Dankjewel daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Een koud-grijs. Ik zou niet voor nog een kleur-kleur gaan want dat vind je nu leuk en over een jaar sta je jankend naar het plafond te staren. Als je toch iets anders dan wit wil, ga voor grijs en kies dan wel een koud soort grijs dat bij het blauw past. Stel dat je voor paars was gegaan, moet je een warm-grijs kiezen.
Koen Mquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe kom je dáár nu weer aan?
Een of andere tweet van een tijdje terug gok ik.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoe kom je dáár nu weer aan?
Een of andere tweet van een tijdje terug gok ik.
Dat kan ook natuurlijk. Inside joke.quote:
twitter:Timur3FM twitterde op dinsdag 10-01-2012 om 22:47:54Wat zal ik eens geven voor de verjaardag van Rámon? reageer retweet
Die hebben ze vanavond volgens mij al eerder gedraaid. Tof, dat wel, zeker in de autoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, ik wil de hele tijd iets als Internet Friends.
Bij het kleine zusje ging vriend Ratz van de Bee Gees naar Public Enemy via een oude van de Peppers. Heerlijk!quote:
Kijk, das leuk om naar te luisteren!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij het kleine zusje ging vriend Ratz van de Bee Gees naar Public Enemy via een oude van de Peppers. Heerlijk!
Neuhquote:
Mooi! Moet wel zeggen dat politiek mij voor geen ene mieter aanspreekt, daar had ik vorig jaar een bar slecht cijfer op...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Bleef bij tapwerk
. Was gezellig met de politieke collega's
. Ook van de andere partijen
Ondanks alles blijf ik politiek leuk vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi! Moet wel zeggen dat politiek mij voor geen ene mieter aanspreekt, daar had ik vorig jaar een bar slecht cijfer op...
Das toch fijn? Ik ben blij dat er mensen zijn die er wel interesse voor hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ondanks alles blijf ik politiek leuk vinden. Maar ik moet zeggen, we hebben een goede club mensen en dat scheelt. Als ik soms kijk naar andere partijen
.
Flesje sportdrank van de AH ook goed? Ik drink geen alcohol...quote:
Is dit live ja? Ik hoor het verschil met de singletrack namelijk niet/nauwelijks.quote:
jupquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dit live ja? Ik hoor het verschil met de singletrack namelijk niet/nauwelijks.
Deuntje is catchy maar verder heb ik er niet zoveel meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |