Lijkt me tofjes!!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent niet alleen!
Cursusje volgen samne?
Is kobaltblauw niet heel donker en aanwezig voor muren in de slaapkamer? Of veel lichtinval daar?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:50 schreef themauster het volgende:
Omdat ik geen zin heb om een topic te openen in het klus en woonforum stel ik de vraag maar hier. In 1 van de slaapkamers in ons huis willen we de muren de kleur kobaltblauw verven maar deze kamer heeft ook balken aan het plafond en we zouden echt niet weten welke kleur we deze moeten geven.Iemand die hier een tip heeft?
Kastanjebruin?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:50 schreef themauster het volgende:
Omdat ik geen zin heb om een topic te openen in het klus en woonforum stel ik de vraag maar hier. In 1 van de slaapkamers in ons huis willen we de muren de kleur kobaltblauw verven maar deze kamer heeft ook balken aan het plafond en we zouden echt niet weten welke kleur we deze moeten geven.Iemand die hier een tip heeft?
oh wacht ja, kobaltblauw is donker... Dan kom ik terug van m'n kastanjebruin, nog donkerder...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is kobaltblauw niet heel donker en aanwezig voor muren in de slaapkamer? Of veel lichtinval daar?
Kutje, voor niks mijn boezem tegen het raam gedrukt om zo dicht mogelijk bij je te zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was toen al weer richting huis
Zwaaitje vanuit de bus
Inderdaad veel lichtval zowel overdag als s'nachts.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is kobaltblauw niet heel donker en aanwezig voor muren in de slaapkamer? Of veel lichtinval daar?
Is kleuren kiezen niet iets héél persoonlijks ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:50 schreef themauster het volgende:
Is ook zo maar tips zijn altijd welkom, wij komen er hier niet echt uit.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is kleuren kiezen niet iets héél persoonlijks ?
Hehe, ok en bij de verfwinkel ook geen goede adviezen gekregen ?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Is ook zo maar tips zijn altijd welkom, wij komen er hier niet echt uit.
Foo Fightersquote:
ja was al bekend, mooi kut is dat.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:33 schreef borisz het volgende:
Het Noorden zit van de zomer zonder treinverbinding ---> http://www.ns.nl/reiziger(...)eiten#station-zwolle
Ja bizar he!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:38 schreef Dagoduck het volgende:
Trinidad Scorpion Butch Taylor:
Hij is zo heet dat bij de bereiding van gerechten met de Butch T de koks ter bescherming handschoenen moeten dragen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja bizar he!
Volgens mij baal je ook als je per ongeluk in je neus peutert of in je ogen wrijft als je dat ding zojuist hebt aangeraaktOf nog erger: met je vinger door het WC papier schieten tijdens het afvegen na het schijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |