Ik zag een liedje; Money ofzo.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij weet
Tevens: De rest van m'n lijst
Konijntjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooie spelling, laat me meer van dit ziennn.
Zo beter?
k ook ;S :$quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
Wut konjintj0s zijn keiknuffelig en sgattigs
The Beatles vieze jattersquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag een liedje; Money ofzo.Cover van The Beatles.
quote:"Money (That's What I Want)" is a 1959 hit single by Barrett Strong for the Tamla label, distributed nationally on Anna Records. The song was written by Tamla founder Berry Gordy and Janie Bradford, and became the first hit record for Gordy's Motown enterprise
quote:The best known cover versions were performed by The Beatles and by The Flying Lizards, whose version peaked at number twenty-two on the dance charts [2].
oei gedisst ik meld me af groetjesquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
The Beatles vieze jatters
http://en.wikipedia.org/wiki/Money_(That's_What_I_Want)
[..]
[..]
Epileptisch zei je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
Klinker laat dat konijntjen nou. Deze UI is heftig epileptisch
Ik voel me vies omdat ik voetbal gekeken heb.. wat nu?quote:
Sorry, ik ben nu mobiel en kan hem niet meer veranderen...quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
Grmbl die wapperende UI wordt ik tureluurs van Kb
Goed wassen en een outfit voor de - hier mag ik het niet meer over hebben - uitzoeken onder het genot van muziek uit mijn playlistquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voel me vies omdat ik voetbal gekeken heb.. wat nu?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Goed wassen en een outfit voor de - hier mag ik het niet meer over hebben - uitzoeken onder het genot van muziek uit mijn playlist
Klopt. Ik heb em dan ook maar effe geblocked in adblockplusquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig mAar hé. En hey, je hoeft er niet naar te kijken, toch?
omggg hateeerrrquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb em dan ook maar effe geblocked in adblockplus
Niet jou, maar die avatar die over heel mn scherm zwabbertquote:
huh volgens mij zie jij ze vliegenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet jou, maar die avatar die over heel mn scherm zwabbertMij best, maar ik kan er eerlijk waar niet tegen
Ben al een oude man van bijna 30!!11
Ik zit nu toch nog met je te SC'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |