Henkertquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ben mn user/pass vergeten.
quote:
Max vb = wut? Maximale Visual Basic?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:49 schreef Beach het volgende:
[..]
lol ik heb gratis
free.xsusenet.com (ff account voor aanmaken) max vb 2
reader.ipv6.xsnews.nl (geen account nodig) 10
newszilla6.xs4all.nl (geen account nodig) 4
weathergirl-ipv6.tele2.net (geen account nodig) 2
allemaal poort119
verbindingenquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja nee
[..]
Max vb = wut? Maximale Visual Basic?
Baas jij.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga Henk achterna, chips als avondeten.
Doe het nietttt!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga Henk achterna, chips als avondeten.
Dementie.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom was ik vergeten dat ik dat al gezegd heb? Frappant.
Je begint op Henkie te lijkenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom was ik vergeten dat ik dat al gezegd heb? Frappant.
Nee hoor.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:18 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je begint op Henkie te lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee hoor.helaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee hoor.Hell no smeerlapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |