boeit dat?quote:
En met Sierd hoor je iedere 10 minuten: 'Hip Hop Pinto'quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met Pinto, dan weet je het wel.
Sierd is dan ook een ware eindbaasquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
boeit dat?
[..]
En met Sierd hoor je iedere 10 minuten: 'Hip Hop Pinto'
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:16 schreef NJ het volgende:
Daar gaat Abidal een beetje de mist in. Loopt gelukkig jammer genoeg goed af.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:21 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
terechte voorsprong???
quote:
laat ik dan maar eerlijk zijn en gewoon zeggen dat ik inderdaad anti-Barca ben, maar ik ben voor Manchester United(zie plaatje) en dan zal er vast wel iemand zijn die me begrijptquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De meeste die bevestigend zullen antwoorden zijn waarschijnlijk gewoon tegen Barca
Ik niet in ieder geval... SCUMquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
laat ik dan maar eerlijk zijn en gewoon zeggen dat ik inderdaad anti-Barca ben, maar ik ben voor Manchester United(zie plaatje) en dan zal er vast wel iemand zijn die me begrijpt
Laat die eerst maar eens goed herstellenquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoop dat Iniesta ook weer wat minuten gaat maken vandaag.
That's most likely ja. Alleen als Barca in de problemen komt zal Pep een beroep op hem doen denk ik.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:36 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Laat die eerst maar eens goed herstellen
Randstad is wereldwijd 1 van de grootste, zoniet de grootste, qua uitzendwerk.quote:
Ik zag er een Mac Donaldsquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:45 schreef Hompiestompie het volgende:
Ik ben een keer in Barcelona geweest, ze hadden er ook een mediamarkt
Alves.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
Oeh ja de finale in Bernabeu.
Dat zou echt meesterlijk zijn als Barça daar die beker wint
Hij kraakt hem elke bekerwedstrijd af.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sierd heeft Pinto niet zo hoog zitten geloof ik wehe
Pinto de keeper niet nee. Pinto de rapper daarintegen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Sierd heeft Pinto niet zo hoog zitten geloof ik wehe
Ja zekers. Fingers crossedquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:48 schreef TheFatLady het volgende:
Een finale in Bernabeu zou toch wel heel mooi zijn [ afbeelding ]
En dan bij winst rondje Madridquote:
Open wedstrijd, ondanks de vele kansen van Barca had ook Valencia zeker goede kansen.quote:
Om uiteindelijk huilend naar huis gaan na cl en bbva winst van realquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:54 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En dan bij winst rondje Madrid
Liga misschien, maar CL is voor BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Om uiteindelijk huilend naar huis gaan na cl en bbva winst van real
Hahaha, de mensen op twitter snappen niet waarom Sierd dat honderden keren herhaald.quote:
quote:Die vent moet echt is ze bek houden met ze 'hiphop' pinto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |