Bobo, ben je serieus homo of wat?Niet dat het mij zou verrassen maar dat is nou juist 't probleem
Stalker is mijn tweede naam.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heb jij contact met mijn vrienden dan?
Oké, klinkt leukquote:Op maandag 30 januari 2012 21:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Ja, staat vastMaar nog geen datum geprikt.
[..]
WAT?!!?
[..]
Je vindt me dik he?Ik ga m'n avondeten er even uitkotsen!
[..]
Ik durf nu niet meer
Maar wij zijn toch echt homo?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook over ons zeggen.
Niet mijn woorden verdraaien Bobjequote:Op maandag 30 januari 2012 21:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Ja, staat vastMaar nog geen datum geprikt.
[..]
WAT?!!?
[..]
Je vindt me dik he?Ik ga m'n avondeten er even uitkotsen!
[..]
Ik durf nu niet meer
Ik-kots-op-je is mijn tweede naamquote:Op maandag 30 januari 2012 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stalker is mijn tweede naam.
Weet ik tochquote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oké, klinkt leuk
En goddomme manNu ben ik nog niks verder
Neje.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch echt homo?![]()
![]()
:$:@:@$@:@:
Kom er dan ook gewoon eerlijk voor uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet mijn woorden verdraaien Bobje
doen we samen (Y)quote:Op maandag 30 januari 2012 21:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet enkel de hond uitlaten voor de rest kan ik
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik-kots-op-je is mijn tweede naam
[..]
Weet ik toch
jmr jmr jmrquote:
En nu mij niet trollen. Dat is niet lief.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kom er dan ook gewoon eerlijk voor uit.
Geen idee joh, maar eens kieken.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe is het in BeF dan?
[..]
Klopt ja, hij is mooi. Goed werk.
kusquote:Op maandag 30 januari 2012 21:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hup hup, zeg nou op of anders in DM, je spint mijn hoofd rond mang
[..]
jmr jmr jmr
[ afbeelding ]
lafjoe tog nohomo pure bromoquote:
Troll?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En nu mij niet trollen. Dat is niet lief.
Nee is eng.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Geen idee joh, maar eens kieken.
Thanks
30 februariquote:Op maandag 30 januari 2012 21:33 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar baka's, welke datum zouden jullie willen strandfeesten dan?
uurtje of 12/1? Dan kan ik rustig boodschappen doenquote:
hihi kusjes terugquote:Op maandag 30 januari 2012 21:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Troll?Klein en dik
Oké, ik zal je niet trollen
Kusje voor jou.
als mooi weerquote:Op maandag 30 januari 2012 21:33 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar baka's, welke datum zouden jullie willen strandfeesten dan?
Top ik WA je tzt danquote:Op maandag 30 januari 2012 21:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
uurtje of 12/1? Dan kan ik rustig boodschappen doen
[..]
hihi kusjes terug
Dat is net voor mijn verjaardag, komt goed uit.quote:
Ik weeeeet niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In het 3FM topic is het erg gezellig
Ik luister bijna nooit radioquote:Op maandag 30 januari 2012 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
In het 3FM topic is het erg gezellig
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerst Trolliebollie topickillen, nu Flippiee, who's next?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Neenee minstens 5 min stilte dan ben je een killerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe komt het dat die waarom vraag er nooit komt bij die mensen? Als je 10 bent snap ik dat prima, maar op een bepaalde leeftijd ga je je toch afvragen waarom dat soort standpunten er zijn? Dit werd gezegd door iemand van 20+. Wie mij dit uit kan leggen krijgt een koekje naar keuze.quote:Homo zijn en echt een relatie hebben dat vind ik best wel lastig. Omdat ik altijd van thuis heb meekregen dat dat niet hoort, of niet goed is.
Dat zijn gewoon christenen die hun overtuiging bij het kind naar binnen stouwen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe komt het dat die waarom vraag er nooit komt bij die mensen? Als je 10 bent snap ik dat prima, maar op een bepaalde leeftijd ga je je toch afvragen waarom dat soort standpunten er zijn? Dit werd gezegd door iemand van 20+. Wie mij dit uit kan leggen krijgt een koekje naar keuze.
Jarenlange hersenspoeling.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe komt het dat die waarom vraag er nooit komt bij die mensen? Als je 10 bent snap ik dat prima, maar op een bepaalde leeftijd ga je je toch afvragen waarom dat soort standpunten er zijn? Dit werd gezegd door iemand van 20+. Wie mij dit uit kan leggen krijgt een koekje naar keuze.
Sorryquote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eerst Trolliebollie topickillen, nu Flippiee, who's next?!
Ja nou.quote:
Er zijn genoeg mensen die er problemen mee hebben ofzo, weet het ook niet precies.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:58 schreef HappyBob het volgende:
Maar op een gegeven moment ga je toch voor jezelf denken..
Ik ging vroeger ook elke zondag naar de kerk en alles, maar ben er toch redelijk ongeschonden uitgekomen.
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:58 schreef HappyBob het volgende:
(op die wekelijkse verplichtingen bij de pastoor na).
Sommige mensen willen niet verder kijken.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:58 schreef HappyBob het volgende:
Maar op een gegeven moment ga je toch voor jezelf denken..
Ik ging vroeger ook elke zondag naar de kerk en alles, maar ben er toch redelijk ongeschonden uitgekomen (op die wekelijkse verplichtingen bij de pastoor na).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk wat ik cool ben:Mario likesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Misschien zijn ze zo onzeker dat ze niet tegen hun ouders in durven te gaan en dat ze het daarom niet willen vertellen / andere gedachtegang willen krijgen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:05 schreef HappyBob het volgende:
Maar kennen die mensen geen puberteit? Dat zijn toch meestal de momenten dat je je van alles wat jouw ouders je vertellen afzet en zelf een mening begint te vormen.
Veel van de dingen die je van baby af aan door je strot geduwd worden, zul je op latere leeftijd ook gaan doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:05 schreef HappyBob het volgende:
Maar kennen die mensen geen puberteit? Dat zijn toch meestal de momenten dat je je van alles wat jouw ouders je vertellen afzet en zelf een mening begint te vormen.
Ook onzekere mensen kennen een puberteitquote:Op maandag 30 januari 2012 22:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien zijn ze zo onzeker dat ze niet tegen hun ouders in durven te gaan en dat ze het daarom niet willen vertellen / andere gedachtegang willen krijgen.
De dingen die enigszins logisch klinken wel ja..quote:Op maandag 30 januari 2012 22:06 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Veel van de dingen die je van baby af aan door je strot geduwd worden, zul je op latere leeftijd ook gaan doen.
Mario niet leuk?quote:
Kweenie, heb er zelf weinig ervaring mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook onzekere mensen kennen een puberteit
[..]
De dingen die enigszins logisch klinken wel ja..
[..]
Mario niet leuk?
Jawel, maar misschien zijn zij zo buitengesloten van de wereld op hun ouders na dat ze niet anders kunnen en de enige die ze kennen in hun leven niet teleur willen stellen. *Geldt niet voor iedereen naturlich*quote:Op maandag 30 januari 2012 22:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook onzekere mensen kennen een puberteit
Maar dat lijkt me zo lastig met internet en tv. Op een gegeven moment zul je op de één of andere manier de wereld gaan ontdekken.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jawel, maar misschien zijn zij zo buitengesloten van de wereld op hun ouders na dat ze niet anders kunnen en de enige die ze kennen in hun leven niet teleur willen stellen. *Geldt niet voor iedereen naturlich*
Ouders kunnen een gevalletje Noord-Korea zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dat lijkt me zo lastig met internet en tv. Op een gegeven moment zul je op de één of andere manier de wereld gaan ontdekken.
Watquote:Op maandag 30 januari 2012 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
But, me likes cock. So I'm strictly dickly.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
Homo.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
Nee dan ben je gewoon een vlammende nichtquote:Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb 2 paar fingerless gloves aan, ben ik nu dubbel emo?
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee dan ben je gewoon een vlammende nicht
Is te doen.quote:
Kan ik even DMon?quote:
jwz grtrgquote:Op maandag 30 januari 2012 23:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jj bentst wel een kwaliteits user lols gr gr
NEENquote:
eh wolla wa seg jy ;squote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neeee blijf!!!!!!!1 henk is een n44b
kusquote:
Kusquote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar ik ging echt net slapen![]()
Cash heb ik net naar bed gestuurd en ik zal ook slapen dus
Slaap lekker nogmaals
hihi grgrquote:Op maandag 30 januari 2012 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oke ik ben eigk nietboos lol hihihih
Grgr
dat was n lueke seriequote:Op maandag 30 januari 2012 23:38 schreef Furdinand het volgende:
sjoebiedoebiedoewawaaa my name is angelaaa
Okquote:Op maandag 30 januari 2012 23:41 schreef Furdinand het volgende:
ik heb een wit verpleger pakje met een roze kraag.
error 404.
mannelijkheid not found.
niet veel bijzonders nog. Uitleg gekregen over roosters enzo en soort van kennis gemaakt met de klas. Morgen en overmorgen ook nog introductie en dan maandag beginnen met de lessenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zijn we nu vriendjes?
Furd hoe was het?
Het verhaal van de oldbie en de newbie kan geschreven worden!quote:
Zo zo! Leuk hoor! Grote klas??quote:Op maandag 30 januari 2012 23:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
niet veel bijzonders nog. Uitleg gekregen over roosters enzo en soort van kennis gemaakt met de klas. Morgen en overmorgen ook nog introductie en dan maandag beginnen met de lessen
hij is ook getailleerdquote:
ehm stuk of 20 ofzo en nog 6 jongens zelfs.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het verhaal van de oldbie en de newbie kan geschreven worden!
[..]
Zo zo! Leuk hoor! Grote klas??
Dat was die van mij nietquote:Op maandag 30 januari 2012 23:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hij is ook getailleerd
[..]
ehm stuk of 20 ofzo en nog 6 jongens zelfs.
ik zie er best fabulous uit in dat dingquote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat was die van mij nietIk was een hobbezak.
Lolquote:Op maandag 30 januari 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het verhaal van de oldbie en de newbie kan geschreven worden!
...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lol
Toen ik mij registreerde was jij 9?
Donderdag 12 juli 2001 @ 15:44 was ik 18.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
...
...
Hoe oud was jij toen?
Jeetje mineetje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Donderdag 12 juli 2001 @ 15:44 was ik 18.
Ga uien eten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehoor, maak je maar niet druk.
> 2012quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij consequent wel als ik je PI moet geloven?
Ik ben whiteboiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
> 2012
> Geen standaard PI hebben
> Denken dat ik boos ben
Neger alsjeblieft.
Kusquote:
Gefeliciteerd met klinkerbroertje2 gr grquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
>:( klinkerbroertje2 is vandaag 4 jaar geworden feliciteer hem.
Wat dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zag hetttThx Bro! En nog een keer bedankt!
Ok ik heb een dilemma >:(
Edit: niet meer
Blauw. Duh.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wist niet welke kleur nagellak..
En jeej das fijn Henkeeer
Ook tof. Krijg je er alleen nooit af.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik deed glitters. Blauw past niet zo goed bij mn legging.
ECHT NIET? D:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ook tof. Krijg je er alleen nooit af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |