Mooi! Moet wel zeggen dat politiek mij voor geen ene mieter aanspreekt, daar had ik vorig jaar een bar slecht cijfer op...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh. Bleef bij tapwerk
. Was gezellig met de politieke collega's
. Ook van de andere partijen
Ondanks alles blijf ik politiek leuk vindenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi! Moet wel zeggen dat politiek mij voor geen ene mieter aanspreekt, daar had ik vorig jaar een bar slecht cijfer op...
Das toch fijn? Ik ben blij dat er mensen zijn die er wel interesse voor hebbenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ondanks alles blijf ik politiek leuk vinden. Maar ik moet zeggen, we hebben een goede club mensen en dat scheelt. Als ik soms kijk naar andere partijen
.
Flesje sportdrank van de AH ook goed? Ik drink geen alcohol...quote:
Is dit live ja? Ik hoor het verschil met de singletrack namelijk niet/nauwelijks.quote:
jupquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Is dit live ja? Ik hoor het verschil met de singletrack namelijk niet/nauwelijks.
Deuntje is catchy maar verder heb ik er niet zoveel meequote:
toch niet in je edele delen? Zou zonde zijn voor de necrofielen onder ons.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
Aaaaahhh, dan denk je dat het niet depressiever kan woren, draaien ze deze![]()
*kras*
Precies. Heftig nieuws gehad op stageschool, even 't gevoel dat het leven niet eerlijk is. *krast mee*quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
Aaaaahhh, dan denk je dat het niet depressiever kan woren, draaien ze deze![]()
*kras*
Ik wou mezelf niet doodkrassenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
toch niet in je edele delen? Zou zonde zijn voor de necrofielen onder ons.
Las het... Sterktequote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Precies. Heftig nieuws gehad op school, even 't gevoel dat het leven niet eerlijk is. *krast mee*
Dat las ik ook inderdaad. Sterkte.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Las het... Sterkte![]()
Hier een grote reorganisatie voor de deur (heet officieel "organisatieontwikkeling" maar is gewoon een verkapte manier om overhead en andere zware troep eruit te knikkeren), ook niet erg tof...
Jongere mensen kun je je mee identificeren. Vaak erg ingrijpend, ook al ken je diegene niet (goed).quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat las ik ook inderdaad. Sterkte.
Stomme is dat het niet eens persoonlijk is, maar het grijpt me verschrikkelijk aan. Blegh
Heb 't al meerdere keren mee gemaakt op scholen, ook een vriendinnetje van me toen we nog in havo3 zaten. Veel oude dingen en gevoelens die weer omhoog borrelen, stond met kippenvel toen ik het nieuws hoorde en moest even flink slikken tegen de tranen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Jongere mensen kun je je mee identificeren. Vaak erg ingrijpend, ook al ken je diegene niet (goed).
Herkenbaar, dan komt allerlei oude zooi weer naar bovenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb 't al meerdere keren mee gemaakt op scholen, ook een vriendinnetje van me toen we nog in havo3 zaten. Veel oude dingen en gevoelens die weer omhoog borrelen, stond met kippenvel toen ik het nieuws hoorde en moest even flink slikken tegen de tranen.
Nouja, ik zal weer ontopic gaan
Da's waar, maar dan is het wel duidelijk waar 't over gaat en ik wil ivm privacy hier niet al te veel neer zettenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar, dan komt allerlei oude zooi weer naar boven![]()
En ot?? Hoe vaak gaat het hier over voetbal of seks??
Groot gelijk dat je niet alles hier neerkwaktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Da's waar, maar dan is het wel duidelijk waar 't over gaat en ik wil ivm privacy hier niet al te veel neer zettenNog meer offtopic: ik zal even nuttig doen en de was ophangen
Geen idee, ik kijk amper films... En wat betekent TDK? Ken ik alleen van de cassettebandjesquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Damn wat is en blijft Batman Begins toch een fenomenale film. Eigenlijk beter dan TDK
Daar dacht ik dus ook aanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk amper films... En wat betekent TDK? Ken ik alleen van de cassettebandjes
Niet zo raar, de dag duurt nog maar 6 minutenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooier dan dit wordt het vandaag niet meer.
Veel meer dan dit kan er ook haast niet komen...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooier dan dit wordt het vandaag niet meer.
The Dark Knightquote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk amper films... En wat betekent TDK? Ken ik alleen van de cassettebandjes
Dank je, scheelt voor mij weer een nacht wakker liggen!quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klinkt vast anders...
Je kent het geluid van een kutscheet wel tock Roeltje? Daar leek dit niet op hoor hihihihih.quote:
Ik heb nu in mijn hoofd dat de herrie van Skrillex uit een flamoes komt... Ik gok dat veel mannen gaan overstappenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kent het geluid van een kutscheet wel tock Roeltje? Daar leek dit niet op hoor hihihihih.
DeCorton, DeZus en DeMartquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:07 schreef borisz het volgende:
En De Mart ook .
Dus feli Cortone, Zus_Jewel en DeMart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |