quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk amper films... En wat betekent TDK? Ken ik alleen van de cassettebandjes
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat klinkt vast anders...
Je kent het geluid van een kutscheet wel tock Roeltje? Daar leek dit niet op hoor hihihihih.quote:
Ik heb nu in mijn hoofd dat de herrie van Skrillex uit een flamoes komt... Ik gok dat veel mannen gaan overstappenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je kent het geluid van een kutscheet wel tock Roeltje? Daar leek dit niet op hoor hihihihih.
DeCorton, DeZus en DeMartquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:07 schreef borisz het volgende:
En De Mart ook .
Dus feli Cortone, Zus_Jewel en DeMart.
Wat een domme poster... Staat ie daar stom van zich af te loeren terwijl het gebouw erachter half in de fik staat!quote:
Die goede oude tijd. Nog gewoon het spoeltje terug draaien of vooruit draaien met een pen ofzo in plaats van een keer op de volgende/vorige-knop te rammenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een domme poster... Staat ie daar stom van zich af te loeren terwijl het gebouw erachter half in de fik staat!
En met een grote platte schroevendraaier pielen om de tape weer opgerold te krijgen, nadat ie was vastgelopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die goede oude tijd. Nog gewoon het spoeltje terug draaien of vooruit draaien met een pen ofzo in plaats van een keer op de volgende/vorige-knop te rammen
Ik ben erg blond, maar die zag ik wel hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Zeg. Dat is een vleermuis in het gebouw achter hem suffie. Batman enzo.
Onwijs veel plezier van gehad! Complete zangpartijen en radio-opnames gemaakt, de papegaai opgenomen, leuk speelgoedquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
Cassette bandjes. Hoeveel er daar niet van helemaal klem zijn gelopen hiero.
Ik ook, maar ze is onbereikbaar voor me.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind dit best een lekkere chick
[ afbeelding ]
Lekker veilig, de makkelijke weg kiezenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze is onbereikbaar voor me.
Daarom heb ik mijn eigen chick, die is wel bereikbaar voor me.
Handjes thuis he.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze is onbereikbaar voor me.
Daarom heb ik mijn eigen chick, die is wel bereikbaar voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |