SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Oh dan krijg je vanavond later wel hongerquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee niet misselijk ofzo. Mn stress verdwijnt wel langzamerhand.Daar ben ik blij om. Die last eindelijk weg.
![]()
Weet niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh dan krijg je vanavond later wel honger
ghihihiquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Mij beschuldigen en dan zelf de lapo pakken.![]()
Tevens naamtopiek, gr en kus.
Ik vraag me af of jullie vaak hollands etenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet.Ze hebben net avondgegeten maar ik had geen trek.
[..]
ghihihiik gunde het je toch
kusquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet.Ze hebben net avondgegeten maar ik had geen trek.
[..]
ghihihiik gunde het je toch
Verschilt, mn moeder wisselt het wel af.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jullie vaak hollands etenof echt midden-oosters
altyd boos dese man ;squote:
goed gezienquote:
Elke dag aardappels is leukquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Verschilt, mn moeder wisselt het wel af.Anders elke dag rijst en dat verveelt.
Boh jaquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Boh jaAardappelen met groente en stukje vlees.
Tevens hou ik ook van rode kool en bieten stamppot.
Ik gruwel sowieso van dat standaard Nederlands eten zo fantasie loos.quote:
watquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:43 schreef Beach het volgende:
[..]
http://www.binsearch.info(...)adv_age=1100&server=
hier hoef je je vanavond niet te vervelen
lol ik heb gratisquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben mn user/pass vergeten.
Henkertquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben mn user/pass vergeten.
quote:
Max vb = wut? Maximale Visual Basic?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:49 schreef Beach het volgende:
[..]
lol ik heb gratis
free.xsusenet.com (ff account voor aanmaken) max vb 2
reader.ipv6.xsnews.nl (geen account nodig) 10
newszilla6.xs4all.nl (geen account nodig) 4
weathergirl-ipv6.tele2.net (geen account nodig) 2
allemaal poort119
verbindingenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja nee
[..]
Max vb = wut? Maximale Visual Basic?
Baas jij.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga Henk achterna, chips als avondeten.
Doe het nietttt!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga Henk achterna, chips als avondeten.
Dementie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom was ik vergeten dat ik dat al gezegd heb? Frappant.
Je begint op Henkie te lijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom was ik vergeten dat ik dat al gezegd heb? Frappant.
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je begint op Henkie te lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee hoor.helaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee hoor.Hell no smeerlapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens, ik haak een sjaalding voor een patiënt. Ben ik nou niet lief?
Je bent wel niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:40 schreef Bloempje. het volgende:
Jongens, ik haak een sjaalding voor een patiënt. Ben ik nou niet lief?
Tofquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb ik ook echt.Jij bent wel lief bedoelde ik dus.
noquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef Beach het volgende:
jullie delen zeker ook dezelfde onderbroek
Ik stel voor dat Spaghettivreter een avondje meepost hier :2quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:06 schreef HappyBob het volgende:
Macaroni, spaghetti, lasagne.. we hebben wel een duidelijk thema vanavond
quote:
Somsquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:02 schreef Beach het volgende:
jullie delen zeker ook dezelfde onderbroek
tja, ik kijk graag Formule1 en MotoGP en om dat in het echt te doen is geen optiequote:
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:22 schreef Beach het volgende:
[..]
tja, ik kijk graag Formule1 en MotoGP en om dat in het echt te doen is geen optie
Kijk maar uit straks droomt ze over Rooney en niet meer over jou.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
Klinkie kijkt voetbalik raak hier een beetje opgewonden van
Ja zeg, dat hoeven wij allemaal niet te weten hierquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
Klinkie kijkt voetbalik raak hier een beetje opgewonden van
Ach de werkelijkheid is wat telt tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks droomt ze over Rooney en niet meer over jou.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik word er vet chagrijnig van
hoe ik hem op zn neus stomp zekerquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks droomt ze over Rooney en niet meer over jou.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe ik hem op zn neus stomp zeker
quote:
watquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb morgen een genetica tentamen
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:51 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik heb morgen een genetica tentamen
quote:
Wat moet ik zien ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:05 schreef Henkie94 het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100003404689201&sk=wall
Lololol
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Al die posts van hem op Angie Varona's wall.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt, maar wel beetje kansloos zo.
Wil je misschien met lasagne ontbijten?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan ga ik bijna alweer ontbijten joh
Nee sorry ik heb al een zakje chips en energie drink gekocht voor mn ontbijtquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wil je misschien met lasagne ontbijten?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee sorry ik heb al een zakje chips en energie drink gekocht voor mn ontbijt![]()
Henkie-ontbijtquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee sorry ik heb al een zakje chips en energie drink gekocht voor mn ontbijt![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jatokquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar het is wel paprika en dat is toch groente ?![]()
quote:
hoe kan datquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
slaap zacht als een bonte vacht![]()
wij samen zoenen in de botsautos terwijl we marokkanen boos maken door tegen ze te botsenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef JanPiraat het volgende:
slaap hard![]()
en tot in je dromen
zullen we daar in de botsauto's ?
HIHIHI MAG IK NIET ZEGGEN TOCH.quote:
Oké, dan maar gewoon in het geheim over dm/pmquote:
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
Klip en ik gokken op nieuwe site. En dat zou suf zijn
Dat kun je toch geen event noemen..quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
Klip en ik gokken op nieuwe site. En dat zou suf zijn
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat kun je toch geen event noemen..
Ik hoop de grootste FOK!meet aller tijdenOf een FOK! lan-party
3 dagen lang non-stop FOK!en.
Ik ga mij alleen niet aanmelden voor het even en wens ook niet uitgenodigd te worden. Straks weten mijn vrienden..
Ik deed snel van mijn prikbord verwijderen zodat niemand het kan zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat kun je toch geen event noemen..
Ik hoop de grootste FOK!meet aller tijdenOf een FOK! lan-party
3 dagen lang non-stop FOK!en.
Ik ga mij alleen niet aanmelden voor het even en wens ook niet uitgenodigd te worden. Straks weten mijn vrienden..
NEENquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Henkie, wat hoor ik nu? Zit jij weer te hunten? [ afbeelding ]
Ik was niet eens uitgenodigdquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik deed snel van mijn prikbord verwijderen zodat niemand het kan zien
Eén of ander FOK!eventquote:
Ik ben uitgenodigd door Huppelmutsquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was niet eens uitgenodigdKlik ik op het event, zie ik dat al mijn FOK! vriendjes wel uitgenodigd zijn
Wie heeft jullie uitgenodigd?
[..]
Eén of ander FOK!eventWordt grote happening
Even iemand van mijn vriendenlijst verwijderenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd door Huppelmuts
Ik bedoel meer van: het is een mystery event, maar het staat op FB. Lekker "mystery".quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was niet eens uitgenodigdKlik ik op het event, zie ik dat al mijn FOK! vriendjes wel uitgenodigd zijn
Wie heeft jullie uitgenodigd?
[..]
Eén of ander FOK!eventWordt grote happening
Wat het event inhoudt is een mysteryquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van: het is een mystery event, maar het staat op FB. Lekker "mystery".
Dit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd door Huppelmuts
Rechtsonderquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit.
Ik mis een repeatknop op spotify, zo hinderlijk dit.
Ja maar één liedje steeds herhalen bedoelde ik.quote:
Rechtsonderrr.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit.
Ik mis een repeatknop op spotify, zo hinderlijk dit.
Dus in plaats van 10 seconden de tijd nemen om een aparte playlist voor één nummer aan te maken, hou jij je minuten lang bezig met het zoeken naar een makkelijkere optie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar één liedje steeds herhalen bedoelde ik.En om nou een afspeellijst te maken voor één lied...
Ik wil meer weten over die playlistquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Rechtsonder
Telkens als ik op Facebook krijg heb ik het idee dat Jan mijn playlist luistert
Ja maarquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat het event inhoudt is een mystery
Zoek mij gewoon op bij 'Vrienden'quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil meer weten over die playlist![]()
Ik wil niet eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neenee gewoon jaloers omdat je geen uitnodiging hebt he
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus in plaats van 10 seconden de tijd nemen om een aparte playlist voor één nummer aan te maken, hou jij je minuten lang bezig met het zoeken naar een makkelijkere optie?
Je zit er compleet naast, ík was degene die naar jouw playlist luisterde vanmiddag en toen flipte Jan.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Rechtsonder
Telkens als ik op Facebook krijg heb ik het idee dat Jan mijn playlist luistert
Omfg hij begint met sugar sugar en die was ik op dat moment serieus aan het luisterenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zoek mij gewoon op bij 'Vrienden'Mijn favorietenlijst is openbaar als het goed is.
Jij bent eng, TR gemacht.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omfg hij begint met sugar sugar en die was ik op dat moment serieus aan het luisteren![]()
eng dit
trustenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent eng, TR gemacht.
Mooi lijstje toch?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Juist.
[..]
Je zit er compleet naast, ík was degene die naar jouw playlist luisterde vanmiddag en toen flipte Jan.
Ik zag vanmiddag ook al Johnny Cash en The Kinks voorbijkomen.. en toen The Archies.. dat was mij té toevalligquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Omfg hij begint met sugar sugar en die was ik op dat moment serieus aan het luisteren![]()
eng dit
lol poesjes eten helemaal geen maisquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent eng, TR gemacht.
Jan is de hater.quote:
Mijners wel.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lol poesjes eten helemaal geen mais
gr gr
Mooie spelling, laat me meer van dit ziennn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:26 schreef wolfrolf het volgende:
Niet. Jij hoaxed ons klenk0rbxtsngf
Jij weetquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan is de hater.
Tevens; The Kinks
Ik zag een liedje; Money ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij weet
Tevens: De rest van m'n lijst
Konijntjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooie spelling, laat me meer van dit ziennn.
Zo beter?
k ook ;S :$quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Wut konjintj0s zijn keiknuffelig en sgattigs
The Beatles vieze jattersquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag een liedje; Money ofzo.Cover van The Beatles.
quote:"Money (That's What I Want)" is a 1959 hit single by Barrett Strong for the Tamla label, distributed nationally on Anna Records. The song was written by Tamla founder Berry Gordy and Janie Bradford, and became the first hit record for Gordy's Motown enterprise
quote:The best known cover versions were performed by The Beatles and by The Flying Lizards, whose version peaked at number twenty-two on the dance charts [2].
oei gedisst ik meld me af groetjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
The Beatles vieze jatters
http://en.wikipedia.org/wiki/Money_(That's_What_I_Want)
[..]
[..]
Epileptisch zei je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Klinker laat dat konijntjen nou. Deze UI is heftig epileptisch
Ik voel me vies omdat ik voetbal gekeken heb.. wat nu?quote:
Sorry, ik ben nu mobiel en kan hem niet meer veranderen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Grmbl die wapperende UI wordt ik tureluurs van Kb
Goed wassen en een outfit voor de - hier mag ik het niet meer over hebben - uitzoeken onder het genot van muziek uit mijn playlistquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voel me vies omdat ik voetbal gekeken heb.. wat nu?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goed wassen en een outfit voor de - hier mag ik het niet meer over hebben - uitzoeken onder het genot van muziek uit mijn playlist
Klopt. Ik heb em dan ook maar effe geblocked in adblockplusquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig mAar hé. En hey, je hoeft er niet naar te kijken, toch?
omggg hateeerrrquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb em dan ook maar effe geblocked in adblockplus
Niet jou, maar die avatar die over heel mn scherm zwabbertquote:
huh volgens mij zie jij ze vliegenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet jou, maar die avatar die over heel mn scherm zwabbertMij best, maar ik kan er eerlijk waar niet tegen
Ben al een oude man van bijna 30!!11
Ik zit nu toch nog met je te SC'en
Dit monst0r?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een monster heeft hem aangevallen alles wolfrolddddksfg!!!!!
Alleen de legende. Ik ben ruim 2 jaar langer dan jij al geregistreerd op deze forumpiequote:
Maar ik ken je nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Alleen de legende. Ik ben ruim 2 jaar langer dan jij al geregistreerd op deze forumpie![]()
![]()
Hallo, Alberto S. hier op het TOR netwerk. Stuur mij eens wat foto's van je onontwikkelde lichaam.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen ijs in huis
Groetjes zielig pubertje
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 01:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hallo, Alberto S. hier op het TOR netwerk. Stuur mij eens wat foto's van je onontwikkelde lichaam.
Mensen die dit spel net ontdekt hebbenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:43 schreef Furdinand het volgende:
Een heel leuk bordspel wat ik ontdekt heb
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat die tetten dan lekker vrij!
awwquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:35 schreef JanPiraat het volgende:
Ik wil wel achter je lopen elke dag en ze voor je ondersteunen dan
Gekkie ben je ook hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:35 schreef JanPiraat het volgende:
Ik wil wel achter je lopen elke dag en ze voor je ondersteunen dan
Ik ook wel, samen uit eten?quote:
okequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gekkie ben je ook he![]()
[..]
Ik ook wel, samen uit eten?
Jij bent een luilak.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:48 schreef JanPiraat het volgende:
Komen jullie de restjes naar mn bed brengen alstjeblieft ? ik heb ook honger
Je eet maar een stukje van je vingers op.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:48 schreef JanPiraat het volgende:
Komen jullie de restjes naar mn bed brengen alstjeblieft ? ik heb ook honger
Ik eet mn pink wel die gebruik ik toch nauwelijksquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Je eet maar een stukje van je vingers op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |