Ik deed snel van mijn prikbord verwijderen zodat niemand het kan zienquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat kun je toch geen event noemen..
Ik hoop de grootste FOK!meet aller tijdenOf een FOK! lan-party
3 dagen lang non-stop FOK!en.
Ik ga mij alleen niet aanmelden voor het even en wens ook niet uitgenodigd te worden. Straks weten mijn vrienden..
NEENquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:07 schreef 2Happy4U het volgende:
Henkie, wat hoor ik nu? Zit jij weer te hunten? [ afbeelding ]
Ik was niet eens uitgenodigdquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik deed snel van mijn prikbord verwijderen zodat niemand het kan zien
Eén of ander FOK!eventquote:
Ik ben uitgenodigd door Huppelmutsquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was niet eens uitgenodigdKlik ik op het event, zie ik dat al mijn FOK! vriendjes wel uitgenodigd zijn
Wie heeft jullie uitgenodigd?
[..]
Eén of ander FOK!eventWordt grote happening
Even iemand van mijn vriendenlijst verwijderenquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd door Huppelmuts
Ik bedoel meer van: het is een mystery event, maar het staat op FB. Lekker "mystery".quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was niet eens uitgenodigdKlik ik op het event, zie ik dat al mijn FOK! vriendjes wel uitgenodigd zijn
Wie heeft jullie uitgenodigd?
[..]
Eén of ander FOK!eventWordt grote happening
Wat het event inhoudt is een mysteryquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van: het is een mystery event, maar het staat op FB. Lekker "mystery".
Dit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd door Huppelmuts
Rechtsonderquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit.
Ik mis een repeatknop op spotify, zo hinderlijk dit.
Ja maar één liedje steeds herhalen bedoelde ik.quote:
Rechtsonderrr.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit.
Ik mis een repeatknop op spotify, zo hinderlijk dit.
Dus in plaats van 10 seconden de tijd nemen om een aparte playlist voor één nummer aan te maken, hou jij je minuten lang bezig met het zoeken naar een makkelijkere optie?quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar één liedje steeds herhalen bedoelde ik.En om nou een afspeellijst te maken voor één lied...
Ik wil meer weten over die playlistquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Rechtsonder
Telkens als ik op Facebook krijg heb ik het idee dat Jan mijn playlist luistert
Ja maarquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat het event inhoudt is een mystery
Zoek mij gewoon op bij 'Vrienden'quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik wil meer weten over die playlist![]()
Ik wil niet eens.quote:Op donderdag 16 februari 2012 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
neenee gewoon jaloers omdat je geen uitnodiging hebt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |