Wat een domme poster... Staat ie daar stom van zich af te loeren terwijl het gebouw erachter half in de fik staat!quote:
Die goede oude tijd. Nog gewoon het spoeltje terug draaien of vooruit draaien met een pen ofzo in plaats van een keer op de volgende/vorige-knop te rammenquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een domme poster... Staat ie daar stom van zich af te loeren terwijl het gebouw erachter half in de fik staat!
En met een grote platte schroevendraaier pielen om de tape weer opgerold te krijgen, nadat ie was vastgelopenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die goede oude tijd. Nog gewoon het spoeltje terug draaien of vooruit draaien met een pen ofzo in plaats van een keer op de volgende/vorige-knop te rammen
Ik ben erg blond, maar die zag ik wel hoorquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Zeg. Dat is een vleermuis in het gebouw achter hem suffie. Batman enzo.
Onwijs veel plezier van gehad! Complete zangpartijen en radio-opnames gemaakt, de papegaai opgenomen, leuk speelgoedquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:17 schreef wolfrolf het volgende:
Cassette bandjes. Hoeveel er daar niet van helemaal klem zijn gelopen hiero.
Ik ook, maar ze is onbereikbaar voor me.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind dit best een lekkere chick
[ afbeelding ]
Lekker veilig, de makkelijke weg kiezenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze is onbereikbaar voor me.
Daarom heb ik mijn eigen chick, die is wel bereikbaar voor me.
Handjes thuis he.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze is onbereikbaar voor me.
Daarom heb ik mijn eigen chick, die is wel bereikbaar voor me.
quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
Ik zie net de TT in m'n actives en we hebben toch nog aardig door geramd afgelopen dinsdag
Wat ik ervan heb gezien, waren ze erg tof!quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:38 schreef hole1988 het volgende:
ik heb Hilversum House Mafia opgezet
Slaap lekkerquote:
Mij is het niet opgevallen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Ben ik gek aan het worden of is die mic van die nachtdj niet helemaal lekker afgesteld? Af en toe zo'n schel geluid er achter aan.
Tis ook eigenlijk meer zo'n piep. Hoop dat je weet wat ik bedoelquote:
Geen idee, ik ben overgeschakeld naar tv. Had zin in iets te lachenquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:57 schreef CindieY het volgende:
Ben ik gek aan het worden of is die mic van die nachtdj niet helemaal lekker afgesteld? Af en toe zo'n schel geluid er achter aan.
bye byequote:
dat is toch die lekkere?quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:15 schreef hole1988 het volgende:
Oh Krantenmeisje Suzanne kapt ermee.
jup, die gaat voor de 10 miljoenste keer met Daniel Lippens.quote:
Ik vind dat zo'n nutteloos item hequote:Op woensdag 11 januari 2012 07:15 schreef hole1988 het volgende:
Wanneer kapt Giel ermee? Garpje!!1!1!1quote:Op woensdag 11 januari 2012 07:15 schreef hole1988 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |