SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!lekker faxen heel de dag echt genot
Ja, dat gaat gebeuren. 100%. Uitzonderingen uiteraard daargelaten (mijn vader is er langzamerhand ook zo eentje), maar zo werkt het wel. Circle of life. Zij die vroeger rebelleerden tegen hun ouders met de Beatles, Stones en Elvis zijn zelf de "langharig, werkschuw tuig!"-roepende ouders/grootouders geworden. Zo gaan die dingen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dus over een jaar of 40 klagen de jongeren van dan over onze Top 2000-samenstelling. Nouja, eerst zien, dan geloven. Mijn pa van 56 inmiddels luistert ook nog hedendaagse muziek en zet regelmatig zelf 3FM aan
Slaap lekkerquote:
Ik hou mij voor nu aan de afspraak maar de volgende keer ga ik op mijn handen zitten...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:28 schreef wolfrolf het volgende:
Meisje toch. Hou vol. Neem een kopje kamillethee!
Trustequote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:38 schreef wolfrolf het volgende:
Teringjantje
Moet echt gaan pitten nu. Doeidoei
Elvis was in zijn tijd ook de duivel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja, dat gaat gebeuren. 100%. Uitzonderingen uiteraard daargelaten (mijn vader is er langzamerhand ook zo eentje), maar zo werkt het wel. Circle of life. Zij die vroeger rebelleerden tegen hun ouders met de Beatles, Stones en Elvis zijn zelf de "langharig, werkschuw tuig!"-roepende ouders/grootouders geworden. Zo gaan die dingen.
ja hebben in juni een album uitgebracht "Only Human"quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:42 schreef Sersjee het volgende:
Toploader?! Kolere, bestaan die ook weer...
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
Ik ga maar eens een poging wagen tot slapen, welterusten
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Ik wil niet meteen de dag beginnen met zeiken, maar wat een kut mega"hit"
quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:45 schreef SilentChaos het volgende:
Als je het zo allemaal onder elkaar zet Roel, dan komt't wel heel dramatisch over met al dat gegaap en gekots
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 09:09 schreef borisz het volgende:
(PAINT) Sven Kramer
Wel met een CC'tje naar Hole
Best wel mee eens, heb sowieso niks met GBTTZ. Ik had gehoopt op Spinvis.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
.
Ik wil niet meteen de dag beginnen met zeiken, maar wat een kut mega"hit"
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 10:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Best wel mee eens, heb sowieso niks met GBTTZ. Ik had gehoopt op Spinvis.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAUW WAUW WAUW TE GEK HEEEE, WT EEN MEEEEEEGAHIT!!!1!!!!!!
Waarom krijg ik de indruk dat je het helemaal niet serieus meent??quote:Op dinsdag 10 januari 2012 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAUW WAUW WAUW TE GEK HEEEE, WÁT EEN MEEEEEEGAHIT!!!1!!!!!!
Op het moment nog niet maar er komt een stressvol weekje aan... Met als kers op de taart een toets rechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |