SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!lekker faxen heel de dag echt genot
Ja, dat gaat gebeuren. 100%. Uitzonderingen uiteraard daargelaten (mijn vader is er langzamerhand ook zo eentje), maar zo werkt het wel. Circle of life. Zij die vroeger rebelleerden tegen hun ouders met de Beatles, Stones en Elvis zijn zelf de "langharig, werkschuw tuig!"-roepende ouders/grootouders geworden. Zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus over een jaar of 40 klagen de jongeren van dan over onze Top 2000-samenstelling. Nouja, eerst zien, dan geloven. Mijn pa van 56 inmiddels luistert ook nog hedendaagse muziek en zet regelmatig zelf 3FM aan
Slaap lekkerquote:
Ik hou mij voor nu aan de afspraak maar de volgende keer ga ik op mijn handen zitten...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
Meisje toch. Hou vol. Neem een kopje kamillethee!
Trustequote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
Teringjantje
Moet echt gaan pitten nu. Doeidoei
Elvis was in zijn tijd ook de duivel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, dat gaat gebeuren. 100%. Uitzonderingen uiteraard daargelaten (mijn vader is er langzamerhand ook zo eentje), maar zo werkt het wel. Circle of life. Zij die vroeger rebelleerden tegen hun ouders met de Beatles, Stones en Elvis zijn zelf de "langharig, werkschuw tuig!"-roepende ouders/grootouders geworden. Zo gaan die dingen.
ja hebben in juni een album uitgebracht "Only Human"quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:42 schreef Sersjee het volgende:
Toploader?! Kolere, bestaan die ook weer...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens een poging wagen tot slapen, welterusten
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Ik wil niet meteen de dag beginnen met zeiken, maar wat een kut mega"hit"
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Als je het zo allemaal onder elkaar zet Roel, dan komt't wel heel dramatisch over met al dat gegaap en gekots
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:09 schreef borisz het volgende:
(PAINT) Sven Kramer
Wel met een CC'tje naar Hole
Best wel mee eens, heb sowieso niks met GBTTZ. Ik had gehoopt op Spinvis.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
.
Ik wil niet meteen de dag beginnen met zeiken, maar wat een kut mega"hit"
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best wel mee eens, heb sowieso niks met GBTTZ. Ik had gehoopt op Spinvis.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAUW WAUW WAUW TE GEK HEEEE, WÁT EEN MEEEEEEGAHIT!!!1!!!!!!
Waarom krijg ik de indruk dat je het helemaal niet serieus meent??quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAUW WAUW WAUW TE GEK HEEEE, WÃT EEN MEEEEEEGAHIT!!!1!!!!!!
Op het moment nog niet maar er komt een stressvol weekje aan... Met als kers op de taart een toets rechtquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:15 schreef Sersjee het volgende:
Lunchbox 1, want Lemon Tree is het werk van de duivel.
Das ook de reden dat ik weiger te geloven in een hemel/hel-constructie... Ik kan me ook niet voostellen dat een hel zo ellendig kan zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef borisz het volgende:
Mocht Petrus Sersjee niet goed gezind zijn dan komt hij in de hel die eruit ziet als een IKEA vestiging en met Lemon Treee + Whats up op repeat.
En Mädchen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:17 schreef borisz het volgende:
Mocht Petrus Sersjee niet goed gezind zijn dan komt hij in de hel die eruit ziet als een IKEA vestiging en met Lemon Treee + Whats up op repeat.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Christians
![]()
Wat dan weer heel tegenstrijdig is met m'n post hierboven, maar ach.
Scherpquote:Op dinsdag 10 januari 2012 12:33 schreef Sersjee het volgende:
Christians
![]()
Wat dan weer heel tegenstrijdig is met m'n post hierboven, maar ach.
twitter:SeverineOudhof twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 13:31:08Kan iemand die piepende Birdy uit de lucht schieten?! #3fm reageer retweet
Zal wel te maken hebben met een gebrek aan....quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Piehiemel
Het wil niet uit m'n hoofd...
Dat is (helaas) zeer goed mogelijk...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met een gebrek aan....
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is (helaas) zeer goed mogelijk...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:32 schreef themauster het volgende:
twitter:SeverineOudhof twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 13:31:08Kan iemand die piepende Birdy uit de lucht schieten?! #3fm reageer retweet
quote:Caissière B bij Albert Heijn
...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:33 schreef minthy het volgende:
Piehiemel
Het wil niet uit m'n hoofd...
Zo erg is het ook weer niet allemaal, er zitten ook aardig wat voordelen aan het alleen-zijn!quote:
Ik ben een echte plaatjesdenker, maar tot deze opmerking van jou had ik het nog niet voor me gezien...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
...
Je zult maar visueel ingesteld zijn...
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een echte plaatjesdenker, maar tot deze opmerking van jou had ik het nog niet voor me gezien...
Om het even grof en op z'n haags te zeggen: Soms krijg je jeuk aan je mossel, dus moet je toch watquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet allemaal, er zitten ook aardig wat voordelen aan het alleen-zijn!
I'm sexy and I know it
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om het even grof en op z'n haags te zeggen: Soms krijg je jeuk aan je mossel, dus moet je toch wat
Da's het enige nadeel van alleen zijn eigenlijkSoms krijgen wij ook jeuk aan onze meergranenknuppel... (©Bert Visscher)
Jeuk aan je mossel hoef je niet Haags voor te zijn, die hoor ik hier ook wel eensquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om het even grof en op z'n haags te zeggen: Soms krijg je jeuk aan je mossel, dus moet je toch wat
Da's het enige nadeel van alleen zijn eigenlijkSoms krijgen wij ook jeuk aan onze meergranenknuppel... (©Bert Visscher)
Als single heb je voor dat soort activiteiten toch keuze uit meer dan één..? Méér dan dat je in een relatie zit iigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeuk aan je mossel hoef je niet Haags voor te zijn, die hoor ik hier ook wel eens![]()
Die van Bert Visscher ken ik dan weer niet![]()
En dat is een van de nadelen van alleen-zijn, ik mis het gebabbel af en toe... M'n katten zijn lief maar teruglullen doen ze niet
Ik geniet juist van de rust om me heenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Jeuk aan je mossel hoef je niet Haags voor te zijn, die hoor ik hier ook wel eens![]()
Die van Bert Visscher ken ik dan weer niet![]()
En dat is een van de nadelen van alleen-zijn, ik mis het gebabbel af en toe... M'n katten zijn lief maar teruglullen doen ze niet
quote:
Harvey?quote:
Dat is misschien wel zo maar daar ben ik dan weer niet zo handig inquote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als single heb je voor dat soort activiteiten toch keuze uit meer dan één..? Méér dan dat je in een relatie zit iig.
Oh, mag je zeggen hoor!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik geniet juist van de rust om me heenIk hoef niet te lullen (alleen maar gleuven te vullen
), maar dat mag je dan weer niet zeggen
Je bent niet alleen!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo maar daar ben ik dan weer niet zo handig in
quote:Op de collectie auto's nu vooralsnog beslag gelegd.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)essing-failliet.html
[..]
Waarom zou je beslag op auto's leggen? Maar er dan gewoon pannenkoeken van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |