quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:15 schreef Sersjee het volgende:
Lunchbox 1, want Lemon Tree is het werk van de duivel.
Das ook de reden dat ik weiger te geloven in een hemel/hel-constructie... Ik kan me ook niet voostellen dat een hel zo ellendig kan zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef borisz het volgende:
Mocht Petrus Sersjee niet goed gezind zijn dan komt hij in de hel die eruit ziet als een IKEA vestiging en met Lemon Treee + Whats up op repeat.
En Mädchen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef borisz het volgende:
Mocht Petrus Sersjee niet goed gezind zijn dan komt hij in de hel die eruit ziet als een IKEA vestiging en met Lemon Treee + Whats up op repeat.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Christians
![]()
Wat dan weer heel tegenstrijdig is met m'n post hierboven, maar ach.
Scherpquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Christians
![]()
Wat dan weer heel tegenstrijdig is met m'n post hierboven, maar ach.
twitter:SeverineOudhof twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 13:31:08Kan iemand die piepende Birdy uit de lucht schieten?! #3fm reageer retweet
Zal wel te maken hebben met een gebrek aan....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Piehiemel
Het wil niet uit m'n hoofd...
Dat is (helaas) zeer goed mogelijk...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met een gebrek aan....
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is (helaas) zeer goed mogelijk...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:32 schreef themauster het volgende:
twitter:SeverineOudhof twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 13:31:08Kan iemand die piepende Birdy uit de lucht schieten?! #3fm reageer retweet
quote:Caissière B bij Albert Heijn
...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Piehiemel
Het wil niet uit m'n hoofd...
Zo erg is het ook weer niet allemaal, er zitten ook aardig wat voordelen aan het alleen-zijn!quote:
Ik ben een echte plaatjesdenker, maar tot deze opmerking van jou had ik het nog niet voor me gezien...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
...
Je zult maar visueel ingesteld zijn...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een echte plaatjesdenker, maar tot deze opmerking van jou had ik het nog niet voor me gezien...
Om het even grof en op z'n haags te zeggen: Soms krijg je jeuk aan je mossel, dus moet je toch watquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet allemaal, er zitten ook aardig wat voordelen aan het alleen-zijn!
I'm sexy and I know it
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om het even grof en op z'n haags te zeggen: Soms krijg je jeuk aan je mossel, dus moet je toch wat
Da's het enige nadeel van alleen zijn eigenlijkSoms krijgen wij ook jeuk aan onze meergranenknuppel... (©Bert Visscher)
Jeuk aan je mossel hoef je niet Haags voor te zijn, die hoor ik hier ook wel eensquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om het even grof en op z'n haags te zeggen: Soms krijg je jeuk aan je mossel, dus moet je toch wat
Da's het enige nadeel van alleen zijn eigenlijkSoms krijgen wij ook jeuk aan onze meergranenknuppel... (©Bert Visscher)
Als single heb je voor dat soort activiteiten toch keuze uit meer dan één..? Méér dan dat je in een relatie zit iigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeuk aan je mossel hoef je niet Haags voor te zijn, die hoor ik hier ook wel eens![]()
Die van Bert Visscher ken ik dan weer niet![]()
En dat is een van de nadelen van alleen-zijn, ik mis het gebabbel af en toe... M'n katten zijn lief maar teruglullen doen ze niet
Ik geniet juist van de rust om me heenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeuk aan je mossel hoef je niet Haags voor te zijn, die hoor ik hier ook wel eens![]()
Die van Bert Visscher ken ik dan weer niet![]()
En dat is een van de nadelen van alleen-zijn, ik mis het gebabbel af en toe... M'n katten zijn lief maar teruglullen doen ze niet
quote:
Harvey?quote:
Dat is misschien wel zo maar daar ben ik dan weer niet zo handig inquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als single heb je voor dat soort activiteiten toch keuze uit meer dan één..? Méér dan dat je in een relatie zit iig.
Oh, mag je zeggen hoor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geniet juist van de rust om me heenIk hoef niet te lullen (alleen maar gleuven te vullen
), maar dat mag je dan weer niet zeggen
Je bent niet alleen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo maar daar ben ik dan weer niet zo handig in
quote:Op de collectie auto's nu vooralsnog beslag gelegd.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)essing-failliet.html
[..]
Waarom zou je beslag op auto's leggen? Maar er dan gewoon pannenkoeken van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |