SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
Mensen die doen alsof alles perfect gaat in hun gezin en zich verheven voelen tegenover andere gezinnenquote:Op maandag 30 januari 2012 19:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Muahaha. Maar vrij lullig voor mijn ouders als die vermoord worden. Aangezien die engelachtige jongens natuurlijk alles aan mama vertellen. Want dat doe je in een perfect gezin.
Ja, nah, nee, ik vind het daar engquote:Op maandag 30 januari 2012 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht je hebt KLB topic geopend.
faalhaasquote:
Datquote:Op maandag 30 januari 2012 19:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof alles perfect gaat in hun gezin en zich verheven voelen tegenover andere gezinnenad infinitum
Beter email je naar hun familie e-mailadres alsof je een of ander wijf bent waar mr. Perfect mee gaat.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat. Serieus, ik hoop echt dat die op een dag gaan scheiden
.
Ik vind haar huis ook erg lief.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik kan bevestigen dat huize Bloempje een lieve familie is..
Ewa nignogquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik kan bevestigen dat huize Bloempje een lieve familie is..
Ik geloof je op je woord.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]![]()
Maar jij hebt heel mijn ouders niet gezienMaar die zijn lief hoor
Ik zag de kerstboom. Kerstbomen zeggen veel.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]![]()
Maar jij hebt heel mijn ouders niet gezienMaar die zijn lief hoor
De kerstboom was vetquote:Op maandag 30 januari 2012 19:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik zag de kerstboom. Kerstbomen zeggen veel..
Hahahahaquote:Op maandag 30 januari 2012 19:09 schreef Haarklip het volgende:
Hehe, die buren van jou zijn echt typische SBS-kijkers en mogen van mij dood.
Ik zeg ewa wat snap jij niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |