SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!lekker faxen heel de dag echt genot
Ja, dat gaat gebeuren. 100%. Uitzonderingen uiteraard daargelaten (mijn vader is er langzamerhand ook zo eentje), maar zo werkt het wel. Circle of life. Zij die vroeger rebelleerden tegen hun ouders met de Beatles, Stones en Elvis zijn zelf de "langharig, werkschuw tuig!"-roepende ouders/grootouders geworden. Zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus over een jaar of 40 klagen de jongeren van dan over onze Top 2000-samenstelling. Nouja, eerst zien, dan geloven. Mijn pa van 56 inmiddels luistert ook nog hedendaagse muziek en zet regelmatig zelf 3FM aan
Slaap lekkerquote:
Ik hou mij voor nu aan de afspraak maar de volgende keer ga ik op mijn handen zitten...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
Meisje toch. Hou vol. Neem een kopje kamillethee!
Trustequote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
Teringjantje
Moet echt gaan pitten nu. Doeidoei
Elvis was in zijn tijd ook de duivel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, dat gaat gebeuren. 100%. Uitzonderingen uiteraard daargelaten (mijn vader is er langzamerhand ook zo eentje), maar zo werkt het wel. Circle of life. Zij die vroeger rebelleerden tegen hun ouders met de Beatles, Stones en Elvis zijn zelf de "langharig, werkschuw tuig!"-roepende ouders/grootouders geworden. Zo gaan die dingen.
ja hebben in juni een album uitgebracht "Only Human"quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:42 schreef Sersjee het volgende:
Toploader?! Kolere, bestaan die ook weer...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens een poging wagen tot slapen, welterusten
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Ik wil niet meteen de dag beginnen met zeiken, maar wat een kut mega"hit"
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Als je het zo allemaal onder elkaar zet Roel, dan komt't wel heel dramatisch over met al dat gegaap en gekots
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:09 schreef borisz het volgende:
(PAINT) Sven Kramer
Wel met een CC'tje naar Hole
Best wel mee eens, heb sowieso niks met GBTTZ. Ik had gehoopt op Spinvis.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
.
Ik wil niet meteen de dag beginnen met zeiken, maar wat een kut mega"hit"
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best wel mee eens, heb sowieso niks met GBTTZ. Ik had gehoopt op Spinvis.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAUW WAUW WAUW TE GEK HEEEE, WÁT EEN MEEEEEEGAHIT!!!1!!!!!!
Waarom krijg ik de indruk dat je het helemaal niet serieus meent??quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAUW WAUW WAUW TE GEK HEEEE, WÃT EEN MEEEEEEGAHIT!!!1!!!!!!
Op het moment nog niet maar er komt een stressvol weekje aan... Met als kers op de taart een toets rechtquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:15 schreef Sersjee het volgende:
Lunchbox 1, want Lemon Tree is het werk van de duivel.
Das ook de reden dat ik weiger te geloven in een hemel/hel-constructie... Ik kan me ook niet voostellen dat een hel zo ellendig kan zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef borisz het volgende:
Mocht Petrus Sersjee niet goed gezind zijn dan komt hij in de hel die eruit ziet als een IKEA vestiging en met Lemon Treee + Whats up op repeat.
En Mädchen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef borisz het volgende:
Mocht Petrus Sersjee niet goed gezind zijn dan komt hij in de hel die eruit ziet als een IKEA vestiging en met Lemon Treee + Whats up op repeat.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Christians
![]()
Wat dan weer heel tegenstrijdig is met m'n post hierboven, maar ach.
Scherpquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Christians
![]()
Wat dan weer heel tegenstrijdig is met m'n post hierboven, maar ach.
twitter:SeverineOudhof twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 13:31:08Kan iemand die piepende Birdy uit de lucht schieten?! #3fm reageer retweet
Zal wel te maken hebben met een gebrek aan....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Piehiemel
Het wil niet uit m'n hoofd...
Dat is (helaas) zeer goed mogelijk...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met een gebrek aan....
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is (helaas) zeer goed mogelijk...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:32 schreef themauster het volgende:
twitter:SeverineOudhof twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 13:31:08Kan iemand die piepende Birdy uit de lucht schieten?! #3fm reageer retweet
quote:Caissière B bij Albert Heijn
...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Piehiemel
Het wil niet uit m'n hoofd...
Zo erg is het ook weer niet allemaal, er zitten ook aardig wat voordelen aan het alleen-zijn!quote:
Ik ben een echte plaatjesdenker, maar tot deze opmerking van jou had ik het nog niet voor me gezien...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
...
Je zult maar visueel ingesteld zijn...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een echte plaatjesdenker, maar tot deze opmerking van jou had ik het nog niet voor me gezien...
Om het even grof en op z'n haags te zeggen: Soms krijg je jeuk aan je mossel, dus moet je toch watquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet allemaal, er zitten ook aardig wat voordelen aan het alleen-zijn!
I'm sexy and I know it
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om het even grof en op z'n haags te zeggen: Soms krijg je jeuk aan je mossel, dus moet je toch wat
Da's het enige nadeel van alleen zijn eigenlijkSoms krijgen wij ook jeuk aan onze meergranenknuppel... (©Bert Visscher)
Jeuk aan je mossel hoef je niet Haags voor te zijn, die hoor ik hier ook wel eensquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om het even grof en op z'n haags te zeggen: Soms krijg je jeuk aan je mossel, dus moet je toch wat
Da's het enige nadeel van alleen zijn eigenlijkSoms krijgen wij ook jeuk aan onze meergranenknuppel... (©Bert Visscher)
Als single heb je voor dat soort activiteiten toch keuze uit meer dan één..? Méér dan dat je in een relatie zit iigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeuk aan je mossel hoef je niet Haags voor te zijn, die hoor ik hier ook wel eens![]()
Die van Bert Visscher ken ik dan weer niet![]()
En dat is een van de nadelen van alleen-zijn, ik mis het gebabbel af en toe... M'n katten zijn lief maar teruglullen doen ze niet
Ik geniet juist van de rust om me heenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeuk aan je mossel hoef je niet Haags voor te zijn, die hoor ik hier ook wel eens![]()
Die van Bert Visscher ken ik dan weer niet![]()
En dat is een van de nadelen van alleen-zijn, ik mis het gebabbel af en toe... M'n katten zijn lief maar teruglullen doen ze niet
quote:
Harvey?quote:
Dat is misschien wel zo maar daar ben ik dan weer niet zo handig inquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als single heb je voor dat soort activiteiten toch keuze uit meer dan één..? Méér dan dat je in een relatie zit iig.
Oh, mag je zeggen hoor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geniet juist van de rust om me heenIk hoef niet te lullen (alleen maar gleuven te vullen
), maar dat mag je dan weer niet zeggen
Je bent niet alleen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo maar daar ben ik dan weer niet zo handig in
quote:Op de collectie auto's nu vooralsnog beslag gelegd.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)essing-failliet.html
[..]
Waarom zou je beslag op auto's leggen? Maar er dan gewoon pannenkoeken van...
Lijkt me tofjes!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent niet alleen!
Cursusje volgen samne?
Is kobaltblauw niet heel donker en aanwezig voor muren in de slaapkamer? Of veel lichtinval daar?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:50 schreef themauster het volgende:
Omdat ik geen zin heb om een topic te openen in het klus en woonforum stel ik de vraag maar hier. In 1 van de slaapkamers in ons huis willen we de muren de kleur kobaltblauw verven maar deze kamer heeft ook balken aan het plafond en we zouden echt niet weten welke kleur we deze moeten geven.Iemand die hier een tip heeft?
Kastanjebruin?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:50 schreef themauster het volgende:
Omdat ik geen zin heb om een topic te openen in het klus en woonforum stel ik de vraag maar hier. In 1 van de slaapkamers in ons huis willen we de muren de kleur kobaltblauw verven maar deze kamer heeft ook balken aan het plafond en we zouden echt niet weten welke kleur we deze moeten geven.Iemand die hier een tip heeft?
oh wacht ja, kobaltblauw is donker... Dan kom ik terug van m'n kastanjebruin, nog donkerder...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is kobaltblauw niet heel donker en aanwezig voor muren in de slaapkamer? Of veel lichtinval daar?
Kutje, voor niks mijn boezem tegen het raam gedrukt om zo dicht mogelijk bij je te zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was toen al weer richting huis
Zwaaitje vanuit de bus
Inderdaad veel lichtval zowel overdag als s'nachts.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is kobaltblauw niet heel donker en aanwezig voor muren in de slaapkamer? Of veel lichtinval daar?
Is kleuren kiezen niet iets héél persoonlijks ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:50 schreef themauster het volgende:
Is ook zo maar tips zijn altijd welkom, wij komen er hier niet echt uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is kleuren kiezen niet iets héél persoonlijks ?
Hehe, ok en bij de verfwinkel ook geen goede adviezen gekregen ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Is ook zo maar tips zijn altijd welkom, wij komen er hier niet echt uit.
Foo Fightersquote:
ja was al bekend, mooi kut is dat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:33 schreef borisz het volgende:
Het Noorden zit van de zomer zonder treinverbinding ---> http://www.ns.nl/reiziger(...)eiten#station-zwolle
Ja bizar he!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
Trinidad Scorpion Butch Taylor:
Hij is zo heet dat bij de bereiding van gerechten met de Butch T de koks ter bescherming handschoenen moeten dragen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja bizar he!
Volgens mij baal je ook als je per ongeluk in je neus peutert of in je ogen wrijft als je dat ding zojuist hebt aangeraaktOf nog erger: met je vinger door het WC papier schieten tijdens het afvegen na het schijten
Ik moest ook meteen aan jou denkenquote:
Dat. Er is geen geld om foute dingen te doenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:31 schreef Sersjee het volgende:
Telstar is tof. Voetballend stelt het verrot weinig voor, maar ze zijn gezond (zonder gemeenschapsgeld!) en altijd in voor een geintje.
Duh, dat is al x maanden bekend.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:33 schreef borisz het volgende:
Het Noorden zit van de zomer zonder treinverbinding ---> http://www.ns.nl/reiziger(...)eiten#station-zwolle
Een koud-grijs. Ik zou niet voor nog een kleur-kleur gaan want dat vind je nu leuk en over een jaar sta je jankend naar het plafond te staren. Als je toch iets anders dan wit wil, ga voor grijs en kies dan wel een koud soort grijs dat bij het blauw past. Stel dat je voor paars was gegaan, moet je een warm-grijs kiezen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Is ook zo maar tips zijn altijd welkom, wij komen er hier niet echt uit.
Achossiepossie... Ben je boos omdat ik het vertik helemaal naar Schiedam te jakkeren??quote:
Ja laaiendquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Achossiepossie... Ben je boos omdat ik het vertik helemaal naar Schiedam te jakkeren??
pwnedquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Evertjan het volgende:
mmm dacht ik nog een lekkere sinaasappel te hebben is hij niet meer goed
Je doet "quote:
Nou ik borrel hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Je doet "", ziet er niet echt pissig uit honnepon
Ik heb hier nog een stuk Pomelo liggen, je mag hem hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef Evertjan het volgende:
mmm dacht ik nog een lekkere sinaasappel te hebben is hij niet meer goed
quote:
Hihi! Faalwolfjequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
EDIT daar quote ik de verkeerde post. Maar hee, shit happens![]()
Heb je een wind gelaten hiihihihihiihihhihihihiquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:01 schreef minthy het volgende:
Ik ga even een beetje de ramptoerist uithangen, tsunamiwaarschuwing...
Ik ben niet zo voor het levend begraven van mensen... Maar goed, het is lief bedoeld!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:00 schreef wolfrolf het volgende:
Maar schat ik vergeef je. Zand erover.
En door!
Dankjewel daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Een koud-grijs. Ik zou niet voor nog een kleur-kleur gaan want dat vind je nu leuk en over een jaar sta je jankend naar het plafond te staren. Als je toch iets anders dan wit wil, ga voor grijs en kies dan wel een koud soort grijs dat bij het blauw past. Stel dat je voor paars was gegaan, moet je een warm-grijs kiezen.
Koen Mquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe kom je dáár nu weer aan?
Een of andere tweet van een tijdje terug gok ik.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe kom je dáár nu weer aan?
Een of andere tweet van een tijdje terug gok ik.
Dat kan ook natuurlijk. Inside joke.quote:
twitter:Timur3FM twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 22:47:54Wat zal ik eens geven voor de verjaardag van Rámon? reageer retweet
Die hebben ze vanavond volgens mij al eerder gedraaid. Tof, dat wel, zeker in de autoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik wil de hele tijd iets als Internet Friends.
Bij het kleine zusje ging vriend Ratz van de Bee Gees naar Public Enemy via een oude van de Peppers. Heerlijk!quote:
Kijk, das leuk om naar te luisteren!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij het kleine zusje ging vriend Ratz van de Bee Gees naar Public Enemy via een oude van de Peppers. Heerlijk!
Neuhquote:
Mooi! Moet wel zeggen dat politiek mij voor geen ene mieter aanspreekt, daar had ik vorig jaar een bar slecht cijfer op...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Bleef bij tapwerk
. Was gezellig met de politieke collega's
. Ook van de andere partijen
Ondanks alles blijf ik politiek leuk vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi! Moet wel zeggen dat politiek mij voor geen ene mieter aanspreekt, daar had ik vorig jaar een bar slecht cijfer op...
Das toch fijn? Ik ben blij dat er mensen zijn die er wel interesse voor hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ondanks alles blijf ik politiek leuk vinden. Maar ik moet zeggen, we hebben een goede club mensen en dat scheelt. Als ik soms kijk naar andere partijen
.
Flesje sportdrank van de AH ook goed? Ik drink geen alcohol...quote:
Is dit live ja? Ik hoor het verschil met de singletrack namelijk niet/nauwelijks.quote:
jupquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dit live ja? Ik hoor het verschil met de singletrack namelijk niet/nauwelijks.
Deuntje is catchy maar verder heb ik er niet zoveel meequote:
toch niet in je edele delen? Zou zonde zijn voor de necrofielen onder ons.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
Aaaaahhh, dan denk je dat het niet depressiever kan woren, draaien ze deze![]()
*kras*
Precies. Heftig nieuws gehad op stageschool, even 't gevoel dat het leven niet eerlijk is. *krast mee*quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
Aaaaahhh, dan denk je dat het niet depressiever kan woren, draaien ze deze![]()
*kras*
Ik wou mezelf niet doodkrassenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toch niet in je edele delen? Zou zonde zijn voor de necrofielen onder ons.
Las het... Sterktequote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies. Heftig nieuws gehad op school, even 't gevoel dat het leven niet eerlijk is. *krast mee*
Dat las ik ook inderdaad. Sterkte.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Las het... Sterkte![]()
Hier een grote reorganisatie voor de deur (heet officieel "organisatieontwikkeling" maar is gewoon een verkapte manier om overhead en andere zware troep eruit te knikkeren), ook niet erg tof...
Jongere mensen kun je je mee identificeren. Vaak erg ingrijpend, ook al ken je diegene niet (goed).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat las ik ook inderdaad. Sterkte.
Stomme is dat het niet eens persoonlijk is, maar het grijpt me verschrikkelijk aan. Blegh
Heb 't al meerdere keren mee gemaakt op scholen, ook een vriendinnetje van me toen we nog in havo3 zaten. Veel oude dingen en gevoelens die weer omhoog borrelen, stond met kippenvel toen ik het nieuws hoorde en moest even flink slikken tegen de tranen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Jongere mensen kun je je mee identificeren. Vaak erg ingrijpend, ook al ken je diegene niet (goed).
Herkenbaar, dan komt allerlei oude zooi weer naar bovenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb 't al meerdere keren mee gemaakt op scholen, ook een vriendinnetje van me toen we nog in havo3 zaten. Veel oude dingen en gevoelens die weer omhoog borrelen, stond met kippenvel toen ik het nieuws hoorde en moest even flink slikken tegen de tranen.
Nouja, ik zal weer ontopic gaan
Da's waar, maar dan is het wel duidelijk waar 't over gaat en ik wil ivm privacy hier niet al te veel neer zettenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar, dan komt allerlei oude zooi weer naar boven![]()
En ot?? Hoe vaak gaat het hier over voetbal of seks??
Groot gelijk dat je niet alles hier neerkwaktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's waar, maar dan is het wel duidelijk waar 't over gaat en ik wil ivm privacy hier niet al te veel neer zettenNog meer offtopic: ik zal even nuttig doen en de was ophangen
Geen idee, ik kijk amper films... En wat betekent TDK? Ken ik alleen van de cassettebandjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Damn wat is en blijft Batman Begins toch een fenomenale film. Eigenlijk beter dan TDK
Daar dacht ik dus ook aanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk amper films... En wat betekent TDK? Ken ik alleen van de cassettebandjes
Niet zo raar, de dag duurt nog maar 6 minutenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooier dan dit wordt het vandaag niet meer.
Veel meer dan dit kan er ook haast niet komen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooier dan dit wordt het vandaag niet meer.
The Dark Knightquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk amper films... En wat betekent TDK? Ken ik alleen van de cassettebandjes
Dank je, scheelt voor mij weer een nacht wakker liggen!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klinkt vast anders...
Je kent het geluid van een kutscheet wel tock Roeltje? Daar leek dit niet op hoor hihihihih.quote:
Ik heb nu in mijn hoofd dat de herrie van Skrillex uit een flamoes komt... Ik gok dat veel mannen gaan overstappenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kent het geluid van een kutscheet wel tock Roeltje? Daar leek dit niet op hoor hihihihih.
DeCorton, DeZus en DeMartquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:07 schreef borisz het volgende:
En De Mart ook .
Dus feli Cortone, Zus_Jewel en DeMart.
Wat een domme poster... Staat ie daar stom van zich af te loeren terwijl het gebouw erachter half in de fik staat!quote:
Die goede oude tijd. Nog gewoon het spoeltje terug draaien of vooruit draaien met een pen ofzo in plaats van een keer op de volgende/vorige-knop te rammenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een domme poster... Staat ie daar stom van zich af te loeren terwijl het gebouw erachter half in de fik staat!
En met een grote platte schroevendraaier pielen om de tape weer opgerold te krijgen, nadat ie was vastgelopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die goede oude tijd. Nog gewoon het spoeltje terug draaien of vooruit draaien met een pen ofzo in plaats van een keer op de volgende/vorige-knop te rammen
Ik ben erg blond, maar die zag ik wel hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Zeg. Dat is een vleermuis in het gebouw achter hem suffie. Batman enzo.
Onwijs veel plezier van gehad! Complete zangpartijen en radio-opnames gemaakt, de papegaai opgenomen, leuk speelgoedquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
Cassette bandjes. Hoeveel er daar niet van helemaal klem zijn gelopen hiero.
Ik ook, maar ze is onbereikbaar voor me.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind dit best een lekkere chick
[ afbeelding ]
Lekker veilig, de makkelijke weg kiezenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze is onbereikbaar voor me.
Daarom heb ik mijn eigen chick, die is wel bereikbaar voor me.
Handjes thuis he.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze is onbereikbaar voor me.
Daarom heb ik mijn eigen chick, die is wel bereikbaar voor me.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
Ik zie net de TT in m'n actives en we hebben toch nog aardig door geramd afgelopen dinsdag
Wat ik ervan heb gezien, waren ze erg tof!quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:38 schreef hole1988 het volgende:
ik heb Hilversum House Mafia opgezet
Slaap lekkerquote:
Mij is het niet opgevallen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Ben ik gek aan het worden of is die mic van die nachtdj niet helemaal lekker afgesteld? Af en toe zo'n schel geluid er achter aan.
Tis ook eigenlijk meer zo'n piep. Hoop dat je weet wat ik bedoelquote:
Geen idee, ik ben overgeschakeld naar tv. Had zin in iets te lachenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Ben ik gek aan het worden of is die mic van die nachtdj niet helemaal lekker afgesteld? Af en toe zo'n schel geluid er achter aan.
bye byequote:
dat is toch die lekkere?quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:15 schreef hole1988 het volgende:
Oh Krantenmeisje Suzanne kapt ermee.
jup, die gaat voor de 10 miljoenste keer met Daniel Lippens.quote:
Ik vind dat zo'n nutteloos item hequote:Op woensdag 11 januari 2012 07:15 schreef hole1988 het volgende:
Wanneer kapt Giel ermee? Garpje!!1!1!1quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:15 schreef hole1988 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |